8,6

Uitstekend

2 reviews over Vakantiehuis Wensink in het Nederlands

Compleet en kindvriendelijk

A-M, 19-10-2015

Met een groep vrienden inclusief kinderen in alle leeftijden, genoten van een lang weekend. Heerlijk dat de kinderen veilig rondom het huis kunnen spelen, skelters, trampolines, tafeltennistafel. Huis heeft een complete keuken, goede afwasmachine, dubbele oven, groot gasfornuis met goed afzuigsysteem, grote koelkast met vriezer en is goed ruim en grote spoelbakken. Voldoende sanitair. Woonkamer zou praktischer en gezelliger ingericht kunnen worden, een beetje schuiven met de bankstellen en je zit gezellig bij elkaar. Prettig ook dat in die woonkamer een pantry is met nog een koelkast, koffiezetapparaat en waterkoker. Je hoeft dus niet voor je kopje koffie naar de keuken toe, ook het bestek en servies staat daarin. Sauna in het huis werkt ook goed. Wat ons allen ook opviel is dat het gehele huis zo schoon is! Wij waren een haspel vergeten en op zaterdagavond konden wij gewoon bij de eigenaar (buren) aankloppen, zonder probleem bracht hij deze direct naar ons toe.
Gereisd met vrienden in oktober 2015

Prettig Familieweekend

Marcel, 8-5-2014

Vakantieboerderij Wensink ligt in een prachtig gebied nabij de stad (dorp?) Borculo. De boerderij is goed onderhouden en ruim. We waren mensen 21 mensen en daar was ruimte genoeg voor. De keuken is goed geoutilleerd en in de woonkamer is voldoende zitruimte voor iedereen. Het er schoon en opgeruimd. Ideaal voor grote groepen.
    Gereisd met vrienden in maart 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Wensink in Borculo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Wensink zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Wensink scoort een 8.56 uit 10 op basis van 2 reviews.