Beoordelingen Hotel Fletcher Erica****

Fletcher Erica****
477 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Erica****
Molenbosweg 17, 6571 BA, Berg en Dal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Erica**** in Berg en Dal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Erica**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Erica scoort een 7,2 uit 10, op basis van 477 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Erica**** in Berg en Dal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Erica****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Erica**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 132 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Erica**** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Fletcher Erica**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Hotel Fletcher Erica**** met andere accommodaties in Berg en Dal.
Even geduld a.u.b.

7,7
7,4
6,3
7,1
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Okt. 2014
"Prima hotel met klantvriendelijk personeel."vertalen
Wim Jenniskens

31-10-2014 Fletcher Erica Berg en Dal

Met oudere kinderen, 2014
"Leuk! anders verwacht door de negatieve reacties"vertalen
Fam. E
7,0

16-10-2014 We hadden geboekt en zagen daarna vele negatieve reacties waar we een beetje van schrokken. 1 maal in het hotel aangekomen vriendelijk geholpen. 2 kamers, nette kamers alleen het vloerbedekking mag inderdaad wel een keer vervangen worden. Zwembad klein maar wel leuk want niet alle fletcher hotels hebben een zwembad. Café in het hotel is niet druk maar we hadden wel lang moeten wachten totdat we geholpen werden, wel heel vriendelijk personeel! Je merkt wel aan het hotel dat er bepaalde dingen oud zijn en een opfrisbeurt nodig hebben. Lekker geslapen en grote kamers! Dikke voldoende voor jullie hotel Erica!

Met partner, Okt. 2014
"Prachtige relaxplek vlak bij drukke stad Nijmegen"vertalen
R.Boomsma
9,0

16-10-2014 Heerlijk hotel en op alle markten thuis. Prima service en het geheel geeft je een relaxed gevoel. En prachtige omgeving, goed bereikbaar en goed toegankelijk voor volledig rolstoelafhankelijke gasten. Behulpzaamheid van het personeel is heel goed en zij hebben op eigen initiatief de leverancier van de leen-po-douche-rolstoel weer gebeld voor het ophalen.

Met partner, Okt. 2014
"Een mooie plek midden in het bos"vertalen
martinsplinter
6,0
6,0
5,0

14-10-2014 Hotel Erica heeft 2 gedeelten Oud en Nieuw, over het nieuwe kan ik niet oordelen, want hebben in het oude gedeelte geslapen.
Dit is zeer aan vernieuwing toe, is zeer gehorig en verouderd.
De kamer is wel ruim maar niet gezellig ,wel redelijk schoon en met wifi en platte tv. De onder kamer gelegen keuken was duidelijk te horen en nachts ging plotseling de felle buitenverlichting aan.

Met vrienden, Okt. 2014
"Bijkomen"vertalen
W. Schäfer-v.d. Wei...
8,0

11-10-2014 Fletcher-hotel Erica is een heerlijke plek om bij te komen van de drukte van alledag.
Personeel is vriendelijk en kundig, kamers prima en de maaltijden verzorgd en lekker.

"Voor herhaling vatbaar"vertalen
M.L.J. van Dommelen...
8,0

13-10-2014 Mooi gelegen hotel met ruime kamers.Mooi bad en douche.
Kortom gezellig

"Schitterende plek"vertalen
B.Rattink
5,0
7,0

07-10-2014 Hotel Erica ligt in een prachtige omgeving.Enkele dingen in het Hotel zijn wel aan onderhoud toe. Buitenkant verf b.v. Ook binnen op bepaalde plekken. Sommige vertrekken waren keurig b.v. de entree van het hotel.Service personeel zeer vriendelijk en goed. Hadden een mindere kamer,zij gaven aan dat wij dit direkt hadden moeten melden, dan hadden zij ons een andere aangeboden. Jammer dat dit Hotel nog deze kamers in gebruik heeft.Het ontbijt en diner waren voortreffelijk. Keuze genoeg en smakelijk. Wij hadden een arrangement geboekt via een buro, zeer goedkoop en dit was voortreffelijk, zeker voor herhaling vatbaar.

"**** Fletcher hotel Erica"vertalen
F. Penninks
9,0

04-10-2014 Het hotel ligt in een mooie bosrijke omgeving. Vanuit onze kamer hadden we uitzicht op de bossen. De omgeving is uitstekend geschikt voor korte of lange wandelingen.
De stad Nijmegen is snel en makkelijk bereikbaar. Ook het stadje KLeve even over de grens is zeker een bezoek waard.
Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam.
Wij hadden een arrangement geboekt. De prijs/kwaliteitverhouding was voor ons goed.
Het hotel heeft een restaurant met een uitgebreide menukaart.
Onze kamer was netjes en werd dagelijks schoongemaakt.

Met vrienden, Sept. 2014
"Zeer goed arrangement"vertalen
J.M. Lindeboom
7,0

01-10-2014 Hotel Erica is een goed adres om te verbliven, Goede Kok en bedienend personel

Met partner, Sept. 2014
"Zo`n waanzinnige plek, gewoon in ons eigen Land!"vertalen
Brigitte
8,0

30-09-2014 Wij gingen nog een nachtje in onze vakantie met onze hond naar Berg en Dal en we waren verrast. Prachtig hotel op prachtige locatie. 1 woord en dat was Genieten

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?