8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fletcher Parkhotel Val Monte**** bij :

1792 reviews over Hotel Fletcher Parkhotel Val Monte in het Nederlands

Nooit meer

Sylvia, 12-8-2017

Restaurant is goed. Eten van goede kwaliteit. Personeel alsof ze geen zin hebben in hun werk. Kamer muf en sober. Zelfs de "luxe" kamer is sober. Gat in gordijn, zeeppompje kapot, lamp boven wastafel kapot.

Kortom we beleefden niet het "welkom" gevoel wat je in een hotel mag verwachten.

Gereisd met partner in augustus 2017

Slechte service, mooie ligging

Bert, 1-8-2017

Helaas was er, wegens omstandigheden, de ochtend van het uitchecken geen stroom en/of water.

Hierdoor viel deze ochtend zwaar tegen. Zo konden we bijvoorbeeld niet douchen, toilet niet doorspoelen, geen tanden poetsen, medicijnen niet innemen, niet op de laptop werken enz.

Deze ochtend was dus niet wat we hadden verwacht van een nachtje weg in een 4 sterrenhotel.

Het gaat mij niet om de schuldvraag wie dit probleem heeft veroorzaakt, mij gaat het er meer om dat hier op een klantvriendelijke manier mee om wordt gegaan en dat aan de tevredenheid van de klant wordt gedacht. Dit heb ik helaas totaal niet ervaren!

Zo werden er bijvoorbeeld geen excuses aangeboden voor het ongemak. Na thuiskomst heb ik een klacht ingediend. Deze werd echter pas beantwoord nadat ik nogmaals een herinnering had gestuurd .

De service en klantvriendelijkheid van Fletcher Hotels was niet wat je van een 4 sterrenhotel mag verwachten!

Hotel heeft wel een mooie ligging.

Leuk hotel en genoten

L. Breetveld, 31-7-2017

Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn

Een meisjesdroom komt na 40 jaar uit

Fam. Jacobs, 29-7-2017

In de 70- er jaren studeerde ik in Nijmegen en had 2 redenen om niet naar dit hotel te gaan. Geen geld en te dichtbij.

Wilde er altijd al eens heen,vanwege de unieke ligging.

We hadden een rustig gelegen kamer met mooi uitzicht op de tuin. Mooie badkamer met douche en toilet en lekkere bedden.

Begonnen geweldig met een welkomstdrankje op het prachtige terras met uitzicht op de mooi aangelegde tuin en de omgeving.

Helaas maar 1 nachtje geweest en geen tijd gehad om de omgeving te verkennen. Wil dus nog een keer terug voor een uitgebreider verblijf

Niet meer

Wil, 29-7-2017

Ligging hotel geweldig, prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen enz.

Diner was slecht, daardoor gingen we er geen 2e keer eten.

Mooie uitvalsplek

Alice Van Dyk, 29-7-2017

Heerlijk genoten van een weekendje fietsen rondom Berg en Dal. Mooi hotel waar je kunt kiezen uit diverse kamers ...van heel simpel tot luxeus... net wat in je budget past. Lekkere bedden. Vriendelijk personeel. Prachtig uitzicht vanaf het terras. Zeker een plek waar we nog eens naar toe gaan.

Teleurstellend bezoek

Fam v d Weerd-Hogeweg, 29-7-2017

Waar is de ouderwetse Fletcherkwaliteit? Niet bij dit hotel. We logeren er vanwege de ligging, maar dat is dan ook alles.

We hadden een mindervaliden kamer (ik ben gehandicapt), maar de bedden zijn te laag en niet stevig genoeg. Boxspring is niet echt geschikt voor gehandicapten.

Ik vertelde dit bij de receptie en die verwezen me naar het hoofdkantoor

Het ontbijt is voldoende. Maar waarom sisnaasappelsap die zo goedkoop smaakt? De vier sterren is gebaseerd op de ligging, die is fantastisch.

Gedateerd, teleurstellend

Irene, 29-7-2017

Het uitzicht vanaf het terras is prachtig!
Gereisd familie in juli 2017

Er is wat je verwacht, maar wel erg gedateerd.

Johan, 27-7-2017

In Val Monte is hartelijk personeel. Een tweede pluspunt: er zijn goede E-bikes te huur en goede fietskaarten beschikbaar. Dit zorgde voor een fantastische fietsdag!Wij hadden een Luxe Kamer, maar wat gedateerd zeg. Er stond weinig druk op de kraan en de bekleding van de hotelkamerstoelen zat los. Er was geen luchtverfrissing / airco in de kamer en je geniet mee met de geluiden van de bovenburen. Wat zou je aantreffen als je niet voor de luxe variant gekozen hebt?

Binnen in het hotel is het donker en smotsig. Het eten is voldoende, maar de keuze beperkt.

Kortom, je treft aan wat bij een hotel hoort, maar voor deze prijs zou je meer verwachten.

Gereisd met partner in juli 2017

prettig hotel met fraaie ligging

Jan, 4-7-2017

Hotel is tamelijk gedateerd en vertoond in de algemene ruimte duidelijke tekens van slijtage. De luxe kamers zijn goed maar leuke extra's ontbreken in de badkamer zoals badmutsen, etc. en goedkope papieren bekertjes i.p.v. glazen. Het ontbijt is eenvoudig waarbij wij en vele anderen zich ergerden aan de koffie machine waar zich lange rijen wachtenden voor vormden omdat de (enige) machine regelmatig overbelast was.
Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Parkhotel Val Monte in Berg en Dal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Parkhotel Val Monte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Parkhotel Val Monte scoort een 8.07 uit 10 op basis van 1796 reviews.