Uitstekend

2 reviews over BedAndBreakfast 't Meestershuus in het Nederlands

Alles klopt!

esther, 15-8-2012

Wat een geweldige plek is 't Meesterhuus in Bredevoort. Met onze koffers kwamen we in een geweldige tuin die vraagt om bewondering! We werden vriendelijk ontvangen in die mooie tuin en konden daar eerst genieten. Het stadje straalt een rust en geschiedenis uit en 't Meestershuus, met de tuin en de kamers passen daar perfect bij! We hebben 2 wandelingen gemaakt in de omgeving en hebben het heerlijk gehad! 's Avonds hebben we in Bredevoort gegeten. Dit weekend is zeker voor herhaling vatbaar, want alles klopt!
Gereisd met vrienden in augustus 2012

Schitterende B&B midden in Idylisch dorpje

Ageeth, 26-9-2010

Het B&B t Meestershuus van Ineke Weerkamp is een heerlijk onderkomen. Voldoende ruimte om te ontspannen en complimentues beddengoed. De bedden, het linnengoed, het eten, drankjes en het gezelschap, allemaal even hartelijk en goed. Wij namen geen kinderen mee, vandaar geen waardering daarvoor.En in het weekend van "Schitterend Bredevoort"echt de moeite waard. Heerlijke horeca in het dorp zelf . Kortom: een aanrader eerste klas!

Blijkt ook opgenomen in een wandelvakantie, waar 20 B&B's betrokken zijn. (inclusief bagagevervoer en lunch)

Een combinatie met schilderworkshop (leuke buurvrouw/schilderes)is ook mogelijk en lijkt mij een prachtig uitstapje!

Gereisd met vrienden in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast 't Meestershuus in Bredevoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast 't Meestershuus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast 't Meestershuus scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.