Vakantiepark De Byvanck

• Onderkomen7,2

23 reviews over Vakantiepark De Byvanck in het Nederlands

Fantastisch!

Familie Admiraal, 14-9-2017

Bij aankomst zijn we ontzettend vriendelijk en gastvrij ontvangen.

We hebben heerlijk gegeten, zelfgemaakte saté.

Ons verblijf was kort maar goed. Zeker voor herhaling vatbaar!

Wat ons betreft, tot ziens!

Gereisd met partner in september 2017

Geweldig!!!fantastische ontvangst!!!

J.Zandberg, 2-9-2017
  • Onderkomen7

Leuke camping met ontzettend veel mogelijkheden om te fietsen.Schitterende omgeving en vriendelijke mensen.Op de camping werden we ontzettend aardig ontvangen door een soort "moeder Theresia" .Een erg lieve vrouw die altijd een vriendelijk woordje heeft.Een heerlijk verwarmd zwembad erbij waar we gratis konden zwemmen en de campinggasten waren ook erg relaxt.De campingeigenaar gaf ons een persoonlijke rondleiding en we keken onze ogen uit zulke grote en schone douches.Echt een aanrader!!!
Gereisd met partner in augustus 2017

Korte vakantie, lekker nog even een weekje weg.

Th.Klop, 1-9-2017

Heel vriendelijk en hulpvaardig ontvangen.

Niet al te grote camping,lekker rustig met prachtig sanitair een binnenzwembad met heerlijk warm water en een leuke snackbar/kantine waar we ook met koffie zijn onthaald waar je lekker kunt eten voor echt niet veel geld.

Ook onze twee honden waren van harte welkom waar niet eens extra voor betaald hoefde te worden.

Dit alles voor slechts € 15 pd aan de rand van Montverland .

Dit is toch wel één van de mooiste gebieden van Nederland

Vergelijkbaar met Zuid Limburg.

Wij komen zeker nog terug als wij weer in die regio willen zijn.

Kortom een echte aanrader.

Je wordt hardstikke gek

Waanzinnig, 7-8-2017
        • Activiteiten1

Nog nooit een camping meegemaakt waar tijdens het hoogseizoen zoveel onderhoud wordt gepleegd.De hele dag maaier geluiden en ander gereedschap en een tractor die steeds weer heen en weer rijd. Rust? Vergaat het maar!! Waanzinnig!!!

Even recht zetten

Jos, Ans en Jeweltje, 28-7-2017
        • Activiteiten4
        • Onderkomen9

Jammer genoeg is er één personeelslid betitelt als " niet aangenaam en onvriendelijk". Dit slaat totaal NIET op de eigenaren Piet en John en het personeel in kantine en balie! Dit is super behulpzaam en vriendelijk personeel! Chapeau! Zeker voor Tresia! Een lieve, spraakzame meid die alles netjes in orde houdt! Met deze slechte zomer, is het heerlijk vertoeven in het verwarmde binnenbad! Met de scooter en fiets zijn er mooie tochtjes te maken. Grotere steden in de buurt om te bezoeken. De campinggasten onerderling hebben meteen leuk contact met elkaar. Wij blijven komen!!
        Gereisd met partner in juli 2017

Jammer...was voor ons eenmalig

Zandhapper, 27-7-2017
        • Activiteiten3

Af en toe lijkt het wel alsof je langs een drukke doorgaande weg staat met al dat verkeer op de camping. Er wordt veel lawaai gemaakt door het klussen van de vaste bewoners.Veel stof omdat er veel te hard wordt gereden. Waardeloze Wifi als hij al werkt. Slechte tv-verbinding.Er loopt iemand rond met een schandalig vocabulair die meent alles te moeten afblaffen. Jammer.....
        Gereisd met partner in juli 2017

Plek voor vaker!!

Coen en Inge, 20-6-2017
        • Onderkomen8

Wij komen elk jaar weer terug! Fijne omgeving, prettig personeel, altihd vriendelijk en tijd voor een praatjes.
        Gereisd met partner in juni 2017

Prima camping

Bisschops.J.A.G., 8-1-2017
        • Onderkomen7

De camping is centraal gelegen tussen Didam en s' Heerenberg waar je goed kunt winkelen en een gezellig uitstapje naar kunt maken. Ook ben je in een steenworp in Duitsland waar de grote steden een bezoek zeker waard zijn.

De camping heeft grote staanplaatsen met een stroom-water en verschillende een kabel tv aansluiting.

Het sanitair is schoon alleen veel te weinig wanner er meerdere vakantiegangers tegelijk aanwezig zijn. Twee wc en twee douches tot 20:00u zijn twee wc bij de receptie ook te gebruiken.

Het zwembad is lekker van temperatuur en schoon. Minpunt is dat het zwembad vaak voor de campinggasten gesloten is omdat het gebruikt wordt door verenigingen etc van buitenaf!

Je kunt heerlijk in de omgeving wandelen en fietsen.

Wij verblijven meestal enkele maanden op de camping omdat het zeker voor de prijs goed vertoeven is.

Gereisd met partner in mei 2016

Inderdaad dit nooit meer

G. Freriks, 25-10-2016
        • Activiteiten1
        • Onderkomen4

Dit is een camping om snel te vergeten personeel snauwt iedereen af tot het onbeschofte toe voorzieningen zijn zeer matig en slechte wegen met veel kuilen
        Gereisd anders in juni 2016

Gezellig weer samen bij elkaar met onze vrienden!

Jos en Ans, 26-6-2016
        • Activiteiten4
        • Onderkomen7

Deze camping is zéér geschikt voor ouderen. Een hechte vriendschap onstaat heel makkelijk, iedereen is zeer behulpzaam onder mekaar. Het warme zwembad is ook een geweldige toevoeging aan het geheel. Het personeel is hoofdzakelijk jong, en zeer vriendelijk!
        Gereisd met vrienden in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Byvanck in Beek (bij Didam), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Byvanck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Byvanck scoort een 6.65 uit 10 op basis van 23 reviews.