6,9

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Herberg De Gouden Leeuw*** bij :

193 reviews over Hotel Herberg De Gouden Leeuw in het Nederlands

Heel goed

Yvon en Hans, 15-8-2017

Mooie omgeving. Uitstekend verblijf. Prima ontbijt en diner.
Gereisd met partner in augustus 2017
Ruud Van Bussel,
Beste Yvon en Hans, bedankt voor jullie positieve reactie. We zien jullie graag terug in onze herberg.

Heel gezellig en nostalgisch.

Korrel1946, 12-8-2017

We hebben heel erg genoten van het kleinste stadje van Nederland en zijn omgeving. Je kunt hier heerlijk rustig fietsen. Het hotel is een aanrader: we sliepen in de dependance met kamers met echte bedstee! Geweldig. Het restaurant was ook zeer goed..
Gereisd met partner in augustus 2017
Ruud Van Bussel,
Wat leuk om te horen dat het zo naar wens is geweest voor u. We zien u graag terug!

Prachtige herberg en heerlijk genoten.

Martin, 30-7-2017

Prachtige herberg in een geweldige omgeving waarin je heerlijk van de omgeving kan genieten dmv prima fietsen die te huur zijn. Het ontbijt was heerlijk met alles erop en eraan. Het diner prima en het personeel jong en en echt beleefd en behulpzaam. De kamers naar boven gewoon netjes . Schuin dak of balken waren geen probleem en ik ben 1.90m. Geniet gewoon en zoek geen minpunten , wij hebben genoten van alles.
Ruud Van Bussel,
We zijn erg blij dat het u zo goed is bevallen en zien u graag nog eens terug.

Romantisch genieten

Judy, 28-7-2017

Heerlijke rustige en mooie omgeving

Mooi historisch plaatsje

Gezelligheid met goed eten en drinken, leuk terras

Veel ouder publiek, wij waren ruim de jongsten

Fietsen is een aanrader

Kleine maar prima kamer

Eenvoudig ontbijt

Geweldige lunch en diner

Ruud Van Bussel,
Bedankt voor uw review en graag tot ziens in onze Herberg.

Nooit meer

Henk, 27-7-2017

Locatie en ligging was goed te noemen. Afgifte sleutel voor de gereserveerde kamer bij de niet permanent bezette receptie, we hadden de bel nodig. De dame gaf de sleutel en wees naar de plek waar de trap zich bevond naar de 1e. etage. Geen hulpaanbod om de bagage naar boven te sjouwen. Het bovenste gedeelte van de trap met 2 keer een 90 graden draai was niet te zien. De houten trap is smal en glad dus met de koffer gevaarlijk te noemen. Dit tezamen met de daarop met dikke vloerbedekking beklede gang die voorzien was van 2 keer drie trapjes met 3 treden elk wat opeenvolgend een soort hindernisbaan is te noemen. De kamer zelf was klein en onder het schuine dak gedeelte met daarin een forse balk die in de weg zat. Het bed was met het hoofdeinde onder het smalle schuine gedeelte verstopt en zorgde herhaaldelijk voor stoten van onze hoofden. De aanwezige badkamer ook met bad is geplaatst onder het schuine gedeelte was voor normale mensen niet toegankelijk .Een soort handdouche die onbruikbaar was. In het hoge deel was een klein dakraam wat zou moeten kunnen openen en sluiten voor frisse lucht maar dat was gezien het aanwezige stof al een poos niet gebruikt. Gevolg weinig licht en lucht. We hadden op onze reservering voucher een kamer met douche vermeld staan. Het eten, diner en ontbijt goed. Het was wel prijzig te noemen ook de gerechten en de wijn. In het kleine stadje was tegenover de Herberg nog een restaurant waar we gedineerd hebben. Dit was ook goed en prijzig want er is in de directe omgeving geen alternatief helaas.
Ruud Van Bussel,
Beste Henk. We vinden het vervelend om te horen dat u niet volledig tevreden bent over uw verblijf. We helpen u graag de bagage naar uw kamer te brengen. Goed om te horen dat het diner naar wens was. Met vriendelijke groet,

Schitterende herberg op een fantastische locatie

Marco Humme, 15-7-2017

Van de buitenzijde is de herberg al een plaatje om te zien. Maar binnen eigenlijk nog mooier. Keurig gerestuareerd met de juiste mix tussen oud en modern. Kamers zijn netjes en schoon en het eten in het restuarant is meer dan voortreffelijk. Je ziet gewoon dat ze verder kijken met streekproducten (bv ook wijnen uit de streek) Tel daarbij de achterhoekse gastvrijheid bij op en je hebt een mooie accomedatie in een mooue omgeving.
Ruud Van Bussel,
Beste Marco, bedankt voor de review. Erg leuk om je enthousiasme over de Gouden Leeuw te lezen. Graag tot ziens!

Genoten

Irma, 26-5-2017

Mooie suite leuke kamer. Suprice 3 gangen menu met mijn verzoek werd rekening gehouden. Mooi wijn arrangement. Op het terras fijne bediening attent . Fijn zo onze huwelijksdag te vieren.
Gereisd met partner in mei 2017
Ruud Van Bussel,
Beste Irma, wat fijn om te horen dat we aan jullie huwelijksdag hebben kunnen bijdragen. Graag tot ziens.

nooit meer

Onnes, 18-5-2017

Zeer onvriendelijke ontvangst door de eigenaar. Was erg kortaf tegen ons en ook tegen zijn personeel. Zo willen wij niet worden ontvangen.

Ontbijt was wel goed.

Gereisd met partner in april 2017

Schandalig zoals ze met klanten omgaan

D. van Hek, 16-2-2017

Wij zijn al een paar keer in Herberg de Gouden Leeuw geweest en tot vorige week was alles goed bevallen. Wij kwamen vorige week 's avonds laat aan. De kamer was koud en de verwarming moest nog opgestart worden. Na 2 uurtjes was de verwarming nog minimaal.  De eigenaar erbij gehaald en die heeft wat gerommeld. Er kwam iets beweging in, maar daar was ook alles mee gezegd. Internet werkte ook niet. Nou ja, dan maar slapen (heel romantisch met sokken en handschoenen aan). De wc bleef ook maar doorlopen en we hoorden 's nachts muizen lopen. Voor het uitchecken ons beklag gedaan, maar het was onze eigen schuld werd er gezegd, dan hadden we maar een kacheltje moeten vragen. Muizen? Neen, dat kon absoluut niet zei de desbetreffende dame die ons uitcheckte.

Terwijl wij nog een kopje koffie nuttigen om een beetje warm te worden, hoorden wij ook andere hotelgasten hun beklag doen. Eigenlijk toch te zot voor woorden, dat er niet eens een enkel excuus af kon. Heb hier en daar wat recensies gelezen, maar sommige laten ook te wensen over.

Gereisd met partner in februari 2017

Prima plek, service kan beter.

Berkhoff, 12-2-2017

Ondanks ons verzoek geen kamer in de dependance ( eerder slechte ervaring ), kregen we deze daar toch toegewezen.

Het hotel bleek helemaal vol te zitten.

Maar na ons bezwaar konden we toch nog een kamer in het hotel krijgen tegen een meerprijs van € 20.-

Vreemd!! Dat mocht volgens de voorwaarden, maar dat stond toch echt nergens.

Voor ons even geen " De Gouden Leeuw" meer.

Gereisd met partner in januari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Herberg De Gouden Leeuw in Bronkhorst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Herberg De Gouden Leeuw zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Herberg De Gouden Leeuw scoort een 6.92 uit 10 op basis van 196 reviews.