Ede
8,4

41 reviews over Camping Minicamping De Oldenhove in het Nederlands

Prima camping

Ab en Mariette, 9-8-2017

Een prima verzorgde en aangelegde camping met keurig sanitair. Gelegen op fietsafstand tussen de gezellige plaatsen Ede en Lunteren. Een camping voor jong en oud. Zeker een aanrader!!
Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijke rustplek in de natuur

Happy-2, 14-7-2017

Tijdens onze fietsweek hier een heerlijk rustig plekje gevonden, waar we met ons tentje 3 nachten zijn gebleven.

Zeer behulpzame eigenaar, die ons alle beschikbare plekjes liet zien waaruit we konden kiezen.

Zowel het centrum van Lunteren als Ede eenvoudig en snel bereikbaar.

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk tot rust gekomen

Mulder, 5-7-2017

Mooie goed onderhouden plaatsen. Goed sanitair. Beheerdersechtpaar prettig in de omgang en makkelijk aan te spreken. Leuke speelmogelijkheden voor de kleintjes.

Wel moeten wennen aan het feit dat er in de toiletten geen toiletpapier aanwezig is. Maar alles went.

Gereisd met partner in juni 2017

Mooi plekje net buiten Lunteren

Trudy, 29-6-2017

Onze bedoeling was 3 dagen het zijn er 5 geworden. Prachtige camping. Mooie plaatsen. Goede startplek om te gaan fietsen of te gaan wandelen. Wij hebben er genoten.
Gereisd met partner in juni 2017

Rustige camping met voldoende mogelijkheden.

Remie, 5-6-2017

Hartelijke ontvangst. Mooie rustige plek. Had eerst een andere plek geboekt maar kon ondanks de drukte tijdens hemelvaart toch een ander plek uitzoeken, Sanitair is netjes en wordt regelmatig schoongemaakt. Winkels en fietsmogelijkheden dichtbij. Kortom een aanrader als u een op vakantie naar de Veluwe wilt.
Gereisd met partner in mei 2017

Fijne rustige camping

Mia Haveman, 2-5-2017

De ontvangst is hartelijk, het sanitair is prima. Wij hebben een heerlijk weekend beleefd op camping De Oldenhove. Wil nog een kleine tip meegeven. Maak een plankje met spiegel erboven in het deel buiten de douches/wasgelegenheid, waar je even je haren kan kammen en jezelf verder kan verzorgen buiten de douche. Dan is het niet nodig om na het douchen nog weer een wascabine bezet te houden.

Paasweekend op Camping de Oldenhove

MischaJanssen, 18-4-2017

Wij hebben in het paasweekend hier gestaan met ons gezin.

Het is een rustige camping, goed gelegen om er op uit te gaan en de buurt te verkennen op bijvoorbeeld de fiets.

Onze kinderen hebben het ook zeker naar hun zin gehad. Er was een leuke speeltuin en veel speelgelegenheden voor jong en oud.

Wij komen volgend jaar weer terug en raden het zeker voor iedereen aan als je even rustig er op uit wil.

Gereisd familie in april 2017

Fijne, mooie en rustige camping

Coen en Maartje, 9-4-2017

Wij hebben hier 1 nacht gestaan met de camper en het is ons uitstekend bevallen. De eigenaresse is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Sanitair is voldoet aan onze verwachtingen en is schoon. Sfeer op de camping is gemoedelijk. Camping ligt in een groene omgeving. Wij zullen hier zeker nog een keer terugkomen.
Gereisd met partner in april 2017

Mooi ruim vriendelijk en gezellig. Een aanrader.

Fam. van Zaandam, 5-4-2017

Klagen over wat niet goed zou zijn vind ik koffiedik kijken. Bij ons thuis mankeert er soms ook wel eens iets aan. De eigenaren doen enorm hun best om het iedereen naar de zin te maken. Voorzieningen zijn er vol op, en worden goed onderhouden. Bijzonder frisse en schone toilet en doucheruimtes, die tijdens drukke bezetting minimaal 2x per dag schoongemaakt worden. En (ach ja!) de bouw van een appartementencomplex vergelijk ik met Keulen en Aken. Deze zijn ook niet op 1 dag gebouwd. Dus dan hoor je (momenteel) wel eens dat er gewerkt wordt. Maar wij hebben het hier op De Oldenhove geweldig naar ons zin gehad, en komen 100% zeker nog eens terug. De eigenaren Hennie en Ab verdienen gewoon dat hun vriendelijkheid en harde werken beloond wordt met een gezellige drukte van heel veel gasten. Daar komt nog bij dat de camping gunstig ligt ten opzichte van een dagje uit. Veel bos, met de fiets binnen een kwartiertje te bereiken.

En andere bezienswaardigheden. Wil je gewoon een dagje rustig vissen, de camping heeft ook een visvijver. Heerlijk rustig vertoeven op camping De Oldenhove.

Gereisd met partner in juli 2016

We gaan naar een mooie SVR camping!!

Piet, 2-4-2017

Half maart begon het al te kriebelen . . . Nog een tweetal weken en dan gaan we er weer op uit met onze caravan. De bestemming stond al vast: SVR camping De Oldenhove in Ede, op de grens met Lunteren. Bij aankomst werden we hartelijk verwelkomd door Hennie en Ab die samen de camping runnen. Onze plek heeft net zoals alle andere water- en stroomaansluiting en staat, als-tie wil schijnen volop in de zon. Heerlijk in het voorjaar. De voorzieningen mogen er zijn! Twee toiletgebouwen waarvan een nog vrij nieuw, voorzien van voldoende douches en toiletten. Zelfs een invalidentoilet! Afwassen en de was doen kan er ook. In het kleine toiletgebouw zijn een aantal douches en vier toiletten, waarvan twee met een toiletverhoger. Afwassen kan buiten. De gasten gaan gemoedelijk met elkaar om. Een praatje is zo gemaakt. Ook voor onze kleinkinderen is het hier een eldorado: een balletje trappen o.i.d. op het sportterrein, waar ook spannende overdekte glijbanen en een trampoline zijn! Skelters zijn er ook.

We gaan hier heerlijk genieten. Hennie en Ab, alvast bedankt voor jullie gastvrijheid!

Gereisd met partner in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Oldenhove in Ede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Oldenhove zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De Oldenhove scoort een 8.35 uit 10 op basis van 41 reviews.