Beoordelingen Hotel Fletcher Erica****

Fletcher Erica****
439 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Erica****
Molenbosweg 17, 6571 BA, Berg en Dal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Erica**** in Berg en Dal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Erica**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Erica scoort een 7,3 uit 10, op basis van 439 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Erica**** in Berg en Dal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Erica****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Erica**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 124 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Erica**** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Fletcher Erica**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Hotel Fletcher Erica**** met andere accommodaties in Berg en Dal.
Even geduld a.u.b.

7,5
6,4
7,2
7,3
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2014
"Goed hotel"vertalen
j minkes

02-07-2014 goede ontvangst eten was goed, alles was naar wens goed bevallen

met partner, Juli 2014
"Prima hotel!"vertalen
P. Stuit
8,0

23-07-2014 Het meubilair is wat gedateerd maar mooie grote kamer, helaas geen koffie/thee op de kamer. Prima ontbijt en mooie omgeving!

met partner, Juni 2014
"Veel te duur voor wat je ervoor krijgt"vertalen
Nathalie van der Ve...
5,0
4,0
6,0

24-06-2014 We hadden besloten om niet in Nijmegen te gaan eten maar in het hotel. Er zijn geen gerechten onder de € 17,80. We hadden een goedkopere versie van de steak gekozen met pepersaus en salade. Het vlees was erg lekker echter de pepersaus kwam uit een pakje met wat hele peperkorrels erin en het was erg zoutig de sla de we kregen was voor 2 personen in een heel klein bakje en toetje was wel erg lekker maar ook aan de prijzige kant. Het bijvullen tijdens het ontbijt verliep erg chaotisch.

met partner, Juni 2014
"Zeer aangename plek om te verblijven"vertalen
Ir.A.N.Regtop
10,0
9,0

19-06-2014 Het Fletcher Hotel Erica ligt in een mooie en rustige omgeving vlakbij
Nijmegen

met vrienden, Juni 2014
"Heerlijk genoten!"vertalen
Anita en Elsbeth
8,0

19-06-2014 Hotel Erica is hartstikke leuk gelegen in een bosrijke omgeving, heel erg vriendelijk personeel en zeer klantvriendelijk. Het ontbijt is top en het diner wat wij hebben gehad was waanzinnig lekker!

met partner, Juni 2014
"Wanneer je iets wilt is het geen droom"vertalen
bestuur
8,0

10-06-2014 Dit bijzondere hotel moet het niet hebben van de keurige tapijtjes zonder een vlekje of een deur zonder een krasje. Het is allemaal prima in orde als je naar de hartelijke ontvangst kijkt, de flexibiliteit ( bijna alles kan!!) en de bijzondere ligging ( maar dat is al tig malen verteld ). Wat wij niet vergeten, en we komen er al jaren, is waar een hotel/herberg voor staat Gastvrijheid. Inderdaad is het diner soms 15 min. later en ook is het biljart soms van streek en slikt de Euro in zonder ballen te leveren. Tja dat heb je niet in de hand. Wat wij als Randstedelingen en oprichters van een Vrijwilligersorganisatie herkennen is de oprechte aandacht in alle hoeken en gaten van alle medewerkers! Need we say more? Er komt op de drukke pinksterdagen een bus met Amerikanen 's avonds aan vanuit Frankrijk na de herdenking van D-Day. Denk je dat zij plaats maken en hun herberg open stellen? Need we say more?

met vrienden, Juni 2014
"Schitterend gelegen in Berg en Dal"vertalen
Marijke van Essen
9,0

07-06-2014 Mooie locatie, zoals de meeste Fletcher hotels die we intussen bezocht hebben, bosrijk, heerlijk fietsen door Berg en Dal ( zeker met de gehuurde elektrische Fletcher fiets) . Mooi uitzicht op het omliggende park en het bos. Personeel is klantvriendelijk en geeft de juiste informatie, kort en bondig, laat de wachtende klanten niet langer wachten dan noodzakelijk. Prijs/kwaliteit is goed, heerlijk gegeten en de arrangementen en vouchers bij Fletcher zijn altijd goed. Ruime kamers, gezellig restaurant, goed ontbijt.

"Hele mooie omgeving"vertalen
gerard_gels
9,0

01-06-2014 De ligging is hool mooi .
het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam .
De prijs was zeer redelijk.
Het eten werd zeer verzorgd op gediend en zag er goed uit.
De kamer Is mooi ruim en mooi uit zicht.

"Dit hotel is zeker geen 4 sterren waard"vertalen
Chaly
1,0
6,0

25-05-2014 Van buiten ziet dit hotel er redelijk uit - de ligging is prachtig. Prima receptie, maar eenmaal in de lift veranderd de positieve indruk naar ongeloof. We hebben het niet over gedateerde kamers maar over vergane glorie. Het meubilair is afgeleefd, stoffig en heeft vlekken/plekken. Het tapijt ook. Onze doucheafvoer was verstopt waardoor de badkamer meteen blank stond. En dan nog maar niet te spreken over het douchegordijn dat tegen je aanplakt en smerig is. Wij zijn maar in het bad gaan douchen. Bovendien lag er ook nog een hele pluk haar van voorgaande gasten - erg smakelijk.... Ja, de kamers zijn ruim maar wij geven dan toch de voorkeur aan een kleinere kamer die schoon en goed onderhouden is. Het balkon beginnen we maar niet over. Over het personeel niets anders dan lof, ze zijn uiterst behulpzaam/klantvriendelijk en worden vermoedelijk regelmatig geconfronteerd met de 'gedateerde' kamers en de teleurgestelde gasten. Het water in het zwembad was koud en de ruimte bloedheet.

met partner, Mei 2014
"Leuk hotel in mooie omgeving"vertalen
rob_beekman
8,0

25-05-2014 1 nachtje mogen verblijven in dit hotel: mooi/leuk hotel in mooie/rustige/bosrijke omgeving en toch vlakbij bij Nijmegen. Entourage was prima. Kamers ietwat verouderd qua inrichting, maar wel ruim en schoon ! 2 1-persoons bedden, lagen prima. Verder goed ontbijt voor ieder wat wils. Personeel vriendelijk. Niet in het restaurant gedineerd, maar de kaart zag er goed uit. In de omgeving genoeg te doen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?