Hotel Fletcher Parkhotel Val Monte ****

Hotel Fletcher Parkhotel Val Monte
Fletcher Parkhotel Val Monte
8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fletcher Parkhotel Val Monte bij:

1797 reviews over Hotel Fletcher Parkhotel Val Monte in het Nederlands

Voldeet aan alle verwachtingen.

J.schipper, 7-10-2017

Prachtige bosrijke omgeving voor wandelaar en fietser. Wel rekening houden met heuvelachtig landschap.

Hotel was schoon, gezellig , vriendelijke bediening en fantastisch ontbijt. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in april 2017

Dramatisch!

Kursten, 11-9-2017

Bij aankomst moesten we zelf vragen om alle onderdelen die in arrangement zaten. Geen medewerker te bespeuren die uitstraalt plezier in het werk te hebben.

Ligging van hotel is prachtig. Van binnen is het gedateerd en veel kapot/vies. Suite was ruim maar gedateerd. Pissebedden op de badkamer.

Eten restaurant was matig, maar dat is smaakgebonden. Meer dan 1 uur op hoofdgerecht moeten wachten. Complimenten voor aardige serveerster die als enige een dikke voldoende krijgt.

Savonds was er een privé-feest in de zaal, welke recht tegenover ons raam gelegen was. Tot 1 uur snachts hebben we op onze kamer mogen genieten van snoeiharde beats. Toen hier een opmerking over gemaakt werd, kregen we als reactie dat we hiervan op hoogte waren gebracht met briefje en daar was kous mee af. Geen excuses.

Ontbijt zeer matig en ontbijtzaal vies.

Bij afrekenen was diner uit arrangement aangeslagen. Bij uiten van alle bovenstaande punten kregen we uitbrander i.p.v. excuses.

Voor ons nooit meer!

Gereisd met partner in september 2017

rustig en goed

Jan Besemer, 30-8-2017

rustig gelegen en goed restaurant
Gereisd met partner in augustus 2017

uitstekend hotel zeer vriendelijke ontvangst

j.h.vanriezen, 25-8-2017

je kunt hier lux vertoeven, helaas alleen oudere mensen

Niet nog een keer

Rick, 22-8-2017

Ontvangst prima maar alles viel daarna tegen. Luxe suite niet schoon, oud meubilair, amper waterdruk, stopcontact stuk, vies tapijt, vlekken op zijkant bed, tweepersoonsbed was twee eenpersoons, waarom wel koffie met suiker melk maar geen lepel? Waarom geen thee? Gangen vies. Haren in douche bij zwembad. Waar zijn de schoonmakers? Staken die? Waarom 12,50 pp voor ontbijt en dan geen verse jusdorange?

Nooit meer

Sylvia, 12-8-2017

Restaurant is goed. Eten van goede kwaliteit. Personeel alsof ze geen zin hebben in hun werk. Kamer muf en sober. Zelfs de "luxe" kamer is sober. Gat in gordijn, zeeppompje kapot, lamp boven wastafel kapot.

Kortom we beleefden niet het "welkom" gevoel wat je in een hotel mag verwachten.

Slechte service, mooie ligging

Bert, 1-8-2017

Helaas was er, wegens omstandigheden, de ochtend van het uitchecken geen stroom en/of water.

Hierdoor viel deze ochtend zwaar tegen. Zo konden we bijvoorbeeld niet douchen, toilet niet doorspoelen, geen tanden poetsen, medicijnen niet innemen, niet op de laptop werken enz.

Deze ochtend was dus niet wat we hadden verwacht van een nachtje weg in een 4 sterrenhotel.

Het gaat mij niet om de schuldvraag wie dit probleem heeft veroorzaakt, mij gaat het er meer om dat hier op een klantvriendelijke manier mee om wordt gegaan en dat aan de tevredenheid van de klant wordt gedacht. Dit heb ik helaas totaal niet ervaren!

Zo werden er bijvoorbeeld geen excuses aangeboden voor het ongemak. Na thuiskomst heb ik een klacht ingediend. Deze werd echter pas beantwoord nadat ik nogmaals een herinnering had gestuurd .

De service en klantvriendelijkheid van Fletcher Hotels was niet wat je van een 4 sterrenhotel mag verwachten!

Hotel heeft wel een mooie ligging.

Leuk hotel en genoten

L. Breetveld, 31-7-2017

Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn

Een meisjesdroom komt na 40 jaar uit

Fam. Jacobs, 29-7-2017

In de 70- er jaren studeerde ik in Nijmegen en had 2 redenen om niet naar dit hotel te gaan. Geen geld en te dichtbij.

Wilde er altijd al eens heen,vanwege de unieke ligging.

We hadden een rustig gelegen kamer met mooi uitzicht op de tuin. Mooie badkamer met douche en toilet en lekkere bedden.

Begonnen geweldig met een welkomstdrankje op het prachtige terras met uitzicht op de mooi aangelegde tuin en de omgeving.

Helaas maar 1 nachtje geweest en geen tijd gehad om de omgeving te verkennen. Wil dus nog een keer terug voor een uitgebreider verblijf

Niet meer

Wil, 29-7-2017

Ligging hotel geweldig, prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen enz.

Diner was slecht, daardoor gingen we er geen 2e keer eten.

Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Parkhotel Val Monte in Berg en Dal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Parkhotel Val Monte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Parkhotel Val Monte scoort een 8.06 uit 10 op basis van 1801 reviews.