Vakantiepark Landal Coldenhove *****

8,5

• Activiteiten8,4
  • Onderkomen8,2

963 reviews over Vakantiepark Landal Coldenhove in het Nederlands

Komen graag nog eens terug!

Francoisr, 7-10-2017
  • Onderkomen9

Fijne huisjes die modern zijn ingericht en omgeving in de bossen, verder is het park van alle gemakken voorzien. Je kunt zelfs kiezen uit twee restaurants waaronder een met pizza en pasta. Mooi schoon zwembad en parkshop met groot assortiment. En erg belangrijk: erg vriendelijk en behulpzaam personeel.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

mooi en schoon!

Willy Vonk, 16-9-2017
  • Onderkomen8

Dat het park in een prachtige, bosrijke omgeving ligt met veel fiets-, wandel- en leuke mogelijkheden voor een daagje uit!

Ik zou niet weten wat ik niet goed vond.

Gereisd met vrienden in september 2015

Top pure ontspaning

Jurgen Zwaans, 12-9-2017
  • Onderkomen9

Mooi wandel gebied voor de hond aan de lijn in bosrijk gebied mooie huisjes
Gereisd met partner in september 2017

gaat

fam ten wolde, 8-9-2017
  • Onderkomen4

wij hadden met 2 personen een zes pers huisje comfort maar dat was de naam niet waardig oud en gedateerd voor wifi moet je betalen niet meer van deze tijd en de waterdruk is veel te laag omgeving is prachtig als je mooi weer hebt is het te doen ben je veel buiten
Gereisd met partner in september 2017

Heerlijk weekje gehad!

Eef, 4-9-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Wat een mooi park is dit, we zijn een week geweest maar hadden nog wel wat langer willen blijven! Onze zoon (net 3) vond het geweldig en heeft zich super vermaakt, en wij ook!! Mooi zwembad , geweldige indoor, leuke speeltuin bij de Bras en genoeg animatie!!

We hadden een 6c huisje met 3 personen, dit huisje is echt te klein voor 6 personen.

Badkamer heeft een opknapbeurt nodig en is klein.. wc mogen ze ook aanpakken... stonk best wel..

Voor de rest is huisje 6c compleet en van alle gemakken voorzien!

Wij komen zeker weten nog een keer terug!!!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Mooiste Landal park in schitterende natuur

Marc, Bettine & de kinderen, 1-9-2017
  • Onderkomen6

Een erg mooi park, gelegen in een schitterend bos. Alles is zeer ruim opgezet (daarom soms wel ver lopen).

Het 'comfort' in de 6pers. comfort bungalow viel erg tegen en bestond uit een combi-magnetron, DVD speler en senseo (maar dat wisten we op het moment van boeken). De woonkamer en slaapkamer hebben een paar jaar terug een opknapbeurt gehad, maar het sanitair is echt jaren 80. Toilet stonk continu. Landal zou er goed aan doen om weer eens in comfort van de huisjes te investeren (smart TV, gratis wifi, muziek streamen enz). Want extra betalen voor een DVD en senseo is wel echt achterhaald.

6 persoons huisje is voor 4 personen goed te doen, maar voor 6 echt te krap.

Bungalows zijn prachtig gelegen met voldoende groen rondom.

Indoor speeltuin (speelbos) is echt een topper. Zeer groot. De kinderen vervelen zich geen minuut. Ook voldoende ruimte voor de ouders om te zitten (hier overigens wel gratis wifi) en mogelijkheid om een kop koffie, een biertje of een broodje te bestellen. Top! Buitenspeeltuin ook leuk (is blijkbaar pas opgeknapt) en fijn dat je als ouder lekker op het terras kunt gaan zitten terwijl je kinderen naast het terras in de speeltuin spelen.

De hieronder eerder genoemde klachten over de bediening van de brasserie, kloppen wel. Soms duurt het lang tot ze de bestelling op nemen en soms worden dingen vergeten. De prijs bij de brasserie is hoog. We zijn vorig seizoen ook twee keer bij Landal geweest, maar we hadden het idee dat het nu echt veel duurder was (€7,50 voor een baco kan echt niet). Het eten (biefstuk) was, ondanks dat het ook flink aan de prijs was, niet erg goed klaar gemaakt. Kan met drukte te maken gehad hebben.

Zwembad was ruim en zeker leuk voor dagelijks een paar uurtjes waterpret met kleine kinderen. Goede faciliteiten (water-attracties, zitplaatsen, kleedruimte, gratis lockers).

Zelfs voor ons (van het platteland, met voldoende bossen in de regio) was het bos in en rondom het park echt schitterend. Je loopt vanuit het park zo het bos in, maar ook op het park lopen de eekhoorntjes en konijntjes af en aan. Ga ook eens kijken bij het wildobservatiepunt en bij het huisje van de Bollo tv serie in het bos ten zuiden van het park. Een schitterend stukje natuur! Dit maakt het voor ons wel het mooiste Landal park waar we tot nu toe geweest zijn.

Leuke animatie voor jonge kinderen (veel Bollo). Waarschijnlijk voor oudere kinderen ook wel (er stond tenminste genoeg op het programma), maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt.

Wij gaan nog wel eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie ligging met veel te doen op het park.

Pieter, 29-8-2017
  • Onderkomen9

Huisje lag heerlijk aan de rand van het park. Auto mocht voor de deur en daarom altijd snel weg. Park is mooi groen en er is voor kinderen genoeg te doen op het park. Van Bollo club tot zwemmen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Schitterende ligging, net een sprookjeshuisje.

Sybol, 25-8-2017
  • Onderkomen10

Heerlijk, rustig huisje. Net buiten het park. Pittoresk aandoend,

maar wel van alle gemakken voorzien. Huisdier is mogelijk in huisje HOOGLAND.

Wil je iets speciaals: gewoon doen, max. 4 personen.

Gereisd met partner in maart 2017

Leuk bungelowpark in een mooie omgeving.

Remc, 21-8-2017
  • Onderkomen8

Wij verbleven het weekend in een 4b bungalow, waar wij op vrijdag middag erg leuk werden ontvangen door Bollo de beer. Wij hadden een basic bungalow maar eigenlijk van alle gemakken voorzien. Vaatwasser en ligbad inbegrepen. Inrichting basic, maar wel schoon. Leuk park ook voor de kleintjes. Elke dag Bollo ontmoeten en spelen in de indoor speelhal of buiten in de nieuwe speeltuin. Daarnaast kunnen die kinderen ook bij echter dieren kijken. Het zwembad is vrij eenvoudig, voldoende om je een uur of 2 te vermaken, maar wel allemaal lekker schoon. Tot slot kent dit leuke park ook 1 groot minpunt: Horeca. Eten en drinken is goed, maar de bediening is diep triest. Een half uur moeten wachten tot je bestelling wordt opgenomen is geen uitzondering. Daarnaast wordt er van alles vergeten bij de bestelling. Erg klungelig allemaal, helaas zowel in de brasserie als in de pizzeria het geval.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Goed huisje, park faciliteiten kunnen beter

Kees, 18-8-2017
  • Onderkomen8

Goed: 6L huisje. Schoon. Goede bedden. Goede keuken en badkamer. Leuke knutsel activiteiten voor kinderen. Vriendelijk en enthousiast personeel.

Minder goed: Zwembad heeft geen toezicht, dus bezoekers gedragen zich niet altijd netjes. Bij indoor speeltuin veel activiteiten die los betaald moeten worden. Snackbar traag en matige kwaliteit. Afval wegbrengen ver van huisje. Duur in hoogseizoen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Coldenhove in Eerbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Coldenhove zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Coldenhove scoort een 8.48 uit 10 op basis van 963 reviews.