Beoordelingen Hotel Fletcher Erica****

Fletcher Erica****
458 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Erica****
Molenbosweg 17, 6571 BA, Berg en Dal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Erica**** in Berg en Dal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Erica**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Erica scoort een 7,2 uit 10, op basis van 458 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Erica**** in Berg en Dal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Erica****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Erica**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 126 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Erica**** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Fletcher Erica**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Hotel Fletcher Erica**** met andere accommodaties in Berg en Dal.
Even geduld a.u.b.

7,6
7,4
6,3
7,1
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Aug. 2014
"Verpauperd hotel"vertalen
R Reijersen van Buu...
4,0

31-08-2014 Jammer, want de plek is erg mooi en rustig. Bedden en beddengoed oké, net als het personeel. Kamers zijn oubollig en de vloeren waren nog het ergste van alles: Vies, versleten en verkleurd. Jammer, want het is zeker een opknapbeurt waard. Wij hebben weinig geld betaald voor een overnachting en dan is een schoon bed en een schone badkamer het belangrijkste. En dat was in orde!

met partner, 2014
"Vergane glorie"vertalen
Philippi
5,0

21-08-2014 Het hotel is gedateerd.
Service van het bedienend personeel is onder de maat.
Geen 4 sterren.

"Dit nooit meer!!!!"vertalen
g drogt
6,0

24-08-2014 het personeel kan het niet aan .al inclusief heel slecht , de kamer slecht heel oud en vies, word niet goed schoon gemaakt, in 5 dagen niet een keer de vloer stofzuigen of de bad kamer vloer gedaan . de zo genaamde gezellige bar donker en je kunt wachten tot je een ons weeg maar er komt gewoon niemand om een drankje in te doen. echt nooit meer heb er spijt van echt.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Echt een afschuwelijke kamer"vertalen
HC
7,0

18-08-2014 Voor een gezellig uitstapje met mijn dochter had ik een kamer geboekt in dit viersterren hotel. Aangekomen op de kamer bleek echter dat we in een veredelde bezemkast waren gehuisvest. Klein, gammel meubilair wat op geen enkele manier bij elkaar en de stoffering past en het handdoekenrek was gemonteerd boven de wc-pot. Na dit verbaasd bekeken te hebben zijn we naar het stadscentrum vertrokken. Laat op de avond kwamen we terug en het aantal minpunten stapelde zich op. Ondanks de afwezigheid van zomerweer was de kamer erg benauwd. Jammer dan dat er geen airco was. Een raam open zetten was er voorlopig ook niet bij, want dat zou het aantal muggen in de kamer maar vergroten. Ook bleek er per persoon maar een handdoek aanwezig. Dit hotel heeft van binnen meer weg van een pension en maakt absoluut de vier sterren niet waar. Tel daarbij op dat de schoonmaak ook wat beter kan en een likje verf her en der ook geen slecht idee is. Al met al geen aanrader!

Aug. 2014
"Mooi buiten"vertalen
Marloes Kleijn
7,0

11-08-2014 De ligging is mooi, en ziet er mooi uit buitenkant en ook de ontvangst is ook mooi! Maar de kamers zijn oud en echt aan een upgrade naar nu toe!

"Mooie locatie maar verder zeker geen 4**** waard"vertalen
Corien en Melle
5,0

08-08-2014 De ligging is werkelijk prachtig, de kamers ruim en daar is wat ons betreft ook alles mee gezegd. In een 4**** hotel verwachten wij koffie- en theefaciliteiten op de kamer, zeepdispencers die werken, een kraan die geluidloos water tapt en een wc die na 1x doortrekken gewoon stopt, etc. Het ontbijt was al helemaal geen 4**** waardig. Een te kleine ruimte waar het ontbijtbuffet stond opgesteld, personeel dat zich door de drukte van de aanwezige gasten heen worstelde, schalen die langere tijd leeg bleven (broodjes, croissantjes, gebakken spek, eieren), we voelden ons niet op ons gemak in de ontbijtruimte, personeel straalde geen rust uit, alles ging snel en met veel bord en bestek gekletter, zelfs een aanwezige manager was druk met zijn eigen ontbijt en afspraken. Bij het uitchecken voorzichtig gemeld dat wij het verblijf geen 4**** waard hebben gevonden: kregen wij uitleg waarom het hotel 4**** heeft ("het hotel heeft een zwembad!"...) i.p.v. begrip te tonen voor onze opmerkingen.

"Vergane glorie"vertalen
Henk van Wandelo
5,0

06-08-2014 Dit hotel is geen 4 sterren waard; het gebouw is hard aan renovatie toe. De kamer en badkamer zijn klein; de badkamer is verouderd en er zijn veel kleine gebreken (kapotte tegels, drooglijn, wasbak-ombouw, etc). De televisie is belachelijk klein.
Onze kamer lag op de 2e verdieping naast de afzuiging van de keuken, dus vanwege het lawaai kon je eigenlijk de raam niet openzetten.
In het restaurant lijkt het erop dat er slechts 1 missie is: hoe krijg ik de gasten binnen 1 uur met een drie gangen diner weer buiten.

met partner, Aug. 2014
"Viersterren uit de jaren zeventig"vertalen
Janine Snijders
1,0
7,0

13-08-2014 Personeel en ontvangst is vriendelijk, echter de clubsandwich is een dunne tosti van wel acht euro , en het menu oogt fantasieloos en duur, tenslotte is de kamer is een tijdreis naar de jaren zeventig. Lampen bij het bed zijn goudkleurig en grotesk alsof het haardrogers zijn, een douchegordijn die heerlijk aan je vastplakt, het toiletpapier staat als een rolletje op de verwarming, de tv heeft de grootte van een laptop (dus vanaf het bed kun je niet tv kijken), het laken heeft een gat en het meubilair is kaal (hebben ze geen verf in Berg en Dal?). Enige luxe zoals een waterkoker of koelkastje of toiletartikelen ontbreken. Kortom er is in die kamer niets te vinden waar je enthousiast van wordt.En als echtpaar lig je 's nachts op de grond, want de twee bedden glijden razendsnel uit elkaar, dus je slaapt netjes op je eigen bed in Hotel Erica..............

"Nooit meer"vertalen
Dinno
10,0
3,0

07-08-2014 Kamer was wel groot maar niet schoon. In de badkamer zaten schimmelvlekken en over de kleine douche met douchegordijn
maar niet te spreken. Erg jammer want ik heb altijd goede ervaringen gehad met de Fletcher Hotels. Het ontbijt was wel goed alleen het was uitgestald in een te kleine ruimte. Bediening was goed.

"Leuk verblijf maar kort"vertalen
j.stienstra
8,0

12-08-2014 Fletcher hotel erica berg en dal voor mij een beetje nostalgisch met een mooie omgeving,gezellige kamer,goede bedden en schoon,het eten was goed,bediening prima,ontbijt goed verzorgd

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?