6,3

WebsiteLink naar website

105 reviews over Hotel Postillion Arnhem in het Nederlands

Vreselijk

Nathalie, 6-8-2017

Het enigste positieve aan dit hotel is het personeel. In 1 woord super. Verder vreselijk. Muffe ouderwetse kamers. Vervelende energie. Ontzettend gehorig. Dacht dat de huilende baby van de buren in mijn bed lag. Veel viezigheid. Nooit meer voor ons.
Gereisd familie in augustus 2017

Verschrikkelijk slecht hotel

lily, 6-8-2017

Het personeel was vriendelijk en daarmee is het gezegd .

Kamers zijn vies en vuil , spinnenwebben die er niet van gisteren hingen , vieze muffe geur , douche vies , tapijt waar je niet met je blote voeten durft overlopen .

De gangen eveneens vies en vuil .Versta niet dat zoiets nog aangeboden wordt door Touroperators ?

Hadden 1/2 pension moesten voor als bijbetalen , het was gewoon belachelijk wat ze aanboden om te eten bv 1 kommetje fritten van 10 op 10 cm voor 2 personen , wanneer wij bij vroegen moesten wij hier 3 € voor bijbetalen en zo kan ik nog even doorgaan !!!!!

Zeker niet voor herhaling vatbaar en helemaal geen aanrader .

Gereisd met partner in juli 2017

Prima ligging

Beishuizen/de Jonge, 13-7-2017

Hotel ligt vlak langs de snelweg. Ideaal voor ons omdat wij naar het Goffertpark in Nijmegen gingen. Kamers zijn erg ouderwets. Bloemetjes gordijnen en een twijfellaarbed. In onze kamer hingen spinnenwebben en lag er stof op de nachtkastjes. Bij aankomst moeten betalen, maar ik had al online betaald. Receptie personeel was er erg stellig in dat we bij aankomst moesten betalen. Uiteindelijk drie bewijsstukken ingeleverd, en toen ons bedrag terug gekregen.

Met de klachten over de spinnenwebben deden ze niets. Jammer, ben normaal erg positief over deze hotelketen.

Gereisd met partner in januari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Postillion Arnhem*** bij :

Vriendelijk hotel,erg op de zakelijke markt gerich

ed, 13-5-2017

Prima ontbijt en diner. Slaapkamer begane grond, raam kan niet open. Uitstekende bedden
Gereisd met partner in mei 2017

Beste Ed,

Hartelijk dank voor uw review en wat fijn om te horen dat u heeft genoten van het ontbijt en diner!

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkom bij Postillion Hotel Arnhem.

Marleen Donkers

F&B Supervisor

Prima voor 1 nachtje + Burger Zoo

miekje81, 26-4-2017

Een Burger Zoo arrangement geboekt.

Hotel ligt centraal, maar is zeer gedateerd.

Kamer schoon, met een extra bed in de kamer houd de ruimte niet over.

Vriendelijk personeel en "basic" ontbijt.

Voor 1 nacht prima !

Gereisd familie in april 2017

Geachte heer/ mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review! Wat leuk dat u genoten heeft van het Burgers Zoo arrangement. U heeft verbleven op een standaard kamer. Mocht u in de toekomst nogmaals willen verblijven in ons hotel, hebben wij ook comfort kamers. Hier kunt u verblijven met 3 personen en is de kamer een stuk ruimer en heeft extra faciliteiten.

Front Office Supervisor

Dat ze dit nog durven aan te bieden

Mitja, 25-4-2017

Ik heb nog nooit een recensie geschreven maar dit wil ik toch even wereldkundig maken. De kamer is sinds de 80er jaren niet meer geupdate. Bloementjes gordijn en alles smoezelig. Het bed kan echt niet meer!!!. Het is een twijfelaar met zeer harde matrassen. In eerdere recensies is beschreven dat het water niet warm wordt met douchen dit word het wel maar na meer dan 5min. Gelukkig is de shampoo wel eco vriendelijk. Als je het raam open hebt tijdens het slapen(waar weinig van terecht gekomen is) hoor je de voorbij razende auto's op de snelweg.

Gelukkig is het ontbijt wel goed en het personeel heel vriendelijk. Maar dan te bedenken dat je voor het zelfde geld in een "een hotel van keten" kan slapen op een paar minuten afstand dan wist ik het wel. Dit nooit meer.

Geachte heer/ mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan Postilliom Hotel Arnhem! Wat vervelend om te lezen dat uw verblijf niet geheel naar wens was. Ons hotel beschikt over standaard kamers maar ook comfort kamers, deze kamers bieden u meer comfort tijdens uw verblijf. U kunt kiezen tussen een kamer met een 2 persoonsbed maar we hebben ook kamers met 2 aparte bedden, hierdoor heeft u meer ruimte.

Mochten wij u in de toekomst kunnen helpen bij een reservering horen wij dit graag!

Front Office Supervisor

Geen 2e keer meer hier naartoe...

Ester, 23-4-2017

Aankomst was prima, vriendelijk personeel. We kregen een standaard 2 pers. kamer en toen we de deur open maakten schrok ik behoorlijk. Het rook erg muf en maar een heel klein 2 pers. bed. Bijna claustrofobisch werd ik daar.

Gelukkig konden we naar een grotere kamer met 2 1-pers. bedden. Erg jammer dat de bedden flink doorgezakt waren met een kuil. Nu beiden pijn in ons rug. Dit ook verteld bij de receptie, ze geven dit door....

De kamer was erg verouderd en de badkamer al helemaal niet van deze tijd. Wel schoon.

Het ontbijt was simpel maar wel prima. Koffie was lekker.

Door de slechte bedden en ongezellige kamers met ouderwetse bloemetjesgordijnen komen we niet nog eens...prijs kwaliteit is niet goed.

Geachte heer/ mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail. Wat jammer dat de kamer niet aan uw verwachtingen voldeed. Wellicht is 1 van onze gemoderniseerde Postillion locaties iets voor u! Hopelijk mogen wij u nogmaals in de toekomst ontvangen voor zo'n heerlijke kop koffie!

Front Office Supervisor

zakelijk maar zeer correct hotel

Erwin, 19-4-2017

Vooral het erg vriendelijke personeel en de netheid vielen onmiddellijk op. Het hotel op zich is wel wat verouderd, maar alles werkte perfect en alles was erg netjes. Diners waren gewoontjes, maar de porties royaal. Ontbijt in buffetvorm en dik in orde!

Geachte heer van Boxel,

Hartelijk dank voor uw review! Wat leuk om te horen dat uw verblijf zo goed is bevallen. Graag zien wij u in de toekomst nogmaals bij Postillion!

Front Oficce Supervisor

Heerlijk verblijf met zeer goede service!

Familie Ameln, 21-3-2017

Wij waren voor de 2e keer in dit hotel. Het hotel heeft een aangepaste hotelkamer: 301. Service is uitstekend, deze kamer kan gereserveerd worden bij een standaardkamer arrangement! Hotelkamer is ruim, kon vooral in de aangepaste douche zeer goed met de rolstoel komen. Ontbijtbuffet was zeer goed. Als je in het weekend boekt merk je er niks van dat het een zakenhotel is!! Wij zullen zeker in de toekomst in dit hotel terugkomen en aanbevelen aan vrienden en familie. Wij danken het hotel voor een heerlijk verblijf.
Gereisd met partner in maart 2017

Geachte heer/ mevrouw Ameln,

Hartelijk dank voor uw review! Wat fijn dat u een heerlijk verblijf bij ons heeft gehad en de kamer zo goed is bevallen. Graag zien wij u in de toekomst weer terug bij Postillion Hotel Arnhem!

Front Office Supervisor

Over all prima maar blinkt nergens echt in uit

t-men, 2-1-2017

Het hotel richt zich in de eerste plaats op zakelijke bezoekers. Wij waren er met een oud- en nieuwarrangement. Het hotel ligt vrijwel direct aan de snelweg waarvan je verder eigenlijk niets hoort. Met de bus ben je binnen een kwartier in het stadscentrum. De kamers zijn niet overdreven groot, dit geldt ook voor het tweepersoonsbed. De douchekop in de badkamer hangt erg laag en is daarmee niet geschikt voor langere mensen. Het hotel is al wat ouder maar dit stoort niet. Wij hadden geboekt met halfpension. Het driegangenkeuze menu bestond steeds uit twee keuzes waarbij voor één van de twee menu's een toeslag moest worden betaald. Ik vind dit niet zo sympathiek. Het diner was oké maar alles behalve bijzonder. Het ontbijt was tevens eenvoudig. Het personeel in het gehele hotel was erg vriendelijk. Er is een ruim en gratis parkeerterrein bij het hotel.
Gereisd met partner in december 2016

Geachte heer/ mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review en wat leuk dat u bij ons oud en nieuw heeft gevierd! Mede door uw feedback kunnen wij onze dienstverlening blijven verbeteren, wij zullen dan ook zeker kijken naar de aangegeven punten.

Ik hoop u nogmaals te mogen ontmoeten bij ons in Arnhem en wens u een goed nieuw jaar!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Postillion Arnhem*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Postillion Arnhem in Arnhem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Postillion Arnhem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Postillion Arnhem scoort een 6.34 uit 10 op basis van 106 reviews.