8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem**** bij :

1148 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem in het Nederlands

Fantasties

de Jongh, 14-8-2017

Zeer vriendelijke bediening , ieder was zeer behulpzaam .

Geweldig goed eten - zeer smakelijk

Gereisd met vrienden in juli 2017

We gingen naar cecil dion in het Gelredome

Ter Averst, 13-8-2017

Alles was zeer goed geregeld,.. ze regelde zelfs de taxi naar het Gelredome en ook bij het weg gaan daar in Arnhem ,even bellen en hij stond klaar .. super geregeld... kamers waren mooi verzorgd .. ontbijt was goed ..Goed Hotel .. en voor een goede Prijs .. wat wil je nog meer !!!en als klap op de vuurpijl kregen we een dag extra vanwege een actie,. zo gratis ..dat is toch super
Gereisd met partner in juni 2017

Fantastisch hotel

Fam. Doorzon, 8-8-2017

Goed hotel, in prachtige omgeving. Ruime kamers, keurige badkamer.

Thee en koffie voorziening op de kamer

24 uurs receptie.

Hartelijke ontvangst.

Ik kwam door omstandigheden rond middernacht aan.

Ondanks dat de bar dicht was werd er toch een drankje voor mij gehaald die ik mee kon nemen naar mijn kamer.

Goede bedden.

Kortom een aanrader

Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Geweldig hotel, fantastische ligging in de natuur

José, 5-8-2017

Dit hotel is zeker een aanrader, met prima service, het is kind en dier vriendelijk, behulpzaam vriendelijk personeel, schone kamers, mooie omgeving, geschikt voor mindervaliden, lekker eten, mooi park achter het hotel met diverse speeltoestellen voor kinderen, binnen en buiten een zwembad, een speelkamer voor kinderen vlakbij het restaurant en de mogelijkheid tot het lenen van boeken en spellen. Het enige minpuntje vond ik de badkamer, deze was een beetje onhandig ingericht. Verder zou een zwembad voor kleine kinderen ook leuk zijn geweest met wat speeltoestellen, de ruimte is er buiten wel voor.
Gereisd familie in augustus 2017

Genoten

Mattie, 5-8-2017

Na overleg met de receptie hadden we gekozen voor rechtstreekse boeking van een familiekamer met douche en terrasje. Dit is prima bevallen. Het terrasje lag in het bos, heerlijk.

Mooi hotel in de natuur. Je loopt/fietst zo naar interessante plaatsen.

Super buitenzwembad! Op hotel terrein en in hotel voor ieder wat te doen. Erg leuk was, dat er voor kinderen bij het eten passende alternatieven zijn.

Hotel mag wel iets gemoderniseerd worden op een paar plaatsen, maar dit drukte onze pret niet.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Lies, 31-7-2017

Proper, vriendelijk hotel. Vriendelijk naar een kinderen toe, er werd meteen voor een kinderstoel gezorgd.

Rustige ligging.

Ontbijtbuffet lekker en voldoende keuze.

Wij hadden half pension bij geboekt. We krijgen 's avonds een kaart waar we een voor-, hoofd-, en nagerecht konden kiezen tussen ongeveer 5 keuzes. Deze kaart bleef 3 dagen na elkaar dezelfde. Bijvoorbeeld de groenten bij het hoofdgerecht werden in veel vetstof bereid, wat duidelijk was op het bord en in je mond. Voor het avondmaal werd en wel veel vetstof gebruikt dus.

Gereisd familie in april 2017

Prima hotel

G.P ter Horst, 30-7-2017

Mooie binnenkomst, vriendelijke dame bij incheck. Schone kamers, niet helemaal van deze tijd maar voor ons prima te doen.

Helaas het buitenbad niet gebruikt vanwege het slechte weer, maar gelukkig hebben ze er een binnenzwembad.

Vanavond heerlijk gegeten in het restaurant. Vriendelijke medewerkers. Genoeg keuze op de kaart met een goede prijs. Scholfilet is een aanrader. Jammer van de aardappelgarnituur, deze komt altijd uit de frituur.

Door de te aanwezige en opdringerige gastvrouw met jasje en bril, wij begrepen dat zij de manager is van het restaurant en dat ze er zondag weer zou zij, hebben we helaas wel de gereserveerde tafel voor zondag geannuleerd.

Hotel is kindvriendelijk en dat is een uitkomst voor ons. Kinderen hebben zich prima vermaakt in de speelkamer terwijl wij genoten van een biertje en wijntje.

Voor herhalingvatbaar.. Zeker!

Gereisd familie in juli 2017

een prima en gezellig hotel

mary, 28-7-2017

het was een heel net en schoon complex.heel vriendelijk en professioneel personeel.allemaal behulpzaam en willen het de gasten echt naar hun zin maken.een dikke pluim!!
Gereisd met partner in juli 2017

Prachtig

Andre, 28-6-2017

Mooie ligging, gezellig restaurant met lekker eten. Ontbijt was ook ok.Zeer vriendelijk personeel en propere moderne kamer ( we hadden wel 5 eu.extra betaald voor kamer met inloop douche) . prachtig park met mooi zwembad.
Gereisd met partner in juni 2017

Goed!

diedi, 25-6-2017

zeer vriendelijk personeel, schoon, mooie omgeving, goed ontbijt! Jammer geen airco wat eig wel nodig is. Geen koelkast.. en idd badkamer kan wat opgeknapt worden maar vind het belangrijker dat het schoon is en dat was het! jammer dat er zwemlessen gegeven worden in zwembad zodat het niet geheel beschikbaar is voor hotel gasten.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem in Doorwerth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem scoort een 8.36 uit 10 op basis van 1150 reviews.