Beoordelingen Hotel Fletcher Erica****

Fletcher Erica****
465 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Erica****
Molenbosweg 17, 6571 BA, Berg en Dal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Erica**** in Berg en Dal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Erica**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Erica scoort een 7,1 uit 10, op basis van 465 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Erica**** in Berg en Dal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Erica****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Erica**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 133 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Erica**** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Fletcher Erica**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Hotel Fletcher Erica**** met andere accommodaties in Berg en Dal.
Even geduld a.u.b.

7,6
7,4
6,3
7,1
Toon score en beoordelingen van:
"Gaat wel"vertalen
Theo
4,0

20-09-2014 Het hotel ligt prachtig in het bos.
De kamer gaat wel, de badkamer is echt aan een opknap beurt toe.
Ook is het geen overbodige luxe om de hoekjes en kantjes in de badkamer eens goed schoon te maken.Het kan oud zijn maar kranen hoeven niet onder de kalk te zitten. De kamer ie erg gehorig je kunt elkaar letterlijk verstaan.
verder prima ontbijt en beneden ziet het hotel er wel leuk uit.

"Smerige kamer!"vertalen
kelly
9,0

18-09-2014 1 overnachting...actie 10 euro p.p.p.n....kamer 507....niet goed schoongemaakt...badkamer vol schimmels en heel gehorig. Uitslag: nooit meer!

met partner, Sept. 2014
"Heerlijke plaats om te ontspannen."vertalen
carla lamore
8,0

15-09-2014 Hotel fletcher Erica is ons enorm bevallen. Wij vinden het een aanrader en gaan er absoluut nog een keer naar terug. Prachtige omgeving , ruime kamer, fijn zwembad en heel vriendelijk personeel

"Fantastische plek"vertalen
Van Dijk
7,0

15-09-2014 Veel negatieve beoordelingen gelezen, dus we gingen een beetje weg met het gevoel: oeps, waar komen we terecht. Maar het viel 100% mee. Het hotel heeft inderdaad achterstallig onderhoud, maar verder prima. Schone bedden, schone badkamer en prima service en ontbijt. Gezien de vele aanbiedingen die dit hotel heeft, dus lage prijzen. Je kunt hier prima zijn. ook het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Wij komen hier vast nog wel eens terug.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"WALGELIJK VIES"vertalen
Carol Wienk
1,0
4,0

06-09-2014 Heb er een arrangement van 3 dagen doorgebracht, 4-sterren; het is nog geen 2 sterren waard, dan heb ik het over de hotelkamer. Vies, vooral de matrassen,vloerbedekkig, zwarte randen in de wc, verstopte wasbak, de balkondeur kon niet op slot. In het (wel mooie) restaurant lagen 's avonds bij het diner de kruimels en het bestek nog op de grond van 's morgens, het ontbijt. Ook lieten ze ons 2,5 uur zitten tijdens diner met een klein kind van 1 jaar, men snapt blijkbaar niet dat zo'n kleintje niet 2,5 uur in de kinderstoel wil blijven zitten. Ook na ons beklag is hier niets mee gedaan. Eeuwig zonde van zo'n prachtige locatie. NEE DIT NOOOOIT WEER!!!!!

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Verpauperd hotel"vertalen
R Reijersen van Buu...
4,0

31-08-2014 Jammer, want de plek is erg mooi en rustig. Bedden en beddengoed oké, net als het personeel. Kamers zijn oubollig en de vloeren waren nog het ergste van alles: Vies, versleten en verkleurd. Jammer, want het is zeker een opknapbeurt waard. Wij hebben weinig geld betaald voor een overnachting en dan is een schoon bed en een schone badkamer het belangrijkste. En dat was in orde!

met partner, Aug. 2014
"Hotel Erica gelegen in Berg en Dal."vertalen
A. Sondeijker
10,0
10,0
9,0

12-09-2014 Hotel Erica is een uitstekende accommodatie, gelegen in een schitterende bosrijke omgeving. Van hieruit kunnen mooie wandelingen worden gemaakt en is ook Nijmegen zowel met eigen als met openbaar vervoer goed te bereiken. In de directe omgeving twee interessante musea; het Afrika museum en het parkmuseum Orientalis. Het hotelpersoneel is zeer klantvriendelijk, voorkomend en altijd bereid tot het verlenen van hulp. In dit hotel krijg je "waar voor je geld" en beschikt over een uitstekend restaurant; goed ontbijt en prima diner. De kamer was netjes en werd dagelijks goed schoongemaakt. Ook het bedienend personeel in het restaurant verleende een optimale service.

met partner, 2014
"Vergane glorie"vertalen
Philippi
5,0

21-08-2014 Het hotel is gedateerd.
Service van het bedienend personeel is onder de maat.
Geen 4 sterren.

met partner, Aug. 2014
"Dit nooit meer!!!!"vertalen
g drogt
6,0

24-08-2014 het personeel kan het niet aan .al inclusief heel slecht , de kamer slecht heel oud en vies, word niet goed schoon gemaakt, in 5 dagen niet een keer de vloer stofzuigen of de bad kamer vloer gedaan . de zo genaamde gezellige bar donker en je kunt wachten tot je een ons weeg maar er komt gewoon niemand om een drankje in te doen. echt nooit meer heb er spijt van echt.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Echt een afschuwelijke kamer"vertalen
HC
7,0

18-08-2014 Voor een gezellig uitstapje met mijn dochter had ik een kamer geboekt in dit viersterren hotel. Aangekomen op de kamer bleek echter dat we in een veredelde bezemkast waren gehuisvest. Klein, gammel meubilair wat op geen enkele manier bij elkaar en de stoffering past en het handdoekenrek was gemonteerd boven de wc-pot. Na dit verbaasd bekeken te hebben zijn we naar het stadscentrum vertrokken. Laat op de avond kwamen we terug en het aantal minpunten stapelde zich op. Ondanks de afwezigheid van zomerweer was de kamer erg benauwd. Jammer dan dat er geen airco was. Een raam open zetten was er voorlopig ook niet bij, want dat zou het aantal muggen in de kamer maar vergroten. Ook bleek er per persoon maar een handdoek aanwezig. Dit hotel heeft van binnen meer weg van een pension en maakt absoluut de vier sterren niet waar. Tel daarbij op dat de schoonmaak ook wat beter kan en een likje verf her en der ook geen slecht idee is. Al met al geen aanrader!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?

Bent u de eigenaar?