Hotel Moeke Mooren ****

Hotel Moeke Mooren
Moeke Mooren
8,9

14 reviews over Hotel Moeke Mooren in het Nederlands

Heerlijk hotel aan het water....!

mjaboijmans@gmail.com, 14-4-2017

Super gezellig hotel met een geweldige verzorging..kom er zeker nog terug!!!
Gereisd met vrienden in januari 2017

Buiten gewoon gemoedelijk en bijzonder vriendelijk

Johan Haverkotte, 17-8-2016

Een bijzonder familie hotel met grandioos personeel dat oog heeft voor de gasten en werk to als een team om het de gasten naar de zin te maken
Gereisd met partner in augustus 2016

Alle logistiek prima geregeld, attente bediening

Ballegooiers, 30-5-2016

overdag in zalen veel drukte. Logistiek is alles in goede handen en bediening zeer attent.
Gereisd met vrienden in mei 2016

Geweldig hotel.

Wim, 18-5-2016

Hebben via internet een 3-daags arrangement geboekt bij Moeke. Een prachtige accommodatie in een rustige omgeving. Prima service. Diner was uitstekend en de bediening was prima. Een echte aanrader.
Gereisd met partner in mei 2016

Festival

B, 2-2-2016

Wij hebben vorig jaar september 2015 dit hotel voor het eerst bezocht omdat we het tweedaags festival in Tiel gingen bezoeken en graag niet langer als 30m naar een hotel wouden rijden maar ook niet midden in de stad omdat je dan tussen de feestgangers blijft zitten. Dit hotel is perfect en je komt echt even tot rust! Dit jaar twee nachten om nog meer rust te nemen :)
Gereisd met vrienden in september 2015

Ga zeker nog een keer terug!

Wim, 10-6-2015

4-6 t/m 8-6-2015 in het hotel vertoefd. Kamers zien er nog als nieuw uit, hotel 4* waardig. Hadden geboekt en werden terug gebeld omdat er een bruiloft was. Vergeten te melden bij boeking. Korting op de prijs gekregen en een Prescott met etagère met hapjes gekregen. Bravo voor alle service en we gingen er mee akkoord. Personeel heel vriendelijk, geven aandacht, bediening uitstekend. Uitstekende ligging, mooie terrassen. Wel veel bezoekers. We bevelen graag aan.
Gereisd met partner in juni 2015

Top hotel

Hennie, 18-4-2015

3 dagen in dit top hotel geweest.Prachtige ligging en top bedienning.Hier krijg je nog waar voor de je euro.Ochtent ontbijt goed en 3 gangen avond menu ook top.Kamers zeer schoon en netjes.Bed wat belangrijk is ook goed.Badkamer ruim en perfect schoon.Mooie omgeving om te fietsen en wandelen.Geweldig terras bij het hotel aan een zij tak van de Maas.
Gereisd met partner in april 2015

Heerlijk hotel met zeer goed ontbijt.

Yvet, 16-5-2014

Zeer gastvrij en behulpzaam personeel. Keurige kamers. Zeer uitgebreid en goed ontbijt. Goed restaurant, wel vond ik een van de twee avonden de hoofdmaaltijd wat te zout. Ook in het restaurant zeer correcte, vlotte en vriendelijke bediening. Wij hadden een arrangement met zeilboot geboekt, vanwege de vele regen zagen wij zeilen niet zitten en werd er samen met ons naar alternatieven gekeken. Moeke Mooren ligt, met groot terras, prachtig aan het water. Het is een intensief recreatiegebied met veel campings, jachthavens etc.
Gereisd met partner in mei 2014

Mooie plek maar ongezellig

Hanneke, 23-8-2013

Met een groep van 22 personen geluncht. Voor het verwarmen van appeltaart moet extra betaald worden. Als je een volkoren broodje besteld, blijkt bij het afrekenen dat euro 0,60 per broodje extra betaald moet worden omdat er alleen meergranenbroodjes beschikbaar zijn..... Bovendien was de koffie en thee niet heet.
Gereisd met vrienden in augustus 2013

Een mooi hotel

Nolda Rouwenhorst, 3-6-2013

Het was een fantastich weekend ,verzorgd vriendelijk personeel, lekker eten,mooie omgeving.we zijn met zes zusjes en een schoonzus geweest en komen zeker nog een keer terug.wel een tip,je moet of fietsen huren of meenemen of in bezit van een auto zijn, dan kom je een mooie omgeving .daniel bedankt en ook al het andere personeel,zowel de huishoudelijke en obers en serveersters. Groetjes de zeven gezellige meiden.
Gereisd met vrienden in mei 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Moeke Mooren bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Moeke Mooren in Appeltern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Moeke Mooren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Moeke Mooren scoort een 8.85 uit 10 op basis van 14 reviews.