Beoordelingen Hotel Fletcher Erica****

Fletcher Erica****
482 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Erica****
Molenbosweg 17, 6571 BA, Berg en Dal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Erica**** in Berg en Dal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Erica**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Erica scoort een 7,2 uit 10, op basis van 482 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Erica**** in Berg en Dal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Erica****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Erica**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 132 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Erica**** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Fletcher Erica**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Hotel Fletcher Erica**** met andere accommodaties in Berg en Dal.
Even geduld a.u.b.

7,7
7,4
6,3
7,2
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, 2014
"Eens en nooit meer!"vertalen
Dinuci
4,0
2,0

08-12-2014 De ligging van het hotel is erg mooi en het personeel is erg vriendelijk, daar is dan ook alles mee gezegd.
Op het eerste gezicht ziet het hotel er van buiten een beetje verwaarloosd uit. bij binnenkomst zag het er netjes en verzorgd uit.
Op zaterdag aangekomen en meteen naar de kamer gegaan om te kijken hoe "mooi" dit 4 sterren hotel zou zijn. De tegels vielen van de muur, er lagen dode insecten in de raamkozijnen, sommige lampen deden het niet, er misten lampenkappen, de stopcontacten naast het bed waren verlengsnoeren en het behang liet los van de muur.
Na deze tegenslag gaan dineren. Het eten was voor de prijs goed te doen alleen de service was erg slecht. Het voor- en hoofdgerecht waren netjes op tijd maar het nagerecht was "vertraagd", ofwel ze waren het vergeten. Net als de drankjes van de buurtafel. Dit onder het excuus dat het erg druk was.
Dit was waarschijnlijk het oude deel van het hotel, misschien dat het nieuwe deel beter is. Heb hier geen ervaring mee.

Met partner, Nov. 2014
"Dit in deze staat nooit meer"vertalen
J.H.Everwijn
3,0
4,0
3,0
2,0

28-11-2014 Hotel Erica heeft op zich een mooie ligging. Het hotel op zich is verder niet de moeite waard. Verlopen en vies en slecht bijgehouden. Het uitzicht vanuit de eerste kamer was walgelijk: In de goot lag een uitgekotst helaas vergaan broodje waardoor ieder eetlust je verging. De weg naar de kamer over kapotte vloertegels, vieze traplopers was al niet opwekkend. In de kamer kale versleten stoelen en vieze vloerbedekking met grote zwarte vlekken. Zo erg dat je niet eens op je blote voeten naar de - overigens schone - badkamer durfde te lopen. De tweede kamer was ruimer, maar net zo vergaan en versleten. Bedden waren OK ook al had ik een droge keel van de stoffige dekbedden! De 4 sterren dus niet waard. 4 sterren waar je bovendien nog een toeslag voor moet betalen. We hebben niet eens een poging gedaan om hier van het ontbijt te " genieten". We hadden onze buik letterLijk al vol. Commentaar van het personeel: Het hoofdkantoor is op de hoogte! Doe er dan wat aan en melk je gasten niet uit!

Met partner, Okt. 2014
"Prima hotel met klantvriendelijk personeel."vertalen
Wim Jenniskens

31-10-2014 Fletcher Erica Berg en Dal

Met oudere kinderen, 2014
"Leuk! anders verwacht door de negatieve reacties"vertalen
Fam. E
7,0

16-10-2014 We hadden geboekt en zagen daarna vele negatieve reacties waar we een beetje van schrokken. 1 maal in het hotel aangekomen vriendelijk geholpen. 2 kamers, nette kamers alleen het vloerbedekking mag inderdaad wel een keer vervangen worden. Zwembad klein maar wel leuk want niet alle fletcher hotels hebben een zwembad. Café in het hotel is niet druk maar we hadden wel lang moeten wachten totdat we geholpen werden, wel heel vriendelijk personeel! Je merkt wel aan het hotel dat er bepaalde dingen oud zijn en een opfrisbeurt nodig hebben. Lekker geslapen en grote kamers! Dikke voldoende voor jullie hotel Erica!

Met partner, Okt. 2014
"Prachtige relaxplek vlak bij drukke stad Nijmegen"vertalen
R.Boomsma
9,0

16-10-2014 Heerlijk hotel en op alle markten thuis. Prima service en het geheel geeft je een relaxed gevoel. En prachtige omgeving, goed bereikbaar en goed toegankelijk voor volledig rolstoelafhankelijke gasten. Behulpzaamheid van het personeel is heel goed en zij hebben op eigen initiatief de leverancier van de leen-po-douche-rolstoel weer gebeld voor het ophalen.

Met partner, Okt. 2014
"Een mooie plek midden in het bos"vertalen
martinsplinter
6,0
6,0
5,0

14-10-2014 Hotel Erica heeft 2 gedeelten Oud en Nieuw, over het nieuwe kan ik niet oordelen, want hebben in het oude gedeelte geslapen.
Dit is zeer aan vernieuwing toe, is zeer gehorig en verouderd.
De kamer is wel ruim maar niet gezellig ,wel redelijk schoon en met wifi en platte tv. De onder kamer gelegen keuken was duidelijk te horen en nachts ging plotseling de felle buitenverlichting aan.

Met vrienden, Okt. 2014
"Bijkomen"vertalen
W. Schäfer-v.d. Wei...
8,0

11-10-2014 Fletcher-hotel Erica is een heerlijke plek om bij te komen van de drukte van alledag.
Personeel is vriendelijk en kundig, kamers prima en de maaltijden verzorgd en lekker.

"Voor herhaling vatbaar"vertalen
M.L.J. van Dommelen...
8,0

13-10-2014 Mooi gelegen hotel met ruime kamers.Mooi bad en douche.
Kortom gezellig

"Schitterende plek"vertalen
B.Rattink
7,0

07-10-2014 Hotel Erica ligt in een prachtige omgeving.Enkele dingen in het Hotel zijn wel aan onderhoud toe. Buitenkant verf b.v. Ook binnen op bepaalde plekken. Sommige vertrekken waren keurig b.v. de entree van het hotel.Service personeel zeer vriendelijk en goed. Hadden een mindere kamer,zij gaven aan dat wij dit direkt hadden moeten melden, dan hadden zij ons een andere aangeboden. Jammer dat dit Hotel nog deze kamers in gebruik heeft.Het ontbijt en diner waren voortreffelijk. Keuze genoeg en smakelijk. Wij hadden een arrangement geboekt via een buro, zeer goedkoop en dit was voortreffelijk, zeker voor herhaling vatbaar.

"**** Fletcher hotel Erica"vertalen
F. Penninks
9,0

04-10-2014 Het hotel ligt in een mooie bosrijke omgeving. Vanuit onze kamer hadden we uitzicht op de bossen. De omgeving is uitstekend geschikt voor korte of lange wandelingen.
De stad Nijmegen is snel en makkelijk bereikbaar. Ook het stadje KLeve even over de grens is zeker een bezoek waard.
Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam.
Wij hadden een arrangement geboekt. De prijs/kwaliteitverhouding was voor ons goed.
Het hotel heeft een restaurant met een uitgebreide menukaart.
Onze kamer was netjes en werd dagelijks schoongemaakt.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?