Ede
8,1

WebsiteLink naar website

140 reviews over Hotel De Reehorst in het Nederlands

Een romantische suite met top-service

Dave Mendez, 13-7-2017

Als verrassing de Millionaire suite geboekt. Mijn vriendin vond het geweldig! De grote jacuzzi onder de sterrenhemel, het heerlijke bed en de secret room, we houden er van. Het personeel was ook erg aardig. Vriendelijke receptie, gin tonics in de bar en lekker gegeten in het restaurant. Ik geloof dat ze nog veel meer suites hebben dus we komen zeker terug!
Gereisd met partner in juli 2017

Ga weer terug naar hotel van keten

Kamer Residentaire suite, 19-6-2017

Personeel is zeer aardig en behulpzaam. Inrichting is zeer sfeervol.

Wij hadden de presidentiele suite €200 per nacht, 5 dagen lang. Bad was niet schoon, was niet gestofzuigd en de kamer was zeer stoffig. Geen beugel om uit de jacuzzi te komen en het licht daar had je een blinde geleide hond voor nodig.In het restaurant Valentino kon je alleen maar life cooking nemen en dat 2 maanden lang elke dag hetzelfde.En dat voor € 32,50 per persoon.. Erg duur voor wat je kon kiezen. Ontbijt is redelijk voor € 15-, per persoon. Geen heerlijk terras om te luieren en de kamer was ondanks de airco zeer benauwd, Niet alle ramen konden open.Nee dan maar weer naar hotel van keten. Dat is pas thuiskomen.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Vreselijk

Chantal, 2-6-2017

Personeel was erg onaardig.
Gereisd met partner in januari 2017

Heerlijke relaxen en eten

D., 8-5-2017

Leuke ervaring voor herhaling vatbaar
Gereisd met partner in januari 2016

Schitterend luxe

Marc en Bettine, 1-5-2017

We hadden de presidential 3D suite. Wat een luxe is dat zeg. Mooie kamer met alles er op en er aan en een heerlijk bed. Eten in Valentino is ook aan te raden. Onbeperkt voor- en nagerechten en een goed hoofdgerecht voor een vaste, schappelijke prijs. Erg lekker en geode bediening! Als wij nog eens iets te vieren hebben, trakteren we ons vast nog eens op een overnachting hier!
Gereisd met partner in april 2017

In een woord fantastisch!

Kooistra, 23-2-2017

Mooie suite ...schoon ...personeel allemaal even vriendelijk en gastvrij...mooie moderne romantische inrichting...restaurant ech een aanrader!!! Komen hier zeker nog een keer terug.
Gereisd met partner in februari 2017

nooit meer

marcel, 4-11-2016

Het was lekker warm. Verwarming werkte prima. Bedden liggen prima

De douche was erg vies. Bruine aanslag op de tegel, amper water uit de douchekop. Meerdere vlekken in het tapijt in de kamer en er zitten bruine/gele vlekken in de lakens. Erg gehorig naar de andere kamers toe en een sportcentrum naast het hotel. Dit geeft veel onrust. Betonkamer met de beleving van een bunker.

Geen voorzieningen om iets te drinken/etenop de kamer, geen mini bar/koffie &thee of iets van bekers/glazen.

Gereisd alleenreizend in november 2016

Goed, maar wel wat verbeterpuntjes

Richard, 17-9-2016

Wij hadden de meest exclusieve President Suite geboekt, een prachtige ``over de top`` kamer met heel veel extra's. Wat bij zo`n kamer dan opvalt zijn de vlekken op het plafond, panelen van de interieurbetimmering welke los hangen, lichtknoppen welke slecht functioneren en de gebruikssporen. Je verwacht dat een dergelijke kamer goed onderhouden wordt. Restaurant is fraai en warm ingericht. Verwacht hier geen culinaire hoogstandjes. Ontvangst had wat warmer gemogen; deze is wat zakelijk/koel; een verblijf in een suite hoort een belevenis te zijn. Aan de buitenzijde is het hotel ronduit lelijk. Samengevat; goed hotel, maar op aantal punten voor verbetering vatbaar.
Gereisd met partner in september 2016

Top

Siska Drent, 14-9-2016

Super hotel, erg mooie kamers, vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt! Prachtige nieuwe inrichting van zowel restaurant als kamers. Tip: regel het fietsen huren anders, nu te ver van het hotel. Zou mooi zijn als je de fietsen bij het hotel zou kunnen huren. Of een shuttlebusje richting centrum.
Gereisd met partner in september 2016

Een hotel om zeker terug te komen.

LLBtje, 29-8-2016

Het eerste hotel dat we tegen komen waar je met de kamer-sleutelcard ook de lift oproept. Geeft een extra gevoel van veiligheid. Maar dat is een. Wat meteen opvalt is de warme gezelligheid waar je in gedompeld wordt. Over de knusse inrichting is nagedacht. Het ontbijt is van opvallende kwaliteit en diversiteit. Jammer genoeg hebben we geen diner gebruikt maar daar komen we zeker een keer voor terug.
Gereisd met partner in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De Reehorst**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Reehorst in Ede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Reehorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Reehorst scoort een 8.09 uit 10 op basis van 140 reviews.