9,3

Uitstekend

Zoover award

246 reviews over Camping Minicamping De Blökke in het Nederlands

Geweldige camping ! Top uitbaters Ingrid en Hans !

De Belgische families, 15-8-2017

Gezellige sfeer en super proper sanitair !
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Volgend jaar zeker weer!

Nico, 14-8-2017

Voor zowel de kinderen als de ouders geweldig! Zodra de kinderen wakker zijn gaan ze de camping of het boerenerf op. Ze hebben de hele dag plezier. Met skelters, trampolines, zandhoop, de koeien, de geiten, met de tractor mee, dieren verzorgen etc. De hele dag door is er van alles te beleven.

En voor de ouders is het dan lekker ontspannen. Genieten van je rust en als je wilt meekijken en helpen bij het boerenbedrijf. De sanitaire voorzieningen zijn netjes en altijd keurig schoon! En hier vind je nog ruime plaatsen, met ruim zicht voor je tent of caravan. Voor ons is het verblijf hier de perfectie vakantie!

Heerlijke en boeiende vakantie

Judith Kloth, 13-8-2017

Op de camping hebben we het boerenleven van dichtbij goed kunnen meemaken. De mensen, boer en boerin, zijn heel hartelijk en laten je met van alles meekijken en meedoen zoals de koeien van het land halen, de koeien melken, karnemelk maken, kalfjes de fles geven en het veevoer bereiden. Bijzonder leuk en leerzaam om te ervaren, ook voor de kinderen. De pony's verzorgen was een favoriete bezigheid van onze dochter. Onze zoon van 5 vond het fantastisch om op de traktor mee te rijden met de boer en rond te kijken op de boerderij. De kinderen hebben zich heerlijk kunnen uitleven op de camping. Op de trampolines, op de hooiberg, in de ballenbak en rondrijdend op de skelters bleef het eindeloos leuk. Zo leuk dat we ze vaak met moeite van de camping wegkregen voor een uitstapje. Het is fijn dat de camping overzichtelijk en niet te groot is zodat je de kinderen goed in het oog kan houden. De omgeving van de camping is mooi ruim en groen met veel boerderijen en leuk om erop uit te gaan met fietsen o.a. Er is ook veel te doen en beleven in de omgeving. We hebben een heerlijke vakantie gehad!

Geweldig

Fam Tiehuis, 13-8-2017

Echt een aanrader voor als je lekker met je kids op vakantie wilt. Wij zouden eigenlijk van zaterdag tot en met vrijdag gaan, maar onze zoon wou nog niet weg, dus 2 dagen extra bij geboekt. Onze zoon van 6 heeft het ontzettend naar zijn zin gehad. Hij was elke dag wel op de boerderij te vinden. Dan was hij weer op de hooibalen aan het spelen, of in de ballenbak. Elke dag de koeien uit de wei halen, en daarna kijken bij het melken. De kinderen mogen elke dag helpen met de pony's verzorgen, kalfjes voeren, mee op de tractor, de geiten eten geven. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, echt tot rust gekomen. Alles is goed verzorgd, De eigenaren zijn hele lieve, zorgzame mensen. Het sanitair is heel goed schoon. En de campingplaatsen zijn lekker ruim. Elke week komt de patatboer, en de pizzaboer. Als als het super mooi weer is, komt er een buikglijbaan op het veld. Wij hebben besloten om elk jaar terug te komen.

Bedankt voor de leuke week!

Groetjes Fam Tiehuis

Gereisd familie in augustus 2017

Prima camping en schoon

Jm ruijters van denderen, 11-8-2017

Kindvriendelijk camping met als er op en de aan.
Gereisd met partner in augustus 2017

Genieten voor kinderen en ouders!

Linda, 8-8-2017

Wat een heerlijk relaxte camping. De kinderen hebben alle ruimte om te spelen in de zandbak, de ballenbak, het hooi, met de skelters, en meer. Daarnaast mogen ze ook nog eens meehelpen op de boerderij. Een paar keer per week wordt er een leuke activiteit georganiseerd zoals broodjes bakken op het kampvuur of een uitje naar de plaatselijke klompenfabriek of varkenshouder (beide zeer aan te raden, leuk!). De camping is niet groot waardoor de kinderen nooit echt ver weg zijn. Zo konden wij als ouders ook met een gerust hart onze kinderen (van 3 en 9) over de camping laten lopen terwijl wij zelf met een boekje voor de tent zaten.

De boer en boerin zijn fijne, aardige mensen die met veel plezier en een warm hart hun boerenbedrijf en de camping runnen.

De omgeving is prachtig, mooi groen en rustig. Je kan er heerlijk fietsen en ook voor kinderen is er vanalles te beleven.

Gereisd familie in augustus 2017

Volgend jaar twee keer zo lang

Claudia, Stèfan en Daan, 5-8-2017

Wat een heerlijke vakantieweek hebben we gehad bij boer Hans en boerin Ingrid. Lieve mensen die het beste voor hebben met de campinggasten. De kinderen kunnen heerlijk spelen en helpen op de boerderij. Onze zoon van 5 hebben we amper gezien! De kinderen mogen overal komen om te spelen, of om te helpen op de boerderij, ze lopen nooit in de weg!Vooral het binnen halen van de koeien en kijken bij het melken is een hele ervaring :) Boer Hans is altijd in voor een dolletje met de kinderen. Het sanitair is altijd schoon. De sfeer op de camping is gezellig en ontspannen en dat komt met name door de gastvrije instelling van de gastheer en vrouw. Ik kan iedereen een vakantie op deze camping aanraden.

Heerlijke boerderij camping

Monique, 3-8-2017

Super leuke gezellige boerderij camping. Grote plekken schoon sanitair. Voor kinderen genoeg te doen. Helpen op de boerderij of in de zandbak op de trampoline, ballenbak of in de strobalen.

Vriendelijke eigenaren.

Blijft een mooie plek

Ankie Borninkhof, 29-7-2017

Een mooie minicamping in de Heurne. Gastvrije eigenaren en een mooie omgeving

fantastisch, echt vakantie

nagtegaal, 28-7-2017

grote kampeerplaatsen, veelzijdige camping, kinderen vermaken zich de hele dag, genoeg speelplekken, leuk om op de boerderij mee te helpen, Hans en Ingrid (boer en boerin) zijn erg gastvrij
Gereisd familie in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Blökke in De Heurne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Blökke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De Blökke scoort een 9.25 uit 10 op basis van 246 reviews.