Camping Minicamping 't Fleerhof

9,3

7 reviews over Camping Minicamping 't Fleerhof in het Nederlands

Super leuke camping!

A. de Gelder, 4-7-2017

We hebben 7 lange weekenden hier gestaan. Het is een super kampeerplek. Kleinschalig met hele aardige eigenaren. Mooie omgeving, rustig, vrij uitzicht. Volop wandel-en fietsmogelijkheden. Een aanrader!
Gereisd met partner in mei 2017

Mooie camping schitterende omgeving

Hendrik mannes, 21-8-2016

Perfecte camping voor rustzoekers leuke ontvangst gaan zeker weer dit jaar. Mvg Hendrik mannes
Gereisd met partner in september 2015

Zéér mooie camping met gastvrije beheerster

Jan en Beppie Vollebregt, 7-6-2016

-Schoon sanitair.

-Mooie plaatsen met verharding voor de voortent.

-Op alle plaatsen stroom.

-Geen gedoe met muntjes o.i.d. bij douchen.

-Prachtige omgeving om te wandelen en fietsen.

-Beheerster is erg gastvrij.

---------Negatieve punten kun je naar zoeken zonder ze te vinden.

Gereisd met partner in mei 2016

Prima boerencamping!

Ria Teijema, 10-7-2015

Deze Vekabo camping is een perfecte uitvalsbasis voor fietstochten in de mooie Achterhoek. Ook grote steden liggen in de buurt.

De ontvangst door de campingeigenaren is uitermate vriendelijk en ook daarna wordt er geregeld een praatje gemaakt. De camping is kleinschalig, het sanitair is schoon, de douches krachtig. De gratis Wifiverbinding functioneert uitstekend. Het is héérlijk rustig op het terrein en in de omgeving. Boodschappen zijn binnen een paar km te verkrijgen. En ijs mag je zelf pakken en het geld in een trommeltje doen. Voor kinderen is er speelgoed én ze mogen een ritje op de pony maken, terwijl de ezel dan gezellig meesjokt. Wij zijn zeer tevreden over 't Fleerhof!

Gereisd met partner in juli 2015

De fijnste voor ons dit jaar!

Otto en Nelleke Delfgou, 24-8-2014

Tijdens fietsvakantie onze 3de camping ,maar ook de fijnste voor ons!

Eén met de natuur, ook door de aanwezigheid van ezel, schaap en pony's(mijn vriendjes). Veel ruimte en het kleinschalige sprak ons erg aan.

Diny een leuke toegankelijke vrouw. Jammer dat het voor ons ver weg is, maar zou er zo een seizoen willen staan met de caravan.

Gereisd met partner in augustus 2014

Gastvrije camping

Moniek, 10-6-2014

Super vriendelijke en gastvrije campingeigenaresse, mooi gelegen camping met ruime plaatsen, de tegels voor caravan erg fijn.

Met Pinksteren erg druk, veel bezoek bij gasten dan is sanitair te weinig.

Maar is wel schoon.

Gereisd met vrienden in juni 2014

prachtig

Margriet, 1-10-2012

Mooie camping, ruime plaatsen en een fenomenaal uitzicht. De eigenaresse van de camping is erg vriendelijk en gastvrij. Gemoedelijke sfeer. Een aanrader
Gereisd met partner in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping 't Fleerhof in Barchem (bij Lochem), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping 't Fleerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping 't Fleerhof scoort een 9.3 uit 10 op basis van 7 reviews.