Vakantiehuis Vlinderhuisje

9,5

2 reviews over Vakantiehuis Vlinderhuisje in het Nederlands

Wauw

Marieke, 3-6-2014

We zijn met Pasen in het Vlinderhuisje geweest met een paar vrienden en hun hond. Het was er heerlijk en vlak bij het bos, dus succes verzekerd voor de hond.

Bij de receptie konden we genoeg info krijgen over de diverse wandelingen in de omgeving dus zijn we er flink op uit getrokken.

Het Vlinderhuisje is ook prima, genoeg ruimte in de woonkamer en de heerlijke openhaard ’s avonds was zo gezellig. In de keuken was ook alles voorhanden tot en met de afwasmachine. Super!

Gereisd met vrienden in januari 2014

een heerlijke plek om nog een keer terug te komen

van Dijk, 27-5-2014

Het droomparkbeekbergen is groot maar de ligging van het vlinderhuisje of H011 is op een een rustig deel van het park vlak bij het bos en de loenense waterval.

We vonden de mensen van de receptie zeer behulpzaam en vriendelijk. Het park zag er ook zeer verzorgd uit ( dat maak je wel eens anders mee)

Het huisje is ruim voor 6 personen. Grote woonkamer en terras, prima voor de hele club. Open haardje leuk maar dat hebben we zelf niet gebruikt. ( een volgend keer?). in nog geen 5 minuten van de voordeur sta je in het bos. Lekkere wandeling gemaakt via een beschrijving die we van het park hadden gekregen.

De accomodatie was schoon. We hebben een keertje bij Barts Pannekoekenhuis gegeten. Daar kan je prima met je kinderen heen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vlinderhuisje in Beekbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vlinderhuisje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Vlinderhuisje scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.