Camping De Scheepsbel ****

WebsiteLink naar website

221 reviews over Camping De Scheepsbel in het Nederlands

geweldig in een woord

Gijs en Sjani Vonk, 8-10-2017

De rust en de ruimte. Prima uitvalsbasis voor bos heide en randmeren. Voldoende winkels op fietsafstand, een aanrader
Gereisd met partner in juni 2017

Super tijd gehad

Jacoline kotterink, 31-8-2017

Een camping met heel prettig en behulpzaam personeel, zowel bij de balie als bij het restaurant e.d. De kampeervelden zijn netjes, het zwemwater is heel erg koud maar het zwembad is wel keurig schoon.Er is veel moois in de omgeving te vinden. Hij ligt vlakbij de zandenplas en het zandenbos.ook kun je zo de hei op vanaf de camping. Goedkoop is hij niet maar wel de moeite waard.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

moet ik zwaar over nadenken

hub en jeanette voncken, 31-8-2017

de ligging vond ik niet goed 4jaar er heen geweest altyd goed verlopen tot dit jaar is het heel tegen gevallen te ver van de wc af mijn man moest altyd met de auto naar de wc rijden ivm zijn zware copd dat wisten hun maar daar we al 4 jaar op het g veldtje hebben gestaan was een hele goede plek voor ons maar omdat er in 2016 zoveel overlast was ivm honden (toevallig heb ik een hond die niet blaft) maar wij worden daardoor wel vond ik afgestraft ik hoop dat ze toch nog gaan overleggen voor een oplossing voor ons anders helaas was het dan het laatste jaar voor ons ,we zijn er altyd goed worden ontvangen door wilma en alex maar dit jaar was het in het limburgs gezegt (klote0
Gereisd met partner in juli 2017

Prachtig!

Anita, 29-8-2017

Een prachtige vakantie gehad op de camping we verbleven in de bungalow/chalet de Kajuit.

Er waren net als vorig jaar 2 recreatieteams één van de camping.

En een Christelijke genaamd DABAR de kinderen hebben genoten van de recreatieprogrammas.

Het is een kindvriendelijke veilige camping in een heerlijke bosrijke omgeving met veel eekhoorntjes

met buitenzwembad (verwarmd) maar toch nog erg koud.

Bij het diepe bad is ook een onoverdekte glijbaan.

Ons verblijf was van 11-08/25-08-2017

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Het was top

Rothfusz, 29-8-2017

Het zijn hele mooie ruime plaatsen en genoeg speelgelegenheid voor de kids volgend jaar gaan we zeker weer naar de scheepsbel
    Gereisd met partner in augustus 2017

geweldig genoten en tot rust gekomen

silvia, 29-8-2017

Deze camping ligt op zo,n prachtige plek en je kan van hieruit alle kanten op ook op de camping is het prachtig en heerlijk vertoefen
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

ging wel

fam smeets, 28-8-2017

wij kwamen 22 jullie aan en wij zijn al verschillende jaren geweest maar dit jaar was toch hopeloos wij stonden altijd op het g veld maar er mochten nu geen honden meer dus kregen wij op het b veld een mooie plek maar bij aan komst krijg ik al te horen dat ik nog 295 euro moest betalen waar ik zij wat is dat nu ik zou niet durven als ik niet betaald had om te komen achter af was het van hun uit een vergissing maar een excuus was er niet bij en wandelen ga je ook maar tot mijn verbazing waren er geregeld honden op het g veld toen ik er wat van zij was er een antwoord van dat zal wel een vergissing zijn wij voelden ons diep geraakt zo ga je niet met de Limburg om na al die jaren wij kwamen al van af 2012 op de camping en vaak met vier gezinnen altijd goed gegaan maar nu laten ze het af weten het leek net of we niet welkom waren wij voelen ons teleurgesteld groetjes fam smeets
    Gereisd met partner in juli 2017

lekker vrij

Visser, 23-8-2017

Heerlijke ruime plaats en rustig

Jammer dat je een pasje nodig hebt om in het sanitair te komen

Gereisd met partner in juni 2017

Een mooie rustige camping

Koolmees, 18-8-2017

Mooi schoonsanitair. Midden in de bossen, direct vanuit de camping.

Lastig is alleen dat je een pasje nodig hebt voor het sanitair. Maar dat wende vanzelf.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Zalige rust midden in de bossen

Fam. van der Kolk, 17-8-2017

De rust, de saamhorigheid van de gasten, alles gewoon heerlijk.
    Gereisd met vrienden in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Scheepsbel bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Scheepsbel in Doornspijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Scheepsbel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Scheepsbel scoort een 7.95 uit 10 op basis van 222 reviews.