Camping Boerderij Nederrijkswald ****

9,3

79 reviews over Camping Boerderij Nederrijkswald in het Nederlands

prachtig verzorgde camping

Peter Timmermans, 30-9-2017

sanitair met name de aangepaste badkamer, fantastisch! , helaas hing het spiegel te hoog voor iemand in een rolstoel
Gereisd met partner in september 2017

Een rustige plek ook tijdens de vierdaagse.

Bert Kooijman, 30-8-2017

De camping ligt op een schitterende plek. De voorzieningen zijn prima in orde en schoon, ook tijdens de drukke periode van de vierdaagse.

Om Nijmegen en Groesbeek te bereiken moet men wel heuvels af en weer op. Voor ons geen probleem. Dit hoort bij de prachtige omgeving !

Douchen en warm water tappen moet wel apart betaald worden.

Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig genoten op deze prachtige camping

geweldig genoten!, 29-8-2017

Gelegen aan de rand van bos. Heerlijk wandelen en fietsen. Volop mogelijkheden om musea, steden etc te bezoeken. Oude centrum van Nijmegen, de wijngaarden, mookerheide en centrum van Groesbeek is leuk om te bezoeken. Super luxe sanitair. Complimenten voor schoonmaak. Rustige camping. Verschillende soorten plaatsen, voor ieder wat wils. Wij stonden op het veld zonder hagen. Volop zon in voortent.
Gereisd met partner in augustus 2017

Een super camping om volgend jaar weer te komen!

Familie Westerweele, 18-8-2017

Super camping. Super mooi sanitair mooie plekken. Heel erg vriendelijke eigenaren. Veel informatie bij aankomst. Omdat wij kleine kinderen hebben hadden ze de plaats naast het speeltuintje gereserveerd. Top. Wij gaan volgend jaar weer.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Top camping!!!

Jeanet & Jos, 15-8-2017

Voor het eerst de 4Daagse op de camping...dit was top (buiten het fietsen naar de start/finish)!! Kwamen aan niets te kort, alles goed geregeld, erg vriendelijk, gewoon gewoon, onder het motto "doe maar normaal....." heerlijk!! Ook erg behulpzaam & vriendelijk, sanitair erg schoon, een klein soort kinderboerderijtje met lieve goed verzorgde diertjes, wij zeggen...gaan we weer, dan gaan wij op Nederrijkswald!!! Fijn om te weten dat er in de toekomst ingespeeld gaat worden tijdens de 4Daagse, het eten :-) Deze is zeer welkom!! Aanschuiven na het lopen ;-)

Super camping!

Familie Bertels, 14-8-2017

Een rustige camping gelegen aan de Zevenheuvelenweg, een prachtige locatie. Ruime staplaatsen, vriendelijke en behulpzame eigenaar en super schone sanitaire voorzieningen. Het voeren van de dieren en het survivalparcours in het bos naast de camping sprak de kinderen erg aan. Dit jaar weer rondgetrokken langs 15 campings. Deze camping staat voor ons echt op nummer 1!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heel mooie camping

Jos en Lea, 12-8-2017

Camping is heel mooi gelegen. Vriendelijk personeel. Mooie plaatsen mooi en goed sanitair. Heel schoon.

Mooie omgeving, dichtbij Nijmegen. Zelfs bij minder goed weer en aanrader voor met name de natuurliefhebber en mensen die van rust houden.

Gereisd met partner in augustus 2017

Wederom een vakantie om volgend jaar weer te doen.

Jos & Ine Rosch, 12-8-2017

Echte klantvriendelijk gericht ingestelde camping waar service,vriendellijkheid,orde en hygiene in een hoog vaandel staan.Er is altijd iemand berijkbaar als dat nodig zou zijn. Caravanplekken zijn prima bereikbaar een verharde voortentstoep en voldoende parkeerplekken sanitaire voorzieningen zijn ruimvoldoende aanwezig en worden dagelijks verzorgd.Wij zijn ook dit jaar weer 3 weken op deze camping geweest en hebben tot nu toe nog geen minpunten kunnen waarnemen.Weten wel zeker dat wij er het volgende jaar weer een bezoek aan deze camping zullen brengen.

tijdens Nijmeegse wandelvierdaagse. Leuke camping

Ton Dankbaar, 11-8-2017

Eenvoudige camping met prima en schoon sanitair/douches
Gereisd met partner in juli 2017

Goede ontvangst, vriendelijk, zelf plek uitzoeken

Herman, 10-8-2017

Verharde voortentplek, prima sanitair, rustig, veel mogelijkheden in omgeving.
Gereisd met partner in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderij Nederrijkswald in Berg en Dal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderij Nederrijkswald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderij Nederrijkswald scoort een 9.3 uit 10 op basis van 79 reviews.