Camping Minicamping De Oldenhove

Camping Minicamping De Oldenhove
Minicamping De Oldenhove
8,4

44 reviews over Camping Minicamping De Oldenhove in het Nederlands

Leuke veldjes en veel privacy

Albert en Greetje, 26-9-2017

Schone toiletten/douches.

Niet goed in onze ogen: Geen Toiletpapier, geen Zeepje en geen Handdroger in toiletgebouw.

50 cent voor douche op niet de goedkoopste camping

is onnodig.

Gereisd met partner in september 2017

Heel goed bevallen

Jan en Greet, 10-9-2017

Goede ontvangst, drie veldjes van beschut tot open. Twee mooie en verzorgde toiletgebouwen.
Gereisd met partner in september 2017

Geweldig Mooi en Schoon Vriendelijk

Ernst en Sonja van Oostrom, 23-8-2017

Dat er mooie plaatsen zijn en een leuke speeltuin en een ideale uitlaat gelegenheid voor honden

Ad en Hennie hele aardige en vriendelijke mensen

het sanitaire is nieuw en ook schoon

Prima camping

Ab en Mariette, 9-8-2017

Een prima verzorgde en aangelegde camping met keurig sanitair. Gelegen op fietsafstand tussen de gezellige plaatsen Ede en Lunteren. Een camping voor jong en oud. Zeker een aanrader!!
Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijke rustplek in de natuur

Happy-2, 14-7-2017

Tijdens onze fietsweek hier een heerlijk rustig plekje gevonden, waar we met ons tentje 3 nachten zijn gebleven.

Zeer behulpzame eigenaar, die ons alle beschikbare plekjes liet zien waaruit we konden kiezen.

Zowel het centrum van Lunteren als Ede eenvoudig en snel bereikbaar.

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk tot rust gekomen

Mulder, 5-7-2017

Mooie goed onderhouden plaatsen. Goed sanitair. Beheerdersechtpaar prettig in de omgang en makkelijk aan te spreken. Leuke speelmogelijkheden voor de kleintjes.

Wel moeten wennen aan het feit dat er in de toiletten geen toiletpapier aanwezig is. Maar alles went.

Mooi plekje net buiten Lunteren

Trudy, 29-6-2017

Onze bedoeling was 3 dagen het zijn er 5 geworden. Prachtige camping. Mooie plaatsen. Goede startplek om te gaan fietsen of te gaan wandelen. Wij hebben er genoten.
Gereisd met partner in juni 2017

Rustige camping met voldoende mogelijkheden.

Remie, 5-6-2017

Hartelijke ontvangst. Mooie rustige plek. Had eerst een andere plek geboekt maar kon ondanks de drukte tijdens hemelvaart toch een ander plek uitzoeken, Sanitair is netjes en wordt regelmatig schoongemaakt. Winkels en fietsmogelijkheden dichtbij. Kortom een aanrader als u een op vakantie naar de Veluwe wilt.
Gereisd met partner in mei 2017

Fijne rustige camping

Mia Haveman, 2-5-2017

De ontvangst is hartelijk, het sanitair is prima. Wij hebben een heerlijk weekend beleefd op camping De Oldenhove. Wil nog een kleine tip meegeven. Maak een plankje met spiegel erboven in het deel buiten de douches/wasgelegenheid, waar je even je haren kan kammen en jezelf verder kan verzorgen buiten de douche. Dan is het niet nodig om na het douchen nog weer een wascabine bezet te houden.
Gereisd met partner in april 2017

Paasweekend op Camping de Oldenhove

MischaJanssen, 18-4-2017

Wij hebben in het paasweekend hier gestaan met ons gezin.

Het is een rustige camping, goed gelegen om er op uit te gaan en de buurt te verkennen op bijvoorbeeld de fiets.

Onze kinderen hebben het ook zeker naar hun zin gehad. Er was een leuke speeltuin en veel speelgelegenheden voor jong en oud.

Wij komen volgend jaar weer terug en raden het zeker voor iedereen aan als je even rustig er op uit wil.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Oldenhove in Ede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Oldenhove zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De Oldenhove scoort een 8.35 uit 10 op basis van 44 reviews.