Ede
7,7

• Activiteiten6,9
  • Onderkomen8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark TopParken - Bospark Ede***** bij :

49 reviews over Vakantiepark TopParken - Bospark Ede in het Nederlands

Kees, 16-8-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen4

Je heb een programma voor activiteiten, maar daar komt weinig van terecht. Mijn kind is de hele week overstuur geweest omdat Toppebob niet kwam opdagen. Heel slecht geregeld.
Gereisd familie in augustus 2017

Fam Jansen, 7-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen2

Allereerst is Bospark Ede geen ***** camping maar blijkbaar een ** sterren camping. Er zijn diverse topparken in de omgeving en deze parken zijn voorzien van meerdere ****.

Wij hadden een stacaravan geboekt en bij aankomst was deze niet schoongemaakt. De schoonmaak laat te wensen over! Vies en vooral de badkamer laat te wensen over. Een kapotte kraan, tandpasta op de kraan en de douchecabine voorzien van schimmel.

Ook is de caravan zeker niet geschikt om ergens even te relaxen. Een houten tuinbank, een harde bank en kaarsrechte stoelen.

De slaapkamers zijn zo klein dat je net in je bedje past en kleine kinderen kunnen alleen in een bed slapen. Een campingbedje plaatsen is niet mogelijk gezien de ruimte.

Op de site wordt aangegeven dat er een kidsclub is, dit houdt in dat er alleen tobbe bob over het park loopt, maar verder geen activiteiten.

Absoluut geen aanrader voor kleine kinderen.

Gereisd familie in juli 2017

Mooie omgeving in het Edese bos

Dries Bongaards, 4-7-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

wij zijn met ons fietsweekend op Bospark Ede geweest.We haddeen goede onderkomens aan de rand van het bos.Het was keurig schoon en een mooie locatie. Vanaf Bospark mooie fietstochten gedaan.Je kan lekker fietsen in de Gelderse vallei.Maar ook richting de Hoge Veluwe met zijn heuveltjes. Kortom een aanrade.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Hans, 26-4-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen4

Verschrikkelijk en het animatie team ook niks te doen voor tieners
Gereisd familie in juni 2016

Prachtig gelegen midden in de bossen

Frans Bruins, 24-2-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Camping Bospark Ede is een relatief kleine camping dat deel uitmaakt van een groot bungalowpark. De camping en de aanwezige faciliteiten worden zeer goed onderhouden.en schoongemaakt. De medewerkers van het park zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.
Gereisd met partner in maart 2016

Prachtige omgeving, mooie park, fijne accomodatie

Tanja Kremers, 22-12-2016
  • Onderkomen10

Veel beoordelingen gelezen over slechte schoonmaak maar onze ervaring is anders. Super nette accomodatie, goed onderhouden en vooral netjes schoon!

Het park is mooi aangelegd en ligt prachtig in de bossen en vlakbij de Veluwe. Niet bedacht op kleine kinderen. Bijvoorbeeld geen binnenzwembad of -speeltuin(wel buiten), er zijn veel waterpartijen zonder omheining. Ook in de accomodatie niet gedacht aan kinder veiligheid. Maar daar is dit het park ook niet naar. Genoeg te beleven in omgeving. Wat ons betreft een echte aanrader!

Gereisd familie in december 2016

Overlast permanente bewoners

Jane, 4-11-2016
  • Onderkomen8

Bospark Ede is een park met een prachtige ligging. Wij staan er al een aantal jaar. Echter er is een vaste schare permanente bewoners die voor overlast zorgen veel ruzie,herrie van muziek,criminaliteit politie die er geregeld komt. Die mensen begrijpen niet dat ik,als recreant hier voor de ontspanning en rust kom. Officieel is permanente bewoning niet toegestaan, maar er word door de gemeente en eigenaren van bospark Ede weinig aan word gedaan. Ik hoor al jaren dat er een sanctie van 20.000 euro komt voor diegene die er permanent woont en dat ze er af worden gezet maar ik heb het idee dat de beheerder dan veel verlies gaat draaien en er daarom geen actie word ondernomen. Wij weten niet of wij hier willen blijven staan daarom. Heel jammer want voor de rest is het een prima park.
Gereisd familie in april 2016

Heerlijk middenin de bossen !

liesbeth Bakker, 6-10-2016
  • Onderkomen10

Een heerlijk rustig park middenin de bossen. Rust, ruimte en een heerlijke bungalow ( no 74 ). Zwembad en receptie was nog open, verder alles dicht.

Wij kwamen voor de rust en om te wandelen en dat kan je hier fantastisch ! Uitstapjes gedaan aar het oude ambachtenmuseum, de markt van Ede en naar de zandsculpturen in Garderen. Kortom : prima week gehad.

Gereisd met partner in september 2016

Ontspannen!!

Jansen, 12-9-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Bospark Ede is een mooi park in de bossen, wij hebben geweldig gefietst en gewandeld. Ons huisje (57)was super!! Ruime kamers, leuke indeling en groot genoeg voor 10pers, zwembad was heerlijk, speeltuin is toe aan vervanging. Minpunt was de horeca, veel dicht en alleen voor een simpel patatje kun je er terecht.
Gereisd familie in september 2016

Onze kleinkinderen hebben zich prima vermaakt.

Annette van Putten, 29-8-2016
  • Onderkomen6

Toch jammer dat het zwembad zo sterk gechloord was dat ze na een uurtje last van hun ogen kregen. Ook jammer dat de wastafels geen warm water hadden en dat je € 0,20 voor warm water voor je afwasje moest betalen en daar meer dan een volle emmer water voor kreeg. Zo bespaar je geen water.
Gereisd familie in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark TopParken - Bospark Ede in Ede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark TopParken - Bospark Ede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark TopParken - Bospark Ede scoort een 7.67 uit 10 op basis van 49 reviews.