Hotel De Reehorst ****

WebsiteLink naar website

144 reviews over Hotel De Reehorst in het Nederlands

Nooit meer

AvdBerg, 3-9-2017

Elegance kamer geboekt (die bij aankomst geannuleerd bleek te zijn ??) met minibar, alles afgezocht, geen minibar te vinden. Erg benauwde lucht in kamers, alles potdicht, zelfs open raam mocht niet baten, nergens iets te drinken te krijgen, Toilet met vieze voegen en vieze deur. Ziet er mooi uit in bar, drinken duurt alleen erg lang en er hangt geen sfeer. Lounge bar dicht in weekend. Life cooking ontbijt is niets aparts, gewoon standaard ontbijt wat je bij elk redelijk hotel boekt.

Voor mij zeker geen 4 sterren hotel, prijs/kwaliteit verhouding Ligging is ook niet zo mooi als het word voorgeschoteld.

Gereisd met partner in september 2017

Boudoir suite

M., 25-8-2017

voor 1 nachtje een boudoir suite gereserveerd voor 90 euro. Kamer met groot bubbelbad, regendouche en ontbijt was inbegrepen. Ook zou er een 'secret room' zijn. Dit was ook de grootste tegenvaller van de hele kamer, omdat de deur ten 1e dicht zat en je er niet in kon. En hing een kastje buiten de deur waar je kennelijk een code in moest voeren. Nagevraagd bij de balie en de code gekregen, maar ze vertelde erbij dat het puur alleen was om even in te kijken en er verder niks mee was. 'Het is nog niet helemaal af' zei ze.. Dus of er in de toekomst wel iets is geen idee?!

Verder valt de douche met ' 18 massagestralen' ook wel een beetje tegen. Het is gewoon een regen douchekop waar 18 stralen uitkomen. Het bubbelbad was wel heel erg lekker alhoewel hadden wij iets van een uitleg over de knoppen in het bad op briefje wel op prijs gesteld. Ook lag er niks geen boekje op de kamer met info over de omgeving, hotel faciliteiten etc. Roomservice was ook niet mogelijk.

Gereisd met partner in januari 2017

Wauw fantastische suite

Leoni, 27-7-2017

Wij hadden de Hong Kong suite. Heerlijk. Mooie Jacuzzi en goede douche. Alles in thema. Zeer vriendelijk personeel. Goed eten zowel in de avond als in de ochtend. Niet superveel keuze maar wat er lag was erg goed
Gereisd met partner in juli 2017

Luxe suites

Julie Zenner, 20-7-2017

Mooi hotel met mooie luxe suites en een top ontbijt!
Gereisd met partner in april 2017

Een romantische suite met top-service

Dave Mendez, 13-7-2017

Als verrassing de Millionaire suite geboekt. Mijn vriendin vond het geweldig! De grote jacuzzi onder de sterrenhemel, het heerlijke bed en de secret room, we houden er van. Het personeel was ook erg aardig. Vriendelijke receptie, gin tonics in de bar en lekker gegeten in het restaurant. Ik geloof dat ze nog veel meer suites hebben dus we komen zeker terug!
Gereisd met partner in juli 2017

Ga weer terug naar hotel van keten

Kamer Residentaire suite, 19-6-2017

Personeel is zeer aardig en behulpzaam. Inrichting is zeer sfeervol.

Wij hadden de presidentiele suite €200 per nacht, 5 dagen lang. Bad was niet schoon, was niet gestofzuigd en de kamer was zeer stoffig. Geen beugel om uit de jacuzzi te komen en het licht daar had je een blinde geleide hond voor nodig.In het restaurant Valentino kon je alleen maar life cooking nemen en dat 2 maanden lang elke dag hetzelfde.En dat voor € 32,50 per persoon.. Erg duur voor wat je kon kiezen. Ontbijt is redelijk voor € 15-, per persoon. Geen heerlijk terras om te luieren en de kamer was ondanks de airco zeer benauwd, Niet alle ramen konden open.Nee dan maar weer naar hotel van keten. Dat is pas thuiskomen.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Vreselijk

Chantal, 2-6-2017

Personeel was erg onaardig.
Gereisd met partner in januari 2017

Heerlijke relaxen en eten

D., 8-5-2017

Leuke ervaring voor herhaling vatbaar
Gereisd met partner in januari 2016

Schitterend luxe

Marc en Bettine, 1-5-2017

We hadden de presidential 3D suite. Wat een luxe is dat zeg. Mooie kamer met alles er op en er aan en een heerlijk bed. Eten in Valentino is ook aan te raden. Onbeperkt voor- en nagerechten en een goed hoofdgerecht voor een vaste, schappelijke prijs. Erg lekker en geode bediening! Als wij nog eens iets te vieren hebben, trakteren we ons vast nog eens op een overnachting hier!
Gereisd met partner in april 2017

In een woord fantastisch!

Kooistra, 23-2-2017

Mooie suite ...schoon ...personeel allemaal even vriendelijk en gastvrij...mooie moderne romantische inrichting...restaurant ech een aanrader!!! Komen hier zeker nog een keer terug.
Gereisd met partner in februari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Reehorst bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Reehorst in Ede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Reehorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Reehorst scoort een 8.02 uit 10 op basis van 145 reviews.