8,8

Uitstekend

50 reviews over Camping De Groote Flierenberg in het Nederlands

Heerlijke camping

S, 6-8-2017

Er even lekker tussenuit? Hier ben je op het juiste adres. De camping is mooi gelegen en het sanitair is schoon. De eigenaar en eigenaresse zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Vanuit Nijmegen nemen we al 3 jaar onze toevlucht naar deze camping in het weekend, als het weer het toe laat. Er even tussenuit, naar de rust, heerlijk!
Gereisd met vrienden in januari 2015

Een gastvrij ontvangst!

Jacobine, 1-8-2017

Op de maandag van de Vierdaagse heb ik met m'n oldtimer campertje nog een prachtig plekje onder de grote beuken gekregen, zonder reservering! Een gezellige drukte, maar zeker niet overvol. Vanwege de Vierdaagse waren er Dixies en mobiele douches bijgezet, een prima oplossing. Een schone camping, leuke sfeer en een gastvrij onthaal. Ik kom vast nog een terug.
Gereisd alleenreizend in juli 2017

Ik kom elk jaar, al 16 jaar voor de 4daagse.

Bob Bosman, 29-7-2017

Dat het heel fijn is je kunt altijd bij ze terecht als je iets hebt. Ze staan altijd voor je klaar. Ook de opening en sluiting van de 4daagse door middel van de vlag hijsen en laten zakken. Ik weet zeker dat ik volgend jaar er weer naar toe ga en geniet weer. De camping ligt aan de 7heuvelenweg en is niet al te duur. Ik vind het goedkoop.Doordat er zo veel bezoek is laten ze tijdens de 4daagse week WCs bij plaatsen en ook dousjes zodat iedereen tevreden is. En alles word meerdere keren per dag schoon gemaakt.
Gereisd met partner in juli 2017

We hebben het hier wederom naar ons zin gehad.

Arie Steenhoek, 29-7-2017

Voor een ieder wat wils. Wil je in de zon staan of juist onder de bomen in de schaduw, dat kan.

Goed sanitair en een mooie omgeving. Voor de deur de "Zevenheuvelenweg".

Midden tussen Nijmegen, Berge en Dal en Groesbeek. Enkele kilometers van de Duitse grens.

Aan de achterzijde loop of fiets je zo het bos in.

Ook de hartelijkheid van de eigenaar/familie, is hartverwarmend.

Huisdieren kan ook, zowel hond als paard.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Prachtige plek met plekken

Alma, 29-7-2017

De camping ligt aan de 7 heuvelenweg met tal van mogelijkheden om de omgeving te verkennen . Restaurantjes op loopafstand in berg en dal .Supermarkten in het gezellige Groesbeek en Beek. Wandelen op de duivelsberg en afsluiten met lekkerste pannenkoek ooit ! Op de fiets naar Nijmegen binnendoor of de polder in .De keuze is reuze. Hele betrokken gastheer en gastvrouw Ruud en Maria .Komen zeker nog keer terug
Gereisd met partner in april 2017

Een absolute aanrader!

Nicolet Veldink, 15-7-2017

We hebben een dikke week genoten op deze camping, wat een rust in een prachtige omgeving. Een plek om heerlijk tot rust te komen.

Met gastvrije eigenaren, we hebben nog nooit eerder mee gemaakt dat we ons plekje zelf uit mogen kiezen.

Deze camping is een absolute aanrader!

Gereisd met partner in juli 2017

Nooit meer

Angela, 8-6-2017

Met Hemelvaart was het een ramp als je gebruik wilde maken van het toilet of douche. Het sanitair was niet toereikend voor 150 tot 200 gasten. De wifi € 2,50 per dag is veel als het niet goed werkt, werd wel opgelost.

De camping eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Sanitair schoon. Lage deurtjes ( is niet prettig ).

Mooie omgeving om te fietsen.

Gereisd met partner in mei 2017

Gemoedelijke sportieve sfeer

Gereisd familie in juli 2016

Mooi centraal gelegen

H.W. Bos, 9-10-2016

Erg goed het voorzieningenniveau en mooi centraal gelegen op de zeven heuvelenweg.

Jammer dat schotelontvangst op een aantal plaatsen onmogelijk is door te hoge bomen

Gereisd met partner in september 2016

Prachtige camping in een prachtige omgeving!

Thea en Martin van Gend, 6-10-2016

Omgeving, rust, uitzicht. Veel fiets- en wandel mogelijkheden.

Maria en Ruud zijn uitstekende gastvrouw en gastheer.

We komen er al jaren (telkens in september) met veel plezier!

Wifi is als enige voorziening niet in de prijs inbegrepen. Tip: verhoog de basisprijs met bv. 1 euro en maak de wifi inclusief

Gereisd met partner in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Groote Flierenberg in Berg en Dal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Groote Flierenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Groote Flierenberg scoort een 8.79 uit 10 op basis van 50 reviews.