Camping Minicamping De Blökke ****

Zoover award

250 reviews over Camping Minicamping De Blökke in het Nederlands

super camping

weustink, 6-9-2017

Waren hier nu voor de 2de keer, werden net als de 1ste keer zeer vriendelijk onthaald. En de afgesproken plek was netjes vrij en het gras gemaaid.

Kinderen waren bij aankomst direct al weer nieuwe vrienden aan het maken, want er waren net als afgelopen jaar weer erg veel kinderen en oude bekenden die er afgelopen jaar ook al stonden. Dus je hebt er dan eigenlijk ook geen kind aan.

Het sanitair is erg netjes en de Ingrid de boerin loopt erg dan ook geregeld door om het 1 en ander te controleren of schoon te maken, gewoon SUPER, en het kost ook nog eens niets extra het douchen of warm water, er hangt zelfs wc-papier op het toilet. Waar zie je dit nog.

Op de camping is er genoeg te doen, zoals grote zandbult, skelters, ballenbak, pony's, met de trekker mee, pony rijden enz. De kinderen hebben echt GEEN animatie team nodig ze vermaken zich perfect. En als het warm is komt de buikglijbaan te voorschijn, vrijdag's brood bakken voor de kinderen aan de zelf gezochte stok, en geregeld een knutsel ochtend.

En in de buurt is ook genoeg te zien en te beleven.

Kortom gewoon weer een erg leuke vakantie gehad.

Een 10 voor de eetgelegenheid omdat je op een boerencamping toch vaak zelf kookt, en als je dit niet kunt zal het cijfer waarschijnlijk lager zijn. En 1 maal per week in het seizoen komt de pizza bakker langs en de patatboer, dus wat wil je nog meer. En dan is er ook nog de brood service waar je brood kunt bestellen voor de volgende dag.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

geweldig leuke camping vooral voor kinderen.

Hugo Koek, 27-8-2017

alle voorzieningen zijn goed, zeer net sanitairgebouw met voldoende douche's en toiletten, en goed onderhouden/ schoon.

een nadeel is dat het op de camping s'nachts wel heel stil is ;-)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Super gezellige camping.

Ro Hakkens, 26-8-2017

Echt geweldig om hier te staan met kids. Nu voor het tweede jaar geweest maar zeker niet het laatste jaar. Kids zijn de hele dag in touw. Ze spelen of helpen de boer met van alles mee.

De eigenaren zijn super vriendelijk en organiseren van alles voor de kids. Sanitair is helemaal oké. Mooie grote plekken op de camping.

Echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

zalige tijd voor kindjes die hele dag door spelen

Fam. De Cloedt - Soetaert, 18-8-2017

Wij zijn hier voor we 1ste keer geweest en hebben genoten van alles!

We hebben onze 3 kindjes op geen enkel ogenblik weten zagen dat ze zich vervelen of wat dan ook...

Het beste is dat je niet je beste kleding meenemt voor de kindjes want zij kunnen hier zodanig spelen in zandbak, hooiberg, of gaan ze het land op om de koeien te gaan halen ... het is genieten als ouders on de kinderen zo te zien!

Als je is weg wil van het drukke leven en wil je uw kinderen zien genieten van 's morgens tot 's avonds dan moet je hier zijn!

Op een kleine 3u rijden van Brussel

Super leuke tijd gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldige camping ! Top uitbaters Ingrid en Hans !

De Belgische families, 15-8-2017

Gezellige sfeer en super proper sanitair !
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Volgend jaar zeker weer!

Nico, 14-8-2017

Voor zowel de kinderen als de ouders geweldig! Zodra de kinderen wakker zijn gaan ze de camping of het boerenerf op. Ze hebben de hele dag plezier. Met skelters, trampolines, zandhoop, de koeien, de geiten, met de tractor mee, dieren verzorgen etc. De hele dag door is er van alles te beleven.

En voor de ouders is het dan lekker ontspannen. Genieten van je rust en als je wilt meekijken en helpen bij het boerenbedrijf. De sanitaire voorzieningen zijn netjes en altijd keurig schoon! En hier vind je nog ruime plaatsen, met ruim zicht voor je tent of caravan. Voor ons is het verblijf hier de perfectie vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijke en boeiende vakantie

Judith Kloth, 13-8-2017

Op de camping hebben we het boerenleven van dichtbij goed kunnen meemaken. De mensen, boer en boerin, zijn heel hartelijk en laten je met van alles meekijken en meedoen zoals de koeien van het land halen, de koeien melken, karnemelk maken, kalfjes de fles geven en het veevoer bereiden. Bijzonder leuk en leerzaam om te ervaren, ook voor de kinderen. De pony's verzorgen was een favoriete bezigheid van onze dochter. Onze zoon van 5 vond het fantastisch om op de traktor mee te rijden met de boer en rond te kijken op de boerderij. De kinderen hebben zich heerlijk kunnen uitleven op de camping. Op de trampolines, op de hooiberg, in de ballenbak en rondrijdend op de skelters bleef het eindeloos leuk. Zo leuk dat we ze vaak met moeite van de camping wegkregen voor een uitstapje. Het is fijn dat de camping overzichtelijk en niet te groot is zodat je de kinderen goed in het oog kan houden. De omgeving van de camping is mooi ruim en groen met veel boerderijen en leuk om erop uit te gaan met fietsen o.a. Er is ook veel te doen en beleven in de omgeving. We hebben een heerlijke vakantie gehad!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldig

Fam Tiehuis, 13-8-2017

Echt een aanrader voor als je lekker met je kids op vakantie wilt. Wij zouden eigenlijk van zaterdag tot en met vrijdag gaan, maar onze zoon wou nog niet weg, dus 2 dagen extra bij geboekt. Onze zoon van 6 heeft het ontzettend naar zijn zin gehad. Hij was elke dag wel op de boerderij te vinden. Dan was hij weer op de hooibalen aan het spelen, of in de ballenbak. Elke dag de koeien uit de wei halen, en daarna kijken bij het melken. De kinderen mogen elke dag helpen met de pony's verzorgen, kalfjes voeren, mee op de tractor, de geiten eten geven. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, echt tot rust gekomen. Alles is goed verzorgd, De eigenaren zijn hele lieve, zorgzame mensen. Het sanitair is heel goed schoon. En de campingplaatsen zijn lekker ruim. Elke week komt de patatboer, en de pizzaboer. Als als het super mooi weer is, komt er een buikglijbaan op het veld. Wij hebben besloten om elk jaar terug te komen.

Bedankt voor de leuke week!

Groetjes Fam Tiehuis

Prima camping en schoon

Jm ruijters van denderen, 11-8-2017

Kindvriendelijk camping met als er op en de aan.
Gereisd met partner in augustus 2017

Genieten voor kinderen en ouders!

Linda, 8-8-2017

Wat een heerlijk relaxte camping. De kinderen hebben alle ruimte om te spelen in de zandbak, de ballenbak, het hooi, met de skelters, en meer. Daarnaast mogen ze ook nog eens meehelpen op de boerderij. Een paar keer per week wordt er een leuke activiteit georganiseerd zoals broodjes bakken op het kampvuur of een uitje naar de plaatselijke klompenfabriek of varkenshouder (beide zeer aan te raden, leuk!). De camping is niet groot waardoor de kinderen nooit echt ver weg zijn. Zo konden wij als ouders ook met een gerust hart onze kinderen (van 3 en 9) over de camping laten lopen terwijl wij zelf met een boekje voor de tent zaten.

De boer en boerin zijn fijne, aardige mensen die met veel plezier en een warm hart hun boerenbedrijf en de camping runnen.

De omgeving is prachtig, mooi groen en rustig. Je kan er heerlijk fietsen en ook voor kinderen is er vanalles te beleven.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Blökke in De Heurne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Blökke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De Blökke scoort een 9.26 uit 10 op basis van 250 reviews.