9,9

Uitstekend

29 reviews over BedAndBreakfast Inn de Oase in het Nederlands

Duizend en 1 nacht in Arnhem......

Petra, 3-2-2017

Hoe bijzonder kan je je voelen als je als enige mag slapen bij Inn de Oase... Gekregen als verjaardagscadeau van een lieve vriendin... dus ik liet me verrassen....Fantastische mooie B&B, ruime kamer, van alle luxe voorzien... een heel lief ontvangst van Taco mét karaf met wijn bij binnenkomst, we voelden ons heel speciaal! Amouage op de kamer en een prinsesheerlijk bed! kortom genieten! Inclusief het bijzonder lekkere aanschuifdiner en een heerlijk ontbijt. ik weet..., alleen maar superlatieven... maar het is gewoon zo!! dikke dikke Tien!
Gereisd met vrienden in januari 2017

Wat een gastvrijheid!

Miron, 27-11-2016

Vandaag terug gekomen van een weekendje bij Inn de Oase. Nog voordat we kwamen kregen we via de mails tips van waar we naar toe konden gaan. We werden enorm vriendelijk ontvangen door Taco. We waren verrast door de huiselijke en gezellige sfeer van de kamer. De kamer was ruim en van alle gemakken voorzien. We konden koffie zetten (na Taco gevraagd te hebben hoe het moest en hij het aan en uitknopje wél kon vinden) en thee. Waar we zelfs een schaaltje met chocolade konden nuttigen. De ligging is schitterend. Het ontbijt was buitengewoon voortreffelijk. De tafel was prachtig gedekt mét sinterklaas thema. De sint kon onze schoenen niet vinden, dus gebruikte hij de ontbijttafel als schoen ;). Er was voldoende beleg, koffie, thee, jus, yoghurt en vers fruit. Taco is een zeer vriendelijke, enthousiaste man en zijn humor werkt aanstekelijk. Wij komen van de zomer zeker nog terug om de omgeving ook nog eens te zien in al zijn prachtige zomers kleuren.
Gereisd met vrienden in november 2016

Aanrader

Cheyenne Kiekens, 1-9-2016

Geweldige ligging; veel natuur, rustig (weinig geluid), op loopafstand van musea en dierentuin.

Uitmuntende service; ze doen altijd een beetje extra, zijn erg netjes, hebben goede manieren, maken een prachtig bedekte tafel met overheerlijk ontbijt klaar zodat je je als een God in Frankrijk voelt, brengen de heerlijkste kaasplankjes met de heerlijkste wijn en een vuurkorf wanneer je thuis komt 's avonds, staan altijd voor je klaar (het regende pijpenstelen en ze kwamen ons met de auto ophalen van de dierentuin zodat we niet in de regen naar huis hoefden te lopen), kunnen ontzettend veel vertellen over de omgeving en de activiteiten die het aanbiedt.

Een weekend bij Inn de Oase is relatief goedkoop voor wat je krijgt; een eigen huisje, eigen badkamer, aparte wc, mooi groot bed, eigen terras, schoon, veel licht, vriendelijke enthousiaste service.

Hun hond is erg lief, zachtaardig, staat onder appel, ben je geen hondenmens dan stoort hij je niet.

Samenvattend: top locatie & top mensen!

Gereisd met partner in juli 2015

'n Fantastische ontspannen plek!

Wim en Monique Hooijen, 27-8-2016

Wat zijn we verrast in dit geweldige, sfeervolle en gastvrije B&B. Het ontbrak ons aan niets, het ontbijt was zeer gezond, uitgebreid en elke dag afwisselend. Ook hebben we gebruik gemaakt van de mogelijkheid om te dineren wat zeker aan te raden is. In een romantisch sfeer hebben wij 'n paar uur zitten tafelen en bijzonder genoten van de kookkunsten met heerlijke bijpassende wijnen. Een echte aanrader om daar te vertoeven, CHAPEAU heren! Wim en Monique Hooijen
Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldige b&b met uitmuntende gastheren!!

Roos, 10-8-2016

Wij hebben onlangs een nacht mogen verblijven Inn de oase. En een oase is het; de rust, het groen, het heerlijke ontbijt met verse broodjes, eten met echt tafelzilver en de enorme gastvrijheid maken het verblijf tot een waar genot. Mét twee kinderen (0 en 3) hebben we hier genoten!! Dank voor alles lieve Frank en Taco!
Gereisd familie in augustus 2016

Het summum van relaxen en verwend worden

Ellen Raaijmakers, 8-8-2016

Ik begin met wat er niet goed was: er is niets te vinden wat er niet goed is bij deze fantastische B&B.

Wil je in de watten gelegd worden, heerlijk slapen, genieten van een zeer uitgebreid vers ontbijt, lekker dineren, van de rust. Dan is dit the place to be. 2 gezellige gastheren ( Frank en Taco) met gevoel voor humor en doe maar gewoon mentaliteit die je vanaf het moment van binnenstappen tot aan het vertrek verwennen. Tips over eten in de omgeving, lenen van de fiets, bezienswaardigheden alles wordt gegeven. Openluchtmuseum en Burger's Zoo op loopafstand. Auto voor de deur. Taco geeft ook nog rondleidingen in kasteel Zypendaal. Absolute aanrader: dineren. Frank is een fantastische chef. Heerlijk 4 gangen diner, perfect op elkaar afgestemde gerechten, niet te weinig en niet te veel. Hier komen we zeker terug. Bedankt mannen.

Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldig!

Pierre G, 19-6-2016

Geweldig mooie B&B in een fantastische omgeving. Goede service. Echt verwennen. Er is aan alles gedacht. Geweldige service.Zeker voor herhaling. Vijf sterren!
Gereisd met partner in juni 2016

Oase op aarde

Theun Peters, 9-6-2016

Genieten en laten genieten is gastheer Taco op het lijf geschreven. Hoe hij je ontvangt. Sfeer biedt. Bloemen schikt. En de geweldige gerechten van Frank presenteert, geweldig. Een ware aanrader.
Gereisd met partner in juni 2016

Groots!

Guido & Liesbeth, 18-2-2016

Een ervaring zoals je die al jaren zoekt maar eigenlijk nog nooit hebt gevonden...
Gereisd met partner in februari 2016

Super

Pascal en Eveline, 14-2-2016

Wij hebben genoten van een heerlijk 4-gangen diner in Inn de Oase. Met 12 personen familie zijn we super gastvrij ontvangen door Frank en Taco. De sfeer was heerlijk ontspannen, de tafel uitbundig gedekt met mooi servies en vaasjes met witte rozen en het eten was heel erg lekker. Heel knap dat de heren alles tot in de puntjes verzorgen, het iedereen erg naar de zin weten te maken en dat de sfeer heel ontspannen en gastvrij is. Na het diner hebben we de familie uitgezwaaid en hebben we de nacht doorgebracht in de B&B, erg fijne plek om te verblijven. De volgende ochtend van een uitgebreid ontbijt genoten. Wij zijn normaal gesproken niet zo van de recensies schrijven, maar voor Frank en Taco maken we graag een uitzondering, deze hebben ze verdiend, bedankt voor de super avond heren! Echt een aanrader.
Gereisd met vrienden in januari 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Inn de Oase in Arnhem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Inn de Oase zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Inn de Oase scoort een 9.94 uit 10 op basis van 29 reviews.