Vakantiepark TopParken - Recreatiepark 't Gelloo *****

TopParken - Recreatiepark 't Gelloo
7,4

• Activiteiten6,1
  • Onderkomen7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark TopParken - Recreatiepark 't Gelloo bij:

120 reviews over Vakantiepark TopParken - Recreatiepark 't Gelloo in het Nederlands

Het was heel goed, mooi park.

Jan, 15-9-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen10

Horeca was dicht moet niet kunnen in september,nadeel van verpachten, verder fantastisch park.
Gereisd met partner in september 2017

Let op GEEN baby zwembad

Celine, 10-9-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen9

Mooi park, met een super huisje! Het huisje ziet er mooi verzorgt uit. Gelegen aan het bos dus je kunt lekker een wandeling gaan maken.

Minpunten:

De kussen van het bed zijn erg zacht! Aanrader om je eigen kussen mee te nemen als je hier biet van houdt.

Restaurant was de hele week dicht, jammer hierdoor moet je het terrein af om te gaan eten. Dit stond nergens vermeld bij het boeken.

Op de website wordt aangegeven dat ze een baby-peuter (verwarmd) bad hebben. Dit is NIET correct! Het bad is maar 28 graden, veel te koud voor een baby! Een baby onder de 12maanden moet minimaal in een bad van 31 graden. Jammer dat ze dit wel op hun website plaatsen, dat was voor ons namelijk een reden om voor dit park te kiezen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Prima camping

Charlotte, 21-8-2017
  • Activiteiten7

De camping is goed onderhouden, sanitair is schoon. Voor de kinderen is er een binnen en buiten zwembad (beide niet heel groot) ook tijdens regenachtige dagen is er voor de kinderen een binnenspeeltuin. Hoewel het eten ok is vind ik de naam van het restaurant niet aantrekkelijk (de mee eterij). Als je T-Mobile als aanbieder hebt is er weining tot geen bereik - de WIFI op de camping is niet om over naar huis te schrijven.

Geen supermarkt op de camping - Stad Ede ligt niet heel dichtbij - boodschappen moeten met de auto ivm smelten/koeling.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Stonden met caravan op de camping.

Fam Malestein, 19-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Mooie plekken keurig onderhouden park . Leuk voor alle leeftijden en midden in de bossen. Prima zwembad en lekker restaurantje op de camping . Sanitair netjes schoon en lekkere warme douches. Aanrader !
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima camping waar we zeker weer naartoe gaan

Patrick, 12-8-2017
  • Activiteiten9

Zeer flexibel en behulpzaam personeel bij de receptie. Genoeg te doen voor de kinderen. Alles op loopafstand. Goeie wifi. Prima restaurant. Het zwembad is wat simpel, maar verder ook prima. Animatieteam deed z'n best en er waren iedere dag wel activiteiten. Mooie kampeerplek ook.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Kan beter

Familie Jansen, 6-8-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen6

Met ons gezin een weekje geweest. Voor het hoogseizoen (eind juli) was het nog erg rustig op de camping. Voor de kinderen was het recreatieprogramma erg eenzijdig. Stagiaires organiseren alles, maar daar missen we wel wat professionaliteit en kwaliteit. Buitenzwembad ziet er keurig uit. Binnenzwembad verouderd en niet heel warm. De vloer is erg vies door vooral andere mensen die met schoenen naar binnen lopen, terwijl dit wel groot op de deur hangt. Controle?!

Binnenspeeltuin en voetbalveldje heel leuk voor de kids. Voor een hoogseizoen wel aan de vroege kant gesloten. Restaurant wel ok voor een frietje.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooie Omgeving! Leuke dames op de receptie!

Anoniem, 2-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen8

De camping ziet er goed uit, schoon en opgeruimd! Tenminste vooraan, we hebben een rondje gelopen(staan leuke optrekjes tussen) en achter op het park hebben ze een grindpad waar je met kinderwagen,rolstoel of rollator moeilijk door kan komen! Het zou mooi zijn als ze alles met asfalt doen! Kwamen een mevr tegen met rollator en die zei is bijna niet te lopen, maar ja is niet anders! Moet toch iets aan te doen zijn! Zwembad binnen is ook erg verouderd, maar wel fijn dat als het regent de kids wel binnen kunnen zwemmen! Buitenbad en er omheen wel erg mooi!

We hebben leuke vakantie gehad(zelf leuk gemaakt) maar er is in de tijd dat wij er waren niets in de kantine te doen geweest, voor de volwassenen! Erg jammer! Ook was die op sommige dagen niet open, ook al stond er aan de weg hele week open! We hoorde ook mensen op het park zeggen dar er weinig tot niets te doen was voor kinderen boven de 14 jaar, die hangen maar een beetje bij dat houtenhokje op het voorste veldje!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fijn huisje in een mooie omgeving.

H. Swager, 29-7-2017
  • Onderkomen9

Een prima huisje voor 5 personen, goed onderhouden, handig met parkeerplaats naast het huisje, prachtig: het bos in de achtertuin. Rustig park. Veel mooie uitstapjes te maken in de omgeving.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

heerlijke vakantie

Thea, 15-7-2017
  • Onderkomen8

Op het moment dat we er verbleven was het nog rustig, maar dat beviel ons prima. Heerlijk genoten van het zwembad en de prachtige ligging van het park. Gezellige buren op het kampeer veld. Vriendelijk personeel.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima, mooi huisje

Karen, 13-6-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen10

We hebben een heerlijke paar dagen gehad. Het huisje was heel mooi en luxe, goede prijs/kwaliteit verhouding. Zwembad en speelgelegenheid ook prima. Restaurant eenvoudig maar ok. Precies wat we nodig hadden.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017
Recreatiepark 't Gelloo, Receptie, 16-6-2017
Wat fijn om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad in 1 van onze chalets. Wij hopen u zeker nog een keer te mogen verwelkomen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark TopParken - Recreatiepark 't Gelloo in Ede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark TopParken - Recreatiepark 't Gelloo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark TopParken - Recreatiepark 't Gelloo scoort een 7.37 uit 10 op basis van 121 reviews.