Chalet Polysport

Chalet Polysport
Polysport
7,9

26 reviews over Chalet Polysport in het Nederlands

Erg leuke plek midden in de natuur!

Emmy Janssen, 17-8-2017

Wij zijn 2 nachten verbleven in een houten chalet met 2 volwassenen en 2 kindjes onder de 2 jaar. Personeel zeer vriendelijk en meedenkend. Ze hebben gezorgd voor een camingbed voor de kindjes en elke ochtend werd er warme melk klaar gemaakt voor de pap van mijn dochter. Ontbijt uitgebreid met verse harde broodjes en croissans, keuze genoeg! Het ligt bij een grote tennisbaan dus je kunt altijd nog genieten van een potje tennis in de avond als de kindjes op bed liggen. Ook is alles afgesloten met een hek dus de kindjes kunnen niet weg. Inrichting van de huisjes is ook heel gezellig en alles is schoon. Dit park is dus een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Bijzondere hotelkamers

Lentegast, 14-4-2017

Mooie ligging. Goed verzorgd ontbijt, aardige bediening.

Enigszins gehorig. Bedden schuiven van elkaar.

Gereisd met partner in april 2017

Afschuwelijk en nooit meer

John en Diana, 26-10-2016

Het begon al toen we binnenkwamen. De kok zat zuchtend aan de tafel bij de incheckbalie, Het personeel achter de incheckbalie was koud en afstandelijk. Ik heb tot 3 keer mijn verhaal kunnen doen om in te kunnen checken, en bij de derde was het dan ook raak. Korte aanwijzing gekregen hoe we moesten lopen naar de kamer. De kamer was erg klein, de enige manier om te ventileren was door een raam open te zetten. De muggen vonden dit erg prettig. Erg gehorig, er liggen al oordoppen voor je klaar. Dat zegt al genoeg. Slechte bedden en neem vooral je eigen shampoo en zeep mee want ze zijn erg gierig.

Het ontbijt. Nou dat was een beleving, zelfs in mijn koelkast ligt meer en is verser. Wij kwamen een half uur voor de eindtijd aan en er lag nagenoeg bij niets meer, ze moesten speciaal nog broodjes voor ons bakken, en we kregen er maar liefst 4. Tafels die niet afgeruimd waren, beleg was een giller, paar plakjes kaas, salami en ham, wat jam en boter, een paar gekookte eitjes en dat was het. Grafstemming, het leek op de sfeer van een crematorium.Personeel totaal niet geïnteresseerd, kort van stof. Het was erg onprofessioneel.

Onze conclusie... de tennisbaan zal waarschijnlijk de hoofdinkomstenbron zijn en de blokhuttenverhuur is bijzaak. Waar dus blijkbaar veel te weinig interesse naar uit gaat. Het is 1 grote deceptie .We hadden voor twee dagen geboekt en we zijn na 1 nacht weggegaan.

Ik ben heel wat hotels en huisje gewend, maar dit was echt waardeloos.

Gereisd met partner in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Chalet Polysport bij:

100 0/0 geslaagd, wat een prima verblijf.

Trudy Pel, 10-4-2016

Geen enkel negatief geluid van ons. Wat een geslaagd verblijf. Met 8 volwassenen en 10 kinderen onze trouwdag gevierd.

Het was zo gezellig, een aanbeveling. Wat ons op viel was de bereidwilligheid en vriendelijkheid van het personeel.

Top dus.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Uitstekend

Bert, 10-9-2015

2 dagen geweest, echt een aanrader, goed eten en drinken, vriendelijk personeel, chalet was perfect, schoon en fijne bedden. Voor herhaling vatbaar!
Gereisd met partner in september 2015

Hotel bungalow aan de rand van de Veluwe.

angdee90, 19-8-2015

Een weekendje in de zomervakantie zijn we naar Poly sport hotel geweest. Op het eerste gezicht een vreemd welkom, tussen de tennisbanen en langlaufbanen moesten we kennis maken met onze bungalow. De ligging is mooi als je van een boswandeling, en fietsroutes houdt, verder in de omgeving is er niet heel veel te doen, (ligging midden in een woonwijk, waardoor voor ons het vakantie gevoel al snel verdween).Fietsverhuur in het hotel, is prima. Service vaak afwezig omdat personeel buiten aan het koffie drinken was. Kamers zijn schoon, alleen in ons weekend, 3 nachten, hebben we geen schone handdoeken gekregen. Voor de bungalow alleen een houten bankje zonder tafel dus eetgelegenheid was voor ons naast de tennisbaan op het grasveld aan de picknicktafel.
Gereisd met partner in augustus 2015

Prima hotel

ellis_75, 6-4-2015

We hebben fijn 2x overnacht in het Polysport hotel. De kamers zijn klein, maar wel heel schoon. Het kan gehorig zijn. Gelukkig hadden we geen herriemakers om ons heen. Gewoon gezinnen met kinderen, net als wij. Als uitvalsbasis voor het ontdekken van de Veluwe is de locatie van het hotel ideaal. Bij de huisjes is een hek, waardoor je gelijk in het bos staat. Parkeren ging makkelijk. Het ontbijt is simpel, maar lekker vers. Wij vonden het hier erg leuk.
Gereisd met oudere kinderen in april 2015

Astma vriendelijk!

Prisca, 4-3-2015

Gewoonlijk gaan we na vervelende ervaringen in een Cara huisje op vakantie, maar vanwege de mooie ligging aan het bos wilden we wel eens de stoute schoenen aantrekken en 2 nachtjes proberen in deze chalets. De manager gaf aan dat het extra schoon gemaakt kon worden en als dat niet voldoende zou zijn wij ons geld gewoon terug zouden krijgen! We hebben er een heerlijke tijd gehad zonder gezondheidsproblemen (astma/huisstofmijtallergie). De leukste ontdekking was het wild om de hoek, op de adviesplek!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

Prima verblijf voor een moutainbike weekend

van Denderen, 3-3-2015

Eenvoudige maar nette chalets. De prijs kwaliteitsverhouding is uitstekend. Het verblijf zit aan de mountainbikeroutes van de Veluwe. Kan gewoon niet beter. Er zijn mogelijkheden om je fiets schoon te spuiten.
Gereisd met vrienden in januari 2015

Mooie locatie en super klantvriendelijk

Ron de Bruin, 26-2-2015

Ben er maar 1 nachtje gebleven, maar kan het aanraden. Verwacht geen sjiek hotel, je wordt ontvangen achter de bar van een sportaccomedatie krijgt daar de sleutel van een chalet achter op het park tussen de tennisbanen en hockeyvelden in aan de bosrand. Ontvangst is supervriendelijk en dat geldt voor alle medewerkers, zo hoort het! Dat mis je vaak maar hier zeker niet. Het chalet is onderverdeeld in 4 kamers die vrij klein zijn maar goed ingedeeld en van alle gemakken voorzien. (Jammer dat het geluid van de tv steeds stoorde en aan en uit ging.) De bedden zijn vrij zacht dat is wennen. Douche is prima. Kan me voorstellen dat de chalets bij volle bezetting erg gehorig zijn zoals andere mensen al eerden hebben gemeld, de oordoppen liggen inderdaad klaar. Dat lijkt me minder maar daar heb ik nu geen last van gehad. Het eten was voortreffelijk! Voor weinig geld heerlijk gegeten. Ontbijt was ook top. Kortom zeer gunstige prijs-kwaliteit verhouding! Chapeau voor de eigenaar en het personeel.
Gereisd zakelijk in februari 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Chalet Polysport bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Polysport in Dieren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Polysport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Polysport scoort een 7.93 uit 10 op basis van 26 reviews.