7,6

1143 reviews over Hotel Fletcher Erica in het Nederlands

voor ons niet weer

erik, 27-7-2017

het eten was een drama het toetje was het enige wat nog lekker was

voorgerecht tomatensoep vond het echt niet lekker .dan het hoofdgerecht hoentje op een spies met pindasaus veel atjar erbij en uitjes ver te zoeken

dan het ontbijt de krenten bolletjes waren droog en de beschuiten waren niet eens knapperig meer

oud hotel mag een opknapbeurt hebben

dan sauna moet je voor betalen 45 minuten 4,50 een kwartier opwarm tijd ... de eerste kwartier dat je erin gaat is het niet eens warm dus na de 15 minuten wat staat voor opwarmen .. al met al heeft mijn man 15 minuten kunnen genieten van de sauna

onze kamer de spiegels waren vies verder zag het er redelijk uit behalve te kleine gordijnen

het enige goede wat ik kan zeggen over dit hotel de ligging en de personeel

de rest vind ik helemaal niks goed aan die hotel

dus nee nooit weer

Rustgevend

Etienne Ostin, 27-7-2017

Uitstekende bedden !!

Er was niks negatiefs

Gereisd met partner in juli 2017

aangename atmosfeer in een bosrijke omgeving

Yolanda, 27-7-2017

rustige omgeving, midden in het groen, vriendelijke ambiance. Te voet of met de fiets of auto; vanuit het hotel heb je een goed vertrekpunt voor uitstapjes in de omgeving.

Verrassend ruime kamers met een zitje bij de TV met 2 goede stoelen. Prima gemoderniseerde badkamer met bad en douche.

Wat minder vonden wij de vloerbedekking ogen: vol met vlekken en kringen. Ons advies: laten reinigen of vervangen.

Heel erg tevreden.

Ingrid, 26-7-2017

Supermooie ligging, propere en ruime kamer, heerlijk dineren en gevarieerd en lekker ontbijt.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Heerlijk ontspannen.

Karin Cense, 26-7-2017

De service was goed, het eten in het hotel was meer dan lekker. De bedden zijn voor ons aan de zachte kant.

Eet hier niet

Claire, 18-7-2017

Het hotel en de bediening is prima voor een nacht. Alleen het eten is er zeer slecht de kok weet niet hoe hij een medium steak moet maken dus het wordt of very rare of welldone en op het moment dat je er wat van zegt wordt je eigenlijk medegedeeld dat je het maar op moet eten of voor iets nieuws moet betalen.
Gereisd met vrienden in januari 2017

fantastisch

hennie van eijmeren, 18-7-2017

wat was er niet goed we werden begroet door zeer vriendelijk personeel, heel goed restaurant met heerlijk gevarieerd diner producten en een heel goed ontbijt. Kamers waren schoon zwembad was heerlijk ik zou er zo willen blijven wonen.
Gereisd met partner in juli 2017

Als het echt niet anders kan

Teleurgesteld, 17-7-2017

Goed: De ontvangst is vriendelijk met een duidelijke uitleg. De omgeving is rustig, mooi en bosrijk. Het linnengoed was schoon.

Minder: De kamer keek op beide kanten uit over het grinddak met afzuiging, aircos en eigenlijk niets dat je van een dergelijke bosrijke omgeving zou verwachten. De kamer rook bedompt. Televisie ontvangst beroerd evenals de zender keuzes.

Slecht: Geen stopcontact in de buurt van de spiegels of het snoer van de hotelfohn was te kort. De badkamer was beschimmeld op zowel muren als systeemplafond. Ik heb mijn voet opengehaald aan een opstaande rand van de doucheput.

De doorstroom bij het ontbijt was bedroevend. Het hoekje dat was gereserveerd voor de etenswaren was zo klein dat je elkaar steeds in de weg liep. Ondanks dat ik om 9:00 in de ontbijtzaal was werden de etenswaren die al op waren niet meer aangevuld. Al met al zou ik dit hotel/deze kamer (524) alleen aanbevelen als je een dak boven je hoofd nodig hebt.

Tegenvaller

Sabine van den Top, 16-7-2017

Voor €156,00 euro hadden wij een familie kamer gereserveerd. We dachten leuk voor een meiden weekend. Foto's zagen er top uit! Helaas viel de kamer zeer tegen; onhygiënisch, oud, kabels door kamer etc. Het hotel ziet er bij binnenkomst mooi uit, tot aan de lift. Het ontbijt viel ook tegen, weinig keuze en servies was vies. Bij het uitchecken vroegen ze niet of alles naar wens was geweest. Ondanks deze tegenvaller hebben wij uit eindelijk wel een leuk weekend samen gehad.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Even heerlijk uit!

Truus Offeringa, 14-7-2017

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.Maaltijden goed.

Inrichting van het hotel wel wat gedateerd.

Mensen die hier komen om te wandelen en/of te fietsen moeten weten dat er nogal hoogteverschil is bij deze activiteiten.Dit hotel ligt echt "op de berg".Wel een prachtige ligging.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fletcher Erica**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Erica in Berg en Dal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Erica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Erica scoort een 7.55 uit 10 op basis van 1144 reviews.