Beoordelingen Hotel Fletcher Erica****

Fletcher Erica****
423 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Erica****
Molenbosweg 17, 6571 BA, Berg en Dal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Erica**** in Berg en Dal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Erica**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Erica scoort een 7,3 uit 10, op basis van 423 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Erica**** in Berg en Dal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Erica****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Erica**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 116 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Erica**** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Fletcher Erica**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Hotel Fletcher Erica**** met andere accommodaties in Berg en Dal.
Even geduld a.u.b.

7,5
6,4
Kindvriendelijk
7,3
Toon score en beoordelingen van:
"Oud vies hotel"vertalen
Linda
2,0

17-4-2014 Dit hotel is nodig aan renovatie toe en absoluut niet 4 sterren waardig. De kamers zijn erg stoffig en voorzien van lelijk beschadigd meubilair. Douche met douchegordijn dat overal aan je vastplakt. Bedden schoon en goed. Gordijnen vies. Handdoeken stinken naar azijn en zijn erg dun. Vloerbedekking in gangen en lift versleten en vies. Kortom dit hotel is zeker niet voor herhaling vatbaar. Ontbijt was redelijk. Ligging is prachtig.

met partner, 2014
"Dit nooit meer!"vertalen
Chantal
1,0

12-4-2014 Mensen wees gewaarschuwd, alle negatieve recensies kloppen over dit hotel. Vies viezer viest! Het begon al bij de entree alle verf bladdert overal vanaf en er was in weken niet geveegd buiten op het terras, kleine kamer met vochtplekken op het plafond, kleine tv, werkelijk TE vieze douche alles beschimmeld, ik deed de deur naar het kleine balkon open en wist werkelijk niet wat ik zag zo vies ook op de deuren. Het hele hotel moet nodig gerenoveerd. Voor mij geen hotel Erica meer het is net 1* waard.

"Goede service; hotel gedateerd"vertalen
Rene
8,0

14-4-2014 Afgelopen weekend in dit hotel 2 overnachtingen gehad. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ontbijtbuffet was goed en volop keuze. Hier was absoluut niets mis mee.
De kamer (406) was goed van formaat. De TV was nieuw en prima. Het meubilair in de kamer was uit de jaren 80. Op zich niets mis mee. Het was functioneel, maar voor een 4* hotel niet meer van deze tijd.
De doucheruimte was prima. Schoon, netjes en geen schimmelplekken zoals bij andere recensies hieronder. Dat het dus per kamer varieert is in mijn ogen dan ook niet goed.
Het avondeten is redelijk beperkt. Als je inclusief diner had geboekt, was het de tweede avond een keus uit "krabtongetjes?" of tamme eend. Vis is niet onze voorkeur, dus dan maar de eend. Advies aan de kok: graag de volgende keer de dikke huid (is anders dan bij een kip) van het vlees verwijderen.
Conclusie: leuk hotel, en dankzij onze aanbieding was ook de prijs/kwaliteit in verhouding. Echter bij een nieuwe waardering zal dit hotel geen 4* meer krijgen.

"Dit niet meer, dit is geen 4 sterren!"vertalen
Rene
3,0

13-4-2014 Hotel gesitueerd in bosrijk gebied. Wij hebben 1 nacht gedaan, geen diner. Zwembad is leuk maar water is veel te koud! Algehele indruk in gangen en kamers is oubollig , vloerbedekking versleten, vieze ramen. Kamer zeer eenvoudig met zeer oud meubilair, de tv, 350x450 mm., was veel te klein voor deze kamer, muren en vloer waren wel redelijk nieuw. Badcel eenvoudig en oubollig, wel een ligbad. Ontbijt ruimte(tevens restaurant) is wel netjes maar stoelen zitten veel te laag voor de tafel en zitting is doorgezakt. Het ontbijt was redelijk maar niet goed genoeg voor 4 sterren, pistolets wit en bruin waren niet vers, scrammeld eggs was 1 grote klomp, gebruikte tafels werden niet afgeruimd, dame stond heerlijk te kletsen met mannelijke receptionist. :-( . Bij de parkeerplaats is een ruimte waar de huur fietsen in staan, hier mag ook je motorfiets in gestald worden. Al met al is dit hotel geen 4 sterren in mijn beleving, tevens is daardoor de prijs kwaliteit niet in verhouding maar te duur.

met partner, Apr. 2014
"Mooi gelegen, nu alleen de rest nog!"vertalen
JB
6,0
4,0

6-4-2014 Midden in het bos gelegen hotel met van buiten een mooie uitstraling. Helaas is dit ook het enige positieve aan het hotel. Het personeel is netjes, maar beslist niet service gericht of klantvriendelijk. De kamers zijn zeer gedateerd, de vloerbedekking vuil en vol slijtplekken. Het sanitair is oud en vies, de bedden niet comfortabel met veel te harde en dikke hoofdkussens. Beslist geen vier sterren waard en het is zeer de vraag waarop deze sterren gebaseerd zijn. Jammer, betere kamers en servicegerichter personeel zou dit hotel de uitstraling geven die het aan de buitenkant heeft!

met partner, Apr. 2014
"Zeer vriendelijke ontvangst en bediening."vertalen
B.D.R. Boitenb
8,0

7-4-2014 Heel fijne, aan te bevelen hotel, op een prachtige locatie, dicht bij evenementen en in de natuur. De omgeving straalt rust uit. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Ook is het prima vertoeven in het restaurant. De kamer ziet er gezellig in goed onderhouden uit. Alleen de vloerbedekking heeft een schoonmaakbeurt nodig.

"Prachtige omgeving,hotel ligt schitterend."vertalen
s.M.Kedde-Wilhelm
7,0

5-4-2014 Hotel Erica ligt in een prachtige omgeving,vanuit de eetzaal en het terras geweldig uitzicht.
Personeel is zeer klantvriendelijk.
Wij hebben er uitstekend gegeten en het ontbijt buffet was perfect.

"Uitstekend"vertalen
a.j.mandersloot
8,0

4-4-2014 uitstekend bosreike omgeving de het is heerlihjk stil geen lawaai van autos

alleenreizend, Apr. 2014
"Super hotel"vertalen
rudyeggert
7,0

3-4-2014 Dit is een hotel met service!, mijn vrouw lag in het ziekenhuis en kreeg na 1 dag al te horen( halverwege de dag) dat zij naar huis mocht. Ik had voor 3 nachten geboekt maar er werd maar 1 dag in rekening gebracht. Wel had ik van te voren aangegeven dat ik niet zeker wist hoeveel nachten ik verbleef in dit keurige hotel. Bedankt voor deze fijne service!

met oudere kinderen, Mrt. 2014
"Fantastisch Hotel wij gaan zeker nog eens terug"vertalen
mia van Elteren
8,0

3-4-2014 Fletcher Hotel Erica in Berg en Dal is een fijne plek om een paar dagen te verblijven. We hebben genoten van de high tea en het diner was ook voortreffelijk

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?