Hotel Fletcher Erica ****

7,5

1175 reviews over Hotel Fletcher Erica in het Nederlands

Fantastisch familieweekend gehad

Familie Grimbergen, 11-9-2017

Goed hotel met een prachtige omgeving. Een Eldorado voor natuurliefhebbers, fietsers en wandelaars.vriendelijk en flexibel personeel die er alles aan deden om het familieweekend te laten slagen. We verbleven in een mooie zaal met een aangrenzend terras en tuin. Voor kinderen erg geschikt. De trampoline was een topper.Het eten was heerlijk en verzorgd.Wij voelden ons als familie heel erg op ons gemak. Heerlijk zwembad voor zowel volwassenen als kinderen. De kamers zijn erg ruim en schoon maar kunnen wel een opknapbeurt gebruiken. Al met al een fantastische gelegenheid om daar met een grote groep te verblijven.
Gereisd met vrienden in september 2017

Lekker gegeten en heerlijk rustig geslapen

M.B., 5-9-2017

De keuken van Erica is heel goed, je kunt echt lekker eten voor een gemiddelde prijs en de gerechten worden mooi geserveerd. De kamer en de badkamer zijn ruim; de inrichting is zonder poespas maar al het noodzakelijke is aanwezig; alles is schoon.
Gereisd met partner in april 2017

Fantastische aanrader

Fam. Hunneman, 3-9-2017

Super lekker gegeten. Vriendelijk personeel en goede service.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fletcher Erica bij:

Prettig verblijf voor alle leeftijden

Famile 8 personen, 1-9-2017

Heerlijk eten, goede bediening, prachtige locatie, ongedwongen sfeer.

Gedateerde voerbedekking op de trappen en het schilderwerk was hard nodig

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima voor 1 nacht

Bergers, 15-8-2017

Prima hotel. Kamers zijn wel aan een opknapbeurt toe. In het hotel mogen wel honden, wij hadden dan ook de hond mee, maar de hond mag niet in het restaurant. We waren blij dat we geen diner of ontbijt erbij hadden genomen, anders moesten wij buiten zitten.

Erica in Berg en Dal: toplocatie op eenzame hoogte

Adri, 15-8-2017

Allereerst staat het hotel in een prachtige omgeving. Betrekkelijk dichtbij het centrum van een stad (Nijmegen) en tegelijkertijd met de rust en de stilte van het bos en de heuvels. Vervolgens het hotel zelf: heerlijk eten en drinken (met bijv. speciaalbier van La Trappe van de tap!) wat je aangeboden wordt door vriendelijk personeel. De eetzaal is gezellig; de tafels op een mooie afstand van elkaar. Voor het ontbijtbuffet zou ietsje meer ruimte mogen zijn, zodat je er wat beter bij kunt, maar de keus is ruim. Buiten een terras waar je vroeg in de avond nog lekker in het zonnetje kunt zitten. Het gebouw met de hotelkamers is hier en daar wat gedateerd, maar absoluut schoon. Bij de receptie staat altijd iemand voor je klaar om je vragen te beantwoorden. Voor ons vormen deze dagen een onvergetelijke herinnering!
Gereisd met partner in augustus 2017

Mooi, verzorgd, fijne omgeving. Zeer vriendelijk

Janssen en Co, 15-8-2017

Geen melding. Alles was goed.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie bosrijke omgeving

Nathalie Mulder-Visser, 14-8-2017

Een super mooie bosrijke omgeving, met veel musea en bezienswaardigheden.

Het hotel zelf de kamers zijn wat gedateerd, en het zwembad ruik je op de 2de verdieping al.

Ruime keuze aan ontbijt, en de service was ook goed!

De badkamer was prima, alleen was de wc lek.

De laatste dag met douche en afdrogen van ons dochtertje zagen we alleen halverwege dat er een grote bruine vlek op de handdoek zat.

De trampoline was een grote hit, en het scheve huisje ook.

Ons dochtertje van 5 moest huilen dat we naar huis moesten.

En wilde zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie locatie midden in het bos. Dicht bij Nemegen

Anja, 14-8-2017

Vriendelijk personeel. Diner erg goed.
Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastische ligging in een bosrijke omgeving .

SJAAK VAN DEN OEVER, 13-8-2017

Het Hotel is netjes. Het personeel is vriendelijk en het ontbijt en diner is zeer goed verzorgd en bovenal ook nog eens uitgebreid en zeer smaakvol.

Min puntje vind ik in de toch wel ruime badkamer het bad wat gebruikt moet worden om heerlijk te kunnen douchen. Tevens zijn er nog wat trappen die voor wat minder valide mensen/gasten wat lastig kunnen zijn.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fletcher Erica bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Erica in Berg en Dal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Erica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Erica scoort een 7.54 uit 10 op basis van 1176 reviews.