Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem ****

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem
Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem
8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem bij:

1166 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem in het Nederlands

Redelijk goed

Larissa, 25-9-2017

Wel wat gehorige kamers, verder goed genoeg voor een paar nachten en een lekker ontbijt.
Gereisd met partner in september 2017

Niet voor herhaling/erg Rommelig en geen Hotel gev

Mevr W.Jansen, 15-9-2017

De ontvangst is Hartelijk,

De inchek erg vriendelijk,dan naar je kamer,dikke laag stof op boxprin[opgelost netjes na gesprek manager]

Het is de Kamer die erg krap is ,2.50 staat je bed en meer ruimte niet,een hok ,Badkamer bad en Toilet nou erg krap en onhandig,je zit shokking gewoon een hok in gemaakt en badkamer van gemaakt en dat 2 nachtjes voor dat geld..vind schandalig

Dan hebben wij een arragement geboekt met op dag van aankomst 2 gangen diner..a,207.00.

De eerste gang was voor ons een Hoofdgerecht en kozen voor laatse gang Dessert,duur 2 uur voor wij dit gehad hadden..Ongelofelijk,maar allemaal congressen en ja dat zijn daar de mensen die centen in de la brengen en dan heb je snel in de gaten hoe jou plaats is ,niemand zit daar voor een zelfde prijs ..zelfs mensen 45,2 nachten met ontbijt voor 45,00.

Spraken zakenlui die veel in Hotels verbleven ,vonden het ook zeer slecht ,stoorde zich aan dingen die wij niet eens zien maar kenner dus wel.

Zeer ongemakkelijk ook voor wat mensen op leeftijd ,die durven niets te zeggen ,maar irritatie aanwezig..men praat onderling.

Dan had ik nog een Diner bon voor 2 pers voor 60,00.

Manger Restaurant moest aan kok gaan vragen welke dit was ,nou voor mij is een Bon van 60.00,60.00,maar nee wij mochten kiezen uit Kip,Kip of Kip ,de ene dag was er al Kip gegeten ,maar een tweede keuze is er niet en de manager Restaurant zeer klungel ongeorganiseerd.

Ontbijt is goed.

Omgeving mooi,maar ik dacht dat ik in een duplex woning logeerde ...nee niet mijn Fletcher vriend ,de zoveeelste slechte al en nu ben ik klaar,

Gereisd met partner in september 2017

Fantastisch hotel,Prachtige omgeving,fantastische

Dirkje, 3-9-2017

lit Nog geen 3 km afstand van kasteel Doorwerth,dorpje met overdekt winkelcentrumpje is nog geen 1,5 km van hotel,weg oversteken en je zit in het bos.Dagelijks s middags zwemles tot ongeveer 18.00 maar de helft is te gebruiken voor hotelgasten
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

niet voor herhaling wegens badkamer

yvan, 3-9-2017

hotel is een beetje gedateerd ; buitenkant aan restauratie toe

badkamer ouderwets klein en niet praktisch ; geen douche ; wc moeilijk te gebruiken ; geen accessoires (kartonnen bekertjes die niet ververst werden) ; kamer was in orde ; frigo niet aanwezig

het ontbijt was in orde ; avondeten zeer lekker en voldoende

Echt een aanrader!

Victorie de Bie, 31-8-2017

Door de weeks 2 nachten hier overnacht. Schone kamer, goede matrassen, vriendelijk personeel, goed gegeten. Privé sauna die je kunt reserveren en een lekker warm zwembad. Mooie ligging met een buitenzwembad en grote vijver. Leuk om de historie van dit hotel te lezen, vijver was voorheen een zwembad met een golfslagbad.

Vanuit het hotel waren we zo in het centrum van Arnhem.

Teleurstellend

Monique, 29-8-2017

Fletcher Hotel Doorwerth is gelegen in een mooi bosrijk gebied. Van de buitenkant lijkt het hotel veel belovend. Bij aankomst van hotelkamer toch licht geschrokken van de verouderde, muffe en slecht onderhouden kamer. Geen airco, stoffig tapijt en het plafond vol vochtplekken. Faciliteiten in en rondom het hotel prima. Wil je verblijven in een rustige omgeving dan is dit hotel bij uitermate geschikt.

fantastisch

wim huurman, 27-8-2017

alles was goed, de kamer het diner, het ontbijt, het personeel en de ligging. dit is zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in augustus 2017

Mooi plek voor fiets tochten te maken

Kees, 27-8-2017

De kamers zijn wat verouderd wel ruim

Een goed ontbijt in een prachtige omgeving

Gastvrijheid ten top

Jeegers Piet, 26-8-2017

Ligging van hotel is top .

Mooie vijver en terras .

De gastvrijheid van het hotelpersoneel was , zoals altijd ::: buitengewoon .

met dank aan ,,, ewald , mark , ans , marijke , jeanette , amy , selene en zeker ook aan ans

en de dames aan de receptie .

vr gr en tot een volgende keer

Gereisd met partner in augustus 2017

Rustig gelegen nabij kasteel Doorwerth.

George, 26-8-2017

Wij hebben 1 overnachting geboekt met een ontbijt buffet op de vertrekdag.

Alles was perfect en we hebben geen negatieve ervaring bij ons verblijf daar meegemaakt. Een aanrader dus voor de toekomst.

Gereisd met partner in januari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem in Doorwerth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem scoort een 8.35 uit 10 op basis van 1168 reviews.