Hotel Postillion Arnhem ***

WebsiteLink naar website

109 reviews over Hotel Postillion Arnhem in het Nederlands

Vriendelijk en gezellig

Fam. Vlaar, 3-9-2017

Wij hadden hier een Burgers Zoo arrangement met 10 volwassenen, 2 kinderen en 2 baby's van 11 maanden.(5 kamers) Het personeel was heel vriendelijk (met name Jaap, Richard en Erik). Het hotel is ietwat gedateerd en gehorig, maar dat heeft ook weer zijn charme. Alleen de warmwater voorziening was niet helemaal constant. Het eten en de bedden waren naar ieders tevredenheid en ook 's avonds nazitten in de lounge was heel gezellig. Wel zou het mooi geweest zijn bij een Burgers Zoo arrangement als het hotel ook voor een pendelbusje gezorgd had. Er was geen directe (bus)verbinding met de Zoo, waardoor er een reistijd ontstond van ongeveer 50 min. ipv rechtstreeks in 7 min. Heel verrassend was ook nog de korting van €7,50 per kamer als die de eerste dag niet schoon gemaakt hoefde te worden.Verder wij met zijn alle heel tevreden over deze accommodatie.
Gereisd met vrienden in september 2017
Marleen Donkers F&B Supervisor, Front Office Supervisor, 6-9-2017

Beste Frans,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze uitgebreide review!

Wat fijn om te horen dat u heeft genoten van uw weekend bij Postillion Hotel Arnhem! Ik heb uw feedback en lovende woorden gedeeld me tons personeel!

We zien u graag terug bij Postillion Hotel Arnhem!

Met vriendelijke groet,

Teleurstellend.Géén ster waardig, meteen slopen!

Antonius, 1-9-2017

"Hotel"-kamer was klein en donker, slechts geschikt als gereedschaphok voor onderhoudsman. We moesten meteen op muggenjacht. Stofdraden hingen in alle hoeken van het plafond. Geen ventilatie in badkamer: Ventlatie-kanaalventiel zat los in het plafond.Het bed was veel te smal voor twee personen. Uit de jaren vijftig? Geen lift naar souterrain. Nooduitgang zat op slot. Spoelknop van toilet ver verscholen onder wastafelplateau. Ontvangst door medewerkster met knerpende stem en irritant callcenter-toontje.

Een zichzelf respecterend hotel onwaardig.

Gelukkig was het ontbijt goed voorzien.

Bij melding van gebreken werd gereageerd:"we zullen dit intern bespreken..."

Er waren veel meer gasten met klachten over de kamers; reactie was hetzelfde.

Dit hotel moet door iedereen worden gemeden!!

Gereisd met partner in augustus 2017

goed en keurig

l.Raaijmakers, 26-8-2017

algemeen goed hotel, alleen hun koffie, zeker de Italiaanse, zoals Latte en

cappuccino is beroerd slecht.

Gereisd met partner in augustus 2017

Gast onvriendelijk!

Mikey, 25-8-2017

Het ontbijt is prima maar daarentegen is het avond eten verschrikkelijk! Smakeloos en uit pakje.

De bediening is ook totaal niet vriendelijk.. met name de wat oudere garde.

Kamers zijn prima maar gedateerd.

Prijzen van drankjes zijn erg duur.

Gereisd anders in januari 2017

Vreselijk

Nathalie, 6-8-2017

Het enigste positieve aan dit hotel is het personeel. In 1 woord super. Verder vreselijk. Muffe ouderwetse kamers. Vervelende energie. Ontzettend gehorig. Dacht dat de huilende baby van de buren in mijn bed lag. Veel viezigheid. Nooit meer voor ons.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Verschrikkelijk slecht hotel

lily, 6-8-2017

Het personeel was vriendelijk en daarmee is het gezegd .

Kamers zijn vies en vuil , spinnenwebben die er niet van gisteren hingen , vieze muffe geur , douche vies , tapijt waar je niet met je blote voeten durft overlopen .

De gangen eveneens vies en vuil .Versta niet dat zoiets nog aangeboden wordt door Touroperators ?

Hadden 1/2 pension moesten voor als bijbetalen , het was gewoon belachelijk wat ze aanboden om te eten bv 1 kommetje fritten van 10 op 10 cm voor 2 personen , wanneer wij bij vroegen moesten wij hier 3 € voor bijbetalen en zo kan ik nog even doorgaan !!!!!

Zeker niet voor herhaling vatbaar en helemaal geen aanrader .

Gereisd met partner in juli 2017

Prima ligging

Beishuizen/de Jonge, 13-7-2017

Hotel ligt vlak langs de snelweg. Ideaal voor ons omdat wij naar het Goffertpark in Nijmegen gingen. Kamers zijn erg ouderwets. Bloemetjes gordijnen en een twijfellaarbed. In onze kamer hingen spinnenwebben en lag er stof op de nachtkastjes. Bij aankomst moeten betalen, maar ik had al online betaald. Receptie personeel was er erg stellig in dat we bij aankomst moesten betalen. Uiteindelijk drie bewijsstukken ingeleverd, en toen ons bedrag terug gekregen.

Met de klachten over de spinnenwebben deden ze niets. Jammer, ben normaal erg positief over deze hotelketen.

Gereisd met partner in januari 2017

Vriendelijk hotel,erg op de zakelijke markt gerich

ed, 13-5-2017

Prima ontbijt en diner. Slaapkamer begane grond, raam kan niet open. Uitstekende bedden
Gereisd met partner in mei 2017
Marleen Donkers F&B Supervisor, Front Office Supervisor, 18-5-2017

Beste Ed,

Hartelijk dank voor uw review en wat fijn om te horen dat u heeft genoten van het ontbijt en diner!

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkom bij Postillion Hotel Arnhem.

Marleen Donkers

F&B Supervisor

Prima voor 1 nachtje + Burger Zoo

miekje81, 26-4-2017

Een Burger Zoo arrangement geboekt.

Hotel ligt centraal, maar is zeer gedateerd.

Kamer schoon, met een extra bed in de kamer houd de ruimte niet over.

Vriendelijk personeel en "basic" ontbijt.

Voor 1 nacht prima !

Gereisd met jonge kinderen in april 2017
Sabine Kwak, Front Office Supervisor, 28-4-2017

Geachte heer/ mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review! Wat leuk dat u genoten heeft van het Burgers Zoo arrangement. U heeft verbleven op een standaard kamer. Mocht u in de toekomst nogmaals willen verblijven in ons hotel, hebben wij ook comfort kamers. Hier kunt u verblijven met 3 personen en is de kamer een stuk ruimer en heeft extra faciliteiten.

Sabine Kwak

Front Office Supervisor

Dat ze dit nog durven aan te bieden

Mitja, 25-4-2017

Ik heb nog nooit een recensie geschreven maar dit wil ik toch even wereldkundig maken. De kamer is sinds de 80er jaren niet meer geupdate. Bloementjes gordijn en alles smoezelig. Het bed kan echt niet meer!!!. Het is een twijfelaar met zeer harde matrassen. In eerdere recensies is beschreven dat het water niet warm wordt met douchen dit word het wel maar na meer dan 5min. Gelukkig is de shampoo wel eco vriendelijk. Als je het raam open hebt tijdens het slapen(waar weinig van terecht gekomen is) hoor je de voorbij razende auto's op de snelweg.

Gelukkig is het ontbijt wel goed en het personeel heel vriendelijk. Maar dan te bedenken dat je voor het zelfde geld in een "een hotel van keten" kan slapen op een paar minuten afstand dan wist ik het wel. Dit nooit meer.

Gereisd met partner in april 2017
Sabine Kwak, Front Office Supervisor, 28-4-2017

Geachte heer/ mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan Postilliom Hotel Arnhem! Wat vervelend om te lezen dat uw verblijf niet geheel naar wens was. Ons hotel beschikt over standaard kamers maar ook comfort kamers, deze kamers bieden u meer comfort tijdens uw verblijf. U kunt kiezen tussen een kamer met een 2 persoonsbed maar we hebben ook kamers met 2 aparte bedden, hierdoor heeft u meer ruimte.

Mochten wij u in de toekomst kunnen helpen bij een reservering horen wij dit graag!

Sabine Kwak

Front Office Supervisor

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Postillion Arnhem bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Postillion Arnhem in Arnhem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Postillion Arnhem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Postillion Arnhem scoort een 6.23 uit 10 op basis van 110 reviews.