Bed and Breakfast Drijfpaleis *****

9,2

301 reviews over Bed and Breakfast Drijfpaleis in het Nederlands

zeer bijzonder

anne, 5-5-2017

Het drijfpaleis is echt een belevenis.

Ik verbleef in een prachtig ingerichte kamer op de ark.

De overnachting voelde luxe maar niet stijfjes.

Gereisd met partner in januari 2016

Heerlijk!

Hester, 13-2-2017

Kijk dat is nog eens romantisch uit logeren gaan. Ik werd meegenomen naar dit goed humeur paleis in Arnhem. Een enorm grote kamer, die een wereld op zich is, weg met de voorzichtigheid, eigenzinnigheid ten top, een grote kleurexplosie alles beschildert, je voelt je meteen thuis en vraagt je af waarom je dit thuis ook niet doet. Het is hier altijd zomer. Ruud is super relaxed, loopt lekker in zijn werkpak rond, ouwehoert en maakt grapjes met iedereen.
Gereisd met partner in september 2016

Niet voor herhaling vatbaar

Willem, 3-8-2016

Prijs/kwaliteit is wat mij betreft niet ok. Wij hebben 190 euro betaalt voor 2 nachten. Wij kregen een dekbedovertrek met een gat en kattenharen en in de klamboe zat bloed, waar Ruud ons notabene zelf nog even op wees.

Ontbijt zijn te harde afbakbroodjes van Lidl en sinaasappelsap uit een pak. Voor deze prijs verwacht ik toch op z'n minst verse broodjes.

Kamer was ok. Heerlijke douche.

Gereisd met partner in augustus 2016

geweldig, voor herhaling vatbaar

peter de vries, 3-11-2015

je moet goed ter been zijn, want het trapje naar boven is smal en steil. Ruud bracht onze koffer boven. Die is het gewoon gewend. Verder is het fantastisch. De kamers zijn ruim, sfeervol en romantisch. Prima douche en WC. Uitzicht over het water. Als er een boot voorbijkomt, dan schommelt de lamp een beetje. Verder merk je er niets van. Het ontbijt was uitgebreid en gevarieerd. Kortom, een echte aanrader, dit Drijfpaleis
    Gereisd met partner in oktober 2015

Helga, 21-10-2015

Dit jaar heb ik mijn "Mama Dochter momentje" geboekt bij B&B Drijfpaleis... We hebben erg genoten van de warm ingerichte Venezia Honeymoonsuite... Mooi uitzicht en een ontbijt waardoor je je lunch kan overslaan ;-) Isabel en ik keken onze ogen uit aan alle mooie lijsten, schilderijen, potjes, verlichting en bont gekleurde muren in deze kamer. Het zwevende bed maakte het nog sprookjesachtig ook. Een mooie schelp kreeg Isabel mee van Ruud als aandenken. Ontzettend bedankt voor deze mooie herinnering... Groetjes Helga en Isabel
    Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

Zeer verrassend, speels en toch romantisch

Ruud, 7-8-2015

Wij hebben genoten van de ligging van het Drijfpaleis. Een prachtig uitzicht over de Rijn. Als er een boot langsvaart dan gaat de kroonluchter heen en weer. Er zit leven in. De kamer was uniek. Ik heb nooit zo iets gezien. Je kunt zelfs vanuit je bed genieten van het uitzicht en dat is ook wat waard.
    Gereisd met partner in augustus 2015

Slapen in een sprookje

Henk en Veronica, 1-8-2015

Het mooiste slaapplekje van Nederland met uitzicht op kabbelende golfjes en voorbij varende schepen. Heel ontspannend.

Maar ook: alles schoon, fris ruikend, ontbijtje op bed met verse vruchtjes, terrasje pakken in Arnhem en wandelen in het mooie Sonsbeek park.

Gereisd met partner in juli 2015

Heerlijkheid!

marjan, 6-7-2015

Voor een concert in de buurt op zoek naar een bed and breakfast.. ik had mezelf al voorbereid op een saai hotelletje totdat ik dit vond! De foto's en recensies waren super dus direct geboekt! En niks was minder waar!

Prachtige ligging, heerlijk aan het water en een luxe ruime kamer! Wat een rust en gevoel van vrijheid voor het verblijf in een stad! Vriendelijk en hartelijk werden we ontvangen!

Gereisd met partner in juli 2015

een Droom

ans vermeulen, 25-10-2014

in de herfstvakantie samen met mijn dochter Lieke er ff tussenuit. Een nachtje geboekt bij Ruud en het oh zo schitterende drijfpaleis. Wat een locatie om te slapen! !Rust, geweldige slaapgelegenheid met bonte kitschkleurtjes. Je waant je in oosterse sferen. We hebben ontzettend genoten van je ontbijt, de lieve katten maar vooral van jouw vriendelijkheid en de eenvoud hoe je bent en eruit ziet. Klasse.
    Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

Unieke ervaring!

Yvon Lanfer-Nijenhuis, 17-8-2014

Na lang wachten de beloning: een weekend in een paleis op de Rijn met een prachtig uitzicht. Alles met zorg en smaak ingericht. De aanwezigheid van 2 kittens die je komen bezoeken is een extra kadootje.
    Gereisd met partner in augustus 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Drijfpaleis bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Drijfpaleis in Arnhem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Drijfpaleis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Drijfpaleis scoort een 9.22 uit 10 op basis van 369 reviews.