9,6

Uitstekend

Zoover award

149 reviews over Camping Minicamping den Hoogen Berg in het Nederlands

Zeer gastvrij verblijf op deze mooie camping

Familie Segeren, 15-8-2017

We kregen een gastvrij onthaal van de eigenaar Mark. Door een misverstand konden onze vrienden niet in de pipowagen bij hun verblijven, maar hij heeft echt alle moeite er voor gedaan om ze elders onder te brengen bij de B& B in de buurt.

Zo hebben we toch met z'n vieren heel erg genoten van hun gastvrijheid.

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldige camping en uniek in dienstverlening

Nico en Barbara, 13-8-2017

Een prachtige en schone camping met een unieke eigen sfeer die vooral wordt aangedragen door de manier waarop de gasten worden benaderd door de campingeigenaren Mark en Christa.

Dit camping echtpaar blinkt uit in klantvriendelijkheid, gastvrijheid en behulpzaamheid en humor Zij staan altijd klaar met een helpende hand.

Het sanitair is brandschoon en de grasmat krijgt alle zorg die het verdient.

Er is een recreatieruimte met o.a. een biljart, een dartboard, een goed gevulde bibliotheek, een fraaie televisie en een gezellige bar waar tegen zeer schappelijke prijzen wat gedronken kan worden..

Kortom een plek om terug te komen wat we dus ook hebben gedaan.

Daarbij ook de prachtige omgeving met vele fietsmogelijkheden en bezienswaardigheden die het verblijf in de regio zeer de moeite waard maken.

uitmuntend

Loeks, 5-8-2017

Gastvrije eigenaren die zorgen dat hun gasten een aangenaam verblijf hebben.

Niets is hun teveel.

Super schoon sanitair, gezellige recreatiezaal, indien gewenst s'morgens verse broodjes

Mooie omgeving , supermarkten dichtbij.

Gereisd met partner in juli 2017

In één woord een geweldige camping

Han en Ger, 31-7-2017

Je wordt op deze camping zeer gastvrij door Mark en Crista ontvangen en naar de plek gebracht.Verder is de camping tip top in orde met een super schoon sanitairgebouw en een gezellige verblijfsruimte waar af en toe een gezellige avond,zoals met voetbal,wordt georganiseerd waarbij de lekkere hapjes door Mark en Crista niet vergeten worden.Kortom,het is hier zeer goed toeven want het is ook nog een heel mooie omgeving om te fietsen.Een aanrader dus.
Gereisd met partner in juli 2017

Gezellige camping voor senioren !

Hans en Addy Verschuren, 30-7-2017

We hebben weer veel lach vitamientjes opgedaan !

Je krijgt hier veel persoonlijke aandacht van Christa en Mark, jonge mensen die precies weten wat er leeft onder de gasten !

Een geweldige camping

Hoppieh, 23-7-2017

Een kleinschalige camping met een unieke eigen sfeer die vooral wordt aangedragen door de manier waarop de gasten worden benaderd door de campingeigenaren Mark en Christa.

Deze "campingbazen" blinken uit in klantvriendelijkheid, gastvrijheid en behulpzaamheid. Zij staan altijd voor iedereen klaar met een helpende hand.

Dit jaar verrasten zij alle gasten weer met een moederdag taartje en bloemen.

Het sanitair is brandschoon en de grasmat krijgt alle zorg die het verdient.

Er is een recreatieruimte met o.a. een biljart, een dartboard, een goed gevulde bibliotheek, een fraaie televisie en een gezellihe bar waar tegen zeer schappelijke prijzen wat gedronken kan worden.. O.a. tijdens Grandprixwedstrijden en voetbalwedstrijden maken Mark en Christa het extra gezellig met hartige hapjes.

Kortom een plek om terug te komen.

Schitterend

Yvonne en Jacques, 22-7-2017

Voor de zoveelste keer weer op deze camping geweest. Alleen maar lof over deze camping. We komen vast en zeker weer terug. Wat een gastvrijheid. En een perfecte hygiene. We hebben al vele campings bezocht in 40 jaar, maar dit is gewoon uitzonderlijk. Zijn we nog nooit tegengekomen. Dikke pluim voor Mark en Christa.

Geweldig mooie camping

Thijs en Annemarie, 2-7-2017

Alweer voor de derde keer naar den Hoogen Berg geweest en alweer genoten van de gastvrijheid en de mooie camping. Eigenaren Mark en Christa zijn zo vriendelijk en behulpzaam. Top camping.

geweldig

dirkjevandam, 11-6-2017

we hebben weer heerlijk genoten op de camping alles was weer superschoon en prachtig groene gras en het was weer super gezellig met zijn allen weer veel gefietst en lekker ijs gegeten bij cor en heerlijk bij de chinees gegeten en op de camping werd gekookt door christa en iemand die op de camping stond was allemaal geweldig we verheugen ons er al weer op om in september weer te gaan tot dan
Gereisd met partner in mei 2017

Super Hepivakantie gehad , anderhalve week top .

Joke Gerritsen, 10-6-2017

Mark en Christa wat een super koppel , nog nooit zulke leuke campingbazen mee gemaakt.

Altijd tijd voor een goed advies , een gezellig praatje grappen en grollen.

Zoekt u een camping waar je thuis bent en heel veel mooie fietsroutes enz enz het is top in en om de Hoge berg Boven Leeuwen.

Gereisd met partner in januari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping den Hoogen Berg in Boven Leeuwen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping den Hoogen Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping den Hoogen Berg scoort een 9.64 uit 10 op basis van 149 reviews.