Vakantiepark Landal Stroombroek *****

7,9

• Onderkomen7,7
  • Activiteiten7,6

532 reviews over Vakantiepark Landal Stroombroek in het Nederlands

Rustig gelegen park in een mooie omgeving

John, 7-10-2017
  • Onderkomen8

Leuke, simpele huisjes waar alles aanwezig is wat je nodig hebt. In ons huisje was het ligbad vervangen door een douche, wat de badkamer er beter, ruimer en mooier maakte. Als gast heb je gratis toegang tot sauna en wellness Palesta, waar het aangenaam vertoeven is met ruime keuze.
Gereisd met partner in oktober 2017

nooit meer : park zit vol buitenlandse werknemers

Marjolijn, 6-10-2017
  • Onderkomen8

Huisje ok, omgeving prachtig ! Park zat vol met buitenlandse werknemers, die 's morgens tussen 06.00 en 06.30 weg reden, iedere dag dus om die tijd wakker, het park heeft geen vakantie sfeer. 's Middags tussen 16.00 en 17.00 uur reed alles weer het park op. Er werd bovendien te hard gereden en er was een doorgaande fietsroute over het park.
Gereisd met vrienden in september 2017

Aangenaam verblijf door mooie omgeving en wellness

hawk, 1-10-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Mooie ligging aan recreatieplas met strand, uitgebreide gratis wellness. Restaurant redelijk. Zwembad minimaal, alleen voor kleine kinderen. Auto's van onderhoudsmonteurs rijden niet electrisch, benzine damp blijft hangen in de nauwe bungalow straatjes. Onze bungalow had geen ligbad. Een gedeelte van het park heeft last van verkeersruis van de aangrenzende provinciale weg.

Geweldig

Ivar Gras, 27-9-2017
    • Activiteiten9
    • Onderkomen9

Super park met aardige mensen en goede service

accomodatie valt tegen!!

marianne, 15-9-2017
    • Onderkomen4

de accommodatie valt qua ruimte (slaapkamers) erg tegen! 1 slaapkamer heeft goede bedden, maar bijna geen zijruimte, de andere slaapkamer heeft smalle zachte bedden maar ook geen zijruimte. Je gaat schuifelend je bed in. De tv hangt in die kamer!! De bungalow maakt een sterk verouderde indruk, behalve de piepkleine badkamer. Prijs/kwaliteit verhouding is scheef!

Veel waar voor je geld

Marc Heemskerk, 4-9-2017
    • Activiteiten10
    • Onderkomen9

We hebben al veel Landal parken gehad maar dit is de enige waar we blijven terugkomen. Wij houden van kleinschaligheid, van rust, van een mooi wandel- en fietsgebied, van zwemmen in natuurwater en bovenal van een gratis saunacomplex! Dit park heeft het allemaal. Iets verder rijden vanuit de Randstad dan de Veluwe, maar de extra 30 kilometers zeker waard. Een van de goedkoopste Landalparken momenteel, vermoedelijk vanwege de onbekendheid. Huisjes zijn goed verzorgd, we boeken meestal 5AM waarmee onze kinderen elk eigen slaapkamer hebben. In de winter nemen we onze kinderen niet mee overigens, voor een midweek saunagenieten, voor slechts 150 euro. Ik kan het iedereen aanraden!
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heel goed

Piet, 26-8-2017
    • Activiteiten9
    • Onderkomen10

We waren in een prachtige 4 persoonsbungalow die heel mooi was ingericht. De omgeving is erg mooi met Doetinchem dichtbij en verder nog veel prachtige dingen in de omgeving, zoals het waterskiën vlakbij op een meer dat is uitgegraven. Ook op het park is veel te doen. In één woord geweldig!
    Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijke vakantie in prachtige omgeving

Fam. Scholder, 18-8-2017
    • Activiteiten8
    • Onderkomen8

Erg mooi huisje met alles wat wij nodig hadden. Via Zoover gezien dat we een vakantiepony konden huren om te verzorgen en dit was een groot succes. Het park is ruim en we hadden een mooie tuin om de hele bungalow. Het wellness gedeelte is echt een pluspunt. Wij komen zeker terug om weer een weekend voor vakantie pony Jimmy te zorgen en te genieten van dit fijne park.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

geweldig park voor gezin met kleine kinderen

boss, 14-8-2017
    • Activiteiten8
    • Onderkomen8

prachtige ligging aan een groot meer meer met strand met heel veel speelmogelijkheden.

heel veel te doen op t park, wel gericht op kleinere kinderen. er wordt door animatie ook een aantal activiteiten voor 8 + of 10+ kinderen georganiseerd maar t park in zijn geheel toch vooral op jongere kinderen gericht.

zwembad niet heel groot maar helemaal perfect voor ons met kind van 6 en van 2. bubbelbad, stroomversnelling, babybadje, glijbaan en water paraplu.

restaurant netjes en lekker, goede vriendelijke bediening. in de snackbar ook afhaalmaaltijden en pizza's.

binnen speeltuin redelijk van formaat.

wat opviel was dat personeel op meerdere disciplines werd in gezet, iedereen erg bekwaam en vriendelijk.

wij hadden een 4p kinderhuisje met aparte babykamer. iedere kamer had horren voor de ramen, vernieuwde badkamer en interieur, erg netjes opgeleverd.

wij zouden zeker nog eens terug keren.

ook sauna zeker een pluspunt

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Leuk park voor jonge gezinnen!

Diederick, 1-8-2017
    • Activiteiten7
    • Onderkomen7

Samenstelling van je gezin is de meest belangrijke keuze voor wel/niet Landal Stroombroek. Wij hebben kinderen van 2 en 4 jaar en hebben genoten van ons verblijf. Mooi huisje (5 persoons), schoon, leuke animatie, goed restaurant, naast het park de recreatieplas, etc.

Voor gezinnen met oudere kinderen is het park beperkt. Zwembad is bijvoorbeeld niks te doen (kleine glijbaan voor kinderen tot 6 jaar). Animatie ook gericht op jonge kinderen.

Let op: bij het extra bijboeken van een kinderbed krijg je geleverd een campingbed (wel met een goed matras) i.p.v. een houten bed.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Landal Stroombroek bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Stroombroek in Braamt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Stroombroek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Stroombroek scoort een 7.89 uit 10 op basis van 535 reviews.