Hotel Trix

9,1

10 reviews over Hotel Trix in het Nederlands

Luxe en mooi hotel

Marijke, 23-8-2017

In 1 woord prachtig. Landelijk maar tegelijk ook modern ingericht. Erg netjes en schoon alles. Was er met zoon van 16 en dochtertje van 3 jaar.

Fietsen gehuurd bij hotel, goede service en aardige ,vriendelijke mensen werken er. Ook de eigenaresse erg aardig.

Ontbijt vond ik wel karig. 1 croissant die we moesten delen. Per persoon 2 bolletjes zacht brood en 1 krentenbol die we moesten delen. Verder alleen crackers. Voor zo een mooi hotel en de prijs hadden we een uitgebreider ontbijt verwacht. Voor kleine eters prima. Mooie omgeving, wij hadden wel kamer aan redelijk drukke straat dus als raam open is slapen met oordopjes. Met raam dicht nergens last van.

Tip: klein trekkertje in de badkamer, vloer is redelijk snel droog maar voor direct na douchen badkamer betreden wel fijn! Verder bedankt voor goede service.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

fantastisch

louise, 6-8-2017

Prima hotel. Mooie ligging.Persoonlijke aandacht. Niet dat massale. Ontbijt goed en voldoende. Kamers schoon modern en van alle gemakken voorzien. Als ik echt iets moet noemen... er mag wel een afval emmertje bij. Diner was super. Genoeg te doen in de omgeving. Burgers zoo op loopafstand. Arnhem heeft een gezellige binnenstad.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Uitstekend!

Mark D, 6-3-2017

Prima hotel met dito personeel! De ontvangst was hartelijk en niet zo "mechanisch" als bij de grote hotel ketens.

Het diner was erg lekker en origineel (verassing menu , aanrader!).

Het ontbijt is niet zo'n lopend buffet gebeuren, maar wordt keurig opgediend aan tafel en is ruim voldoende.

Het personeel is vriendelijk en wil je van alle kanten wel helpen met tips over bezienswaardigheden in de omgeving.

De kamer is modern ingericht en ruim, geldt ook voor de badkamer.

Al met al een aanrader!

Gereisd met partner in maart 2017

Superfijn hotel

Lean Jackbs, 2-9-2016

Wij hebben genoten van ons verblijf kn Hotel Trix. Alles klopt vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt, mooie kamer . Het diner s avonds is zeker een aanrader. Fam. Jacobs uit Heeze
Gereisd met partner in augustus 2016

Nel Gallardo, 19-6-2016

Zeer vriendelijk, behulpzaam personeel. Werden zelfs naar onze kamer begeleid. Schone kamers, zeer belangrijk goed bed! 's Morgens ontbijt keurig aan tafel geserveerd ipv buffetvorm.
Gereisd met partner in juni 2016

zeker voor herhaling vatbaar

paul, 29-7-2015

vandaag terug gekomen van 3 daagjes trix. we hebben daar van het begin tot het eind top dagen gehad. we hadden een heerlijke kamer die op en top was. het eten was helemaal af zowel ochtend ontbijt maar ook zeker het alla carte .we hebben er heerlijk gegeten. leuk ook is dat de chefkok interesse stelt en vraagt of het allemaal naar wens is.nou dat was het zeker.

en natuurlijk niet de bediening te vergeten. smorgens een leuke meid die ons voorzag van alles maar ook tour info.en in de avond natuurlijk ook de serveersters bij het eten. in een woord geweldig te noemen. voor ons is het een hotel dat zeker voor herhaling vatbaar is. dankje mensen van trix voor deze drie mooie dagen. een aanrader voor iedereen.

groetjes sandra en paul.

tot gauw.

Gereisd met partner in juli 2015

Prima hotelkamer, het ontbijt een afknapper.

JJ, 29-3-2015

Prachtige hotelkamer met een lekker groot bed. Heerlijk geslapen en dan op naar het ontbijt. Dat viel erg tegen, door een vriendelijke mevrouw werd een mandje met wat zachte broodjes, een eitje en een schoteltje met kaas en ham op tafel gezet. Hierbij kon men kiezen uit koffie, thee en sap. Verder niets extra's zoals bv croissantje, beschuitje. De verwachting die werd gewekt op de site en bij het zien van het restaurant werd totaal niet waar gemaakt. Het slapen was prima maar het ontbijt was een afknapper.
Gereisd met partner in maart 2015

Leuk hotel voor een leuke prijs

Yvonne Van Der Mijde van den Hoven, 16-12-2014

Wij hebben een nachtje bij Trix gelogeerd en het is ons prima bevallen de kamers zijn niet groot maar modern van opzet net zoals het sanitair alles is super schoon en de waterkoker en koffie en thee op de kamer was een verrassing ontbijt is goed verzorgd en het personeel is heel vriendelijk. Wij hadden en kamer aan de voorkant en ondanks het drukke verkeer was er buiten niets te horen. Een aanrader.
Gereisd met partner in december 2014

Prima Hotel

Elske , 22-12-2013

. Wij hebben (Echtpaar) een nacht in Hotel Trix geslapen. Prima bedden. Mooie kamer. Ontbijt de volgende morgen was ook meer dan goed. Vriendelijk personeel. We komen zeker weer een keer.
Gereisd met partner in december 2013

Heerlijke kamers maar....

netnetje, 23-10-2013

Nette, moderne, schone kamers met keurige douche. Het enige nadeel van mijn kamer (nr1) was dat het gelegen was aan de achterzijde en men daar, zowel van buiten, als van beneden, veel geluidsoverlast ondervindt. Slaande deuren, auto's die over het grind af- en aanrijden, keukenpersoneel dat daar pauzeert, buitendeuren die dichtslaan en de houten trap waarlangs alle gasten naar boven gaan.

Restaurant was overigens uitmuntend! Heerlijk gegeten voor een vriendelijke prijs, originele gerechten, complimenten!

Gereisd alleenreizend in oktober 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Trix in Arnhem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Trix zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Trix scoort een 9.06 uit 10 op basis van 10 reviews.