Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Arnhem ***

Oostappen Recreatiepark Arnhem
6,8

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen6,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Oostappen Recreatiepark Arnhem bij:

72 tips over Oostappen Recreatiepark Arnhem

Arjen, 12-7-2015

Informeer hoe vol de camping is! Staat ie vol dan is alles te klein.

Park hoge veluwe is de moeite waard. Na entree zijn fietsen gratis en leuke fietsroutes uitgezet.

Pannenkoekhuis "den stroper" is prima eten met kinderen. Oudere kinderen is er een speelhoek en voor babys kinderstoeltjes. Bediening is snel en keurig!

Irina, 12-7-2015
Je kunt heerlijke pannekoeken eten bij de strooper. Niet duur en snelle service
Corry Baars, 8-7-2015
Er zijn veel fietsroutes in de omgeving .

Astrid Heeren, 18-5-2015
Je kan paardrijden in de bossen via maneges in de buurt. De dierentuin is om de hoek evenals het openluchtmuseum. Centrum Arnhem ben je ook zo. Daar is een megabioscoop in aanbouw.
Familie Witte , 19-10-2014

Grotere tv in de huisjes is welkom en handdoeken , theedoek en afwasmiddel toevoegen aan het linnenpakket.

We hadden fietsen gehuurd bij Oostappen, maar er zijn evt. ook gratis witte fietsen op de Veluwe. We mochten ze tot de volgende ochtend houden van de vriendelijke meneer bij de verhuur. En dat was weer erg praktisch.

Elise, 18-10-2014
Paleis Het Loo (met leuke audiotour voor kinderen!) met het park en de tuinen, het winkelcentrum Centro in Oberhausen, maar ook het centrum van Arnhem is de moeite waard. Ook voor restaurants en winkels is Arnhem een prima stad.

Sila Fokke, 17-10-2014

Verbeter bovenstaande punten, houd de goede zaken in ere.

Maak de WiFi werkelijk gratis: alles om het park heen biedt dat immers ook...7 euro voor 1 persoon per uur of 25 euro voor 4 personen 1 week is echt zooooo uit de tijd ! Mir-Mar is hierin echt overbodige partij...

Omgeving is super en hebben we ons goed vermaakt buitenshuis én daar de mobiel uit gelezen.

Zorg echter wel dat áls we huisje hebben tót 10 uur, niet een wasserij al om goed 09 uur de (verplicht gehuurde) lakens komt ophalen.

Dorien Brohet, 8-9-2014
Oorlogsmuseum tegenover, Openlucht Museum en Dierenpark zeer dichtbij.
Penninga, 24-8-2014
Chalets vernieuwen. Op zich zijn er echt goede mogelijkheden voor dit park. Het ligt inderdaad vlak bij de snelweg, maar als de huisje leuk, gezellig, goed en comfortabel zouden zijn, zouden mijns inziens veel minder mensen daarover vallen.
a.jansink, 24-8-2014

deze accommodatie alleen verhuren aan gezinnen met kleine kinderen

burgers zoo aan te bevelen