Hotel Herberg De Gouden Leeuw ***

Hotel Herberg De Gouden Leeuw
Herberg De Gouden Leeuw

197 reviews over Hotel Herberg De Gouden Leeuw in het Nederlands

Niet alles even goed

Chris, 1-10-2017

We hadden een twee persoons- kamer, nou ja zolderkamer. Gelukkig een dakraampje, maar slechts 1 stoel. Ook geen fatsoenlijke kledingkast. Een prachtige badkamer. Om bij de kamer te komen, een lastige trap, zeker met bagage. Vooraf een mail gestuurd met de vraag hoe laat we konden inchecken. Geen reactie. Bedienend personeel perfect.
Gereisd met partner in september 2017

Prachtig appartement

Henk van Bockel, 14-9-2017

Wij hadden een hotelkamer geboekt maar kregen een prachtig appartement in het gebouw van het hotel. Geweldige personeel, behulpzaam, geduldig en heel vriendelijk. Uitgebreid ontbijt in gezellige ruimte. Ook het diner voldeed aan onze wensen. Kortom een aanrader voor mensen die een mooie en rustige omgeving willen combineren met een fijn verblijf.
Gereisd met partner in september 2017

Super verblijf in authentieke herberg

Jos, 27-8-2017

Via bon kwamen wij bij deze authentieke herberg terecht in het pittoreske Bronkhorst. Helaas bracht de tomtom ons aan de verkeerde kant van de Ijssel en moesten we een enorm eind omrijden, waardoor we pas laat op de avond aankwamen. Door een misverstand bij het hotel kwamen we in de Charles Dickens suite terecht ipv de geboekte Gouden Leeuw kamer: een zeer smaakvol ingerichte ruime kamer met veel Dickens attributen en inrichting maar wel met een zeer comfortabel bed. Tevens een nieuwe modern ingerichte badkamer. Er is geen airco op de kamer maar ondanks de warmte buiten was het er best koel. Smorgens hadden we een prima ontbijt met vers nog warm brood (diverse soorten), vers gesneden fruit, verse jus , karnemelk,melk, scrumbled eggs, gebakken spek, diverse vleeswaren en kaassoorten, diverse zoetwaren, koffie en thee zoveel je wilt. En dat alles in een zeer smaakvol ingerichte herberg met veel authentieke details maar ook een moderne look met mooi meubilair: een plaatje. Dat was ook het 3 gangendiner, dat er keurig verzorgd er uit zag. Tegen bijbetaling namen wij als toetje een grand dessert, dat was uit de kunst .

Al bij een een geweldige ervaring. Kijk wel of je via een kortingsbon naar dit hotel kunt , want de volle prijs voor de suite is wel heel veel gevraagd . Met de kortingsbon hadden we evenwel een sprookjesachtige kamer en in sprookjesachtig ministadje , dat ook nog eens op fietsafstand ligt van Zutphen en Doesburg waarbij je mooi langs de Ijssel fietst: voor herhaling vatbaar!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Herberg De Gouden Leeuw bij:

Om weer naar terug te keren

fam. Smid, 19-8-2017

Eigenlijk vond ik alles zeer goed. De negatieve reviews over dit hotel begrijp ik dan ook helemaal niet. Eten was goed, de kamer, het bed, de douche. De bediening was vriendelijk, op vragen werd gewoon vriendelijk antwoord gegeven.

Genoeg parkeerplaats. Misschien niet voor grote gezelschappen direct bij het hotel maar wel even verderop op 2 gratis parkeerplaatsen. Ook voor eigen fietsen is onderdak.

Het is een prachtig fietsgebied.

Een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding voor dit 3-sterren hotel.

Heel goed

Yvon en Hans, 15-8-2017

Mooie omgeving. Uitstekend verblijf. Prima ontbijt en diner.
Nynke namens Herberg de Gouden Leeuw, eigenaar, 15-8-2017
Beste Yvon en Hans, bedankt voor jullie positieve reactie. We zien jullie graag terug in onze herberg.

Heel gezellig en nostalgisch.

Korrel1946, 12-8-2017

We hebben heel erg genoten van het kleinste stadje van Nederland en zijn omgeving. Je kunt hier heerlijk rustig fietsen. Het hotel is een aanrader: we sliepen in de dependance met kamers met echte bedstee! Geweldig. Het restaurant was ook zeer goed..
Nynke namens Herberg de Gouden Leeuw, eigenaar, 15-8-2017
Wat leuk om te horen dat het zo naar wens is geweest voor u. We zien u graag terug!

Prachtige herberg en heerlijk genoten.

Martin, 30-7-2017

Prachtige herberg in een geweldige omgeving waarin je heerlijk van de omgeving kan genieten dmv prima fietsen die te huur zijn. Het ontbijt was heerlijk met alles erop en eraan. Het diner prima en het personeel jong en en echt beleefd en behulpzaam. De kamers naar boven gewoon netjes . Schuin dak of balken waren geen probleem en ik ben 1.90m. Geniet gewoon en zoek geen minpunten , wij hebben genoten van alles.
Nynke namens Herberg de Gouden Leeuw, eigenaar, 9-8-2017
We zijn erg blij dat het u zo goed is bevallen en zien u graag nog eens terug.

Romantisch genieten

Judy, 28-7-2017

Heerlijke rustige en mooie omgeving

Mooi historisch plaatsje

Gezelligheid met goed eten en drinken, leuk terras

Veel ouder publiek, wij waren ruim de jongsten

Fietsen is een aanrader

Kleine maar prima kamer

Eenvoudig ontbijt

Geweldige lunch en diner

Nynke namens Herberg de Gouden Leeuw, eigenaar, 9-8-2017
Bedankt voor uw review en graag tot ziens in onze Herberg.

Nooit meer

Henk, 27-7-2017

Locatie en ligging was goed te noemen. Afgifte sleutel voor de gereserveerde kamer bij de niet permanent bezette receptie, we hadden de bel nodig. De dame gaf de sleutel en wees naar de plek waar de trap zich bevond naar de 1e. etage. Geen hulpaanbod om de bagage naar boven te sjouwen. Het bovenste gedeelte van de trap met 2 keer een 90 graden draai was niet te zien. De houten trap is smal en glad dus met de koffer gevaarlijk te noemen. Dit tezamen met de daarop met dikke vloerbedekking beklede gang die voorzien was van 2 keer drie trapjes met 3 treden elk wat opeenvolgend een soort hindernisbaan is te noemen. De kamer zelf was klein en onder het schuine dak gedeelte met daarin een forse balk die in de weg zat. Het bed was met het hoofdeinde onder het smalle schuine gedeelte verstopt en zorgde herhaaldelijk voor stoten van onze hoofden. De aanwezige badkamer ook met bad is geplaatst onder het schuine gedeelte was voor normale mensen niet toegankelijk .Een soort handdouche die onbruikbaar was. In het hoge deel was een klein dakraam wat zou moeten kunnen openen en sluiten voor frisse lucht maar dat was gezien het aanwezige stof al een poos niet gebruikt. Gevolg weinig licht en lucht. We hadden op onze reservering voucher een kamer met douche vermeld staan. Het eten, diner en ontbijt goed. Het was wel prijzig te noemen ook de gerechten en de wijn. In het kleine stadje was tegenover de Herberg nog een restaurant waar we gedineerd hebben. Dit was ook goed en prijzig want er is in de directe omgeving geen alternatief helaas.
Nynke namens Herberg de Gouden Leeuw, eigenaar, 9-8-2017
Beste Henk. We vinden het vervelend om te horen dat u niet volledig tevreden bent over uw verblijf. We helpen u graag de bagage naar uw kamer te brengen. Goed om te horen dat het diner naar wens was. Met vriendelijke groet,

Schitterende herberg op een fantastische locatie

Marco Humme, 15-7-2017

Van de buitenzijde is de herberg al een plaatje om te zien. Maar binnen eigenlijk nog mooier. Keurig gerestuareerd met de juiste mix tussen oud en modern. Kamers zijn netjes en schoon en het eten in het restuarant is meer dan voortreffelijk. Je ziet gewoon dat ze verder kijken met streekproducten (bv ook wijnen uit de streek) Tel daarbij de achterhoekse gastvrijheid bij op en je hebt een mooie accomedatie in een mooue omgeving.
Nynke namens Herberg de Gouden Leeuw, eigenaar, 9-8-2017
Beste Marco, bedankt voor de review. Erg leuk om je enthousiasme over de Gouden Leeuw te lezen. Graag tot ziens!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Herberg De Gouden Leeuw bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Herberg De Gouden Leeuw in Bronkhorst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Herberg De Gouden Leeuw zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Herberg De Gouden Leeuw scoort een 7.01 uit 10 op basis van 200 reviews.