Camping Minicamping den Hoogen Berg ****

Zoover award

154 reviews over Camping Minicamping den Hoogen Berg in het Nederlands

fantastisch

Jan en Rian Braal, 18-9-2017

Alles was heel goed , sanitair , voorzieningen en zeker de campingeigenaren heel vriendelijk en behulpzaam !!
Gereisd met partner in september 2016

Fantastisch -top -super

Piet & Marianne, 1-9-2017

Gastvrij vriendelijk gezellig en Heel schoon
Gereisd met partner in augustus 2017

Er is een liedje van ," ik vind je geweldig"

Aad en Els, 31-8-2017

Ja, wat moet ik eigenlijk nog meer schrijven dan dat er al is geschreven. De naam van het liedje zegt eigenlijk al genoeg , dan bedoel ik het liedje "ik vind je geweldig"

Wij zijn dit jaar nog maar een keer geweest , maar staan al in de startblokken om 12 september er weer naar toe te gaan en dat word dan voor de 20st keer.

Dat zegt denk ik al genoeg, we verheugen ons al weer op de fijne en hartelijke aankomst en vooral het fijne verblijf daar bij Mark en Christa op hun fantastische camping.

Gereisd met partner in mei 2017

geweldig...10 met een griffel...

z.koemans, 27-8-2017

bij Mark en Christa is het fijn kamperen..wij zijn nu 4 keer geweest en ieder jaar is het nog mooier en zijn er weer verbeteringen aangebracht...ze hebben een hart voor de camping en voor hun gasten...waar ze kunnen.. bieden zij ook bij pijn en verdriet een helpende hand..
Gereisd met partner in juli 2017

Uitmuntend wat een perfecte camping

Fred en Bep van Wieringen, 20-8-2017

Wij komen hier jaarlijkswel meerdere keren. Waarom?, de warme ontvangst de gastvrijheid en het gevoel van een warm thuiskomen bij mark en Christa. Altijd een prettig onthaal elk jaar verbeteringen, men kan zich geen betere plek voorstellen in de betuwen
Gereisd met partner in augustus 2017

Zeer gastvrij verblijf op deze mooie camping

Familie Segeren, 15-8-2017

We kregen een gastvrij onthaal van de eigenaar Mark. Door een misverstand konden onze vrienden niet in de pipowagen bij hun verblijven, maar hij heeft echt alle moeite er voor gedaan om ze elders onder te brengen bij de B& B in de buurt.

Zo hebben we toch met z'n vieren heel erg genoten van hun gastvrijheid.

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldige camping en uniek in dienstverlening

Nico en Barbara, 13-8-2017

Een prachtige en schone camping met een unieke eigen sfeer die vooral wordt aangedragen door de manier waarop de gasten worden benaderd door de campingeigenaren Mark en Christa.

Dit camping echtpaar blinkt uit in klantvriendelijkheid, gastvrijheid en behulpzaamheid en humor Zij staan altijd klaar met een helpende hand.

Het sanitair is brandschoon en de grasmat krijgt alle zorg die het verdient.

Er is een recreatieruimte met o.a. een biljart, een dartboard, een goed gevulde bibliotheek, een fraaie televisie en een gezellige bar waar tegen zeer schappelijke prijzen wat gedronken kan worden..

Kortom een plek om terug te komen wat we dus ook hebben gedaan.

Daarbij ook de prachtige omgeving met vele fietsmogelijkheden en bezienswaardigheden die het verblijf in de regio zeer de moeite waard maken.

Gereisd met partner in juni 2017

uitmuntend

Loeks, 5-8-2017

Gastvrije eigenaren die zorgen dat hun gasten een aangenaam verblijf hebben.

Niets is hun teveel.

Super schoon sanitair, gezellige recreatiezaal, indien gewenst s'morgens verse broodjes

Mooie omgeving , supermarkten dichtbij.

Gereisd met partner in juli 2017

In één woord een geweldige camping

Han en Ger, 31-7-2017

Je wordt op deze camping zeer gastvrij door Mark en Crista ontvangen en naar de plek gebracht.Verder is de camping tip top in orde met een super schoon sanitairgebouw en een gezellige verblijfsruimte waar af en toe een gezellige avond,zoals met voetbal,wordt georganiseerd waarbij de lekkere hapjes door Mark en Crista niet vergeten worden.Kortom,het is hier zeer goed toeven want het is ook nog een heel mooie omgeving om te fietsen.Een aanrader dus.
Gereisd met partner in juli 2017

Gezellige camping voor senioren !

Hans en Addy Verschuren, 30-7-2017

We hebben weer veel lach vitamientjes opgedaan !

Je krijgt hier veel persoonlijke aandacht van Christa en Mark, jonge mensen die precies weten wat er leeft onder de gasten !

Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping den Hoogen Berg in Boven Leeuwen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping den Hoogen Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping den Hoogen Berg scoort een 9.65 uit 10 op basis van 154 reviews.