Bed and Breakfast Villa Sonnevanck *

9,6

18 reviews over Bed and Breakfast Villa Sonnevanck in het Nederlands

Mooie B&B, paar vervelende dingen

Heleen, 11-8-2017

Villa Sonnevanck is mooi, heeft een geweldig ontbijt en prima kamers. Echter het feit dat de badkamers gedeeld waren viel ons niet erg in de smaak, alsook het feit dat er s'avonds geen plek was om samen te kletsen (omdat de eigenaars zo nodig een gastenkamer naast de verder erg gezellige keuken moesten bouwen ) en dat je daar dan met niet al teveel subtiliteit uit weg werd gebonjourd. Daarover gesproken: toen wij eerder dan gepland weg moesten uit de kamer, maar er wel nog baggage mochten stallen, ging ik die later die dag ophalen en liet mezelf (zoals de bedoeling is als je er logeert) bij de achterdeur in de tuin naar binnen en belde om hulp naar de eigenaar dmv een speciale bel. Het werd duidelijk toen ik de eigenaar sprak dat zodra je geen echte gast meer bent, hun gastvrijheid daarmee als sneeuw voor de zon verdwijnt. Ik werd afgeblaft over dat ik voortaan bij de voordeur buiten moest wachten en niet zomaar mocht binnenwandelen. Onprettige man.
Gereisd met partner in augustus 2017

Heel gastvriendelijk, goed verzorgd, super!

Wendy Gloudemans, 28-5-2017

Ligging bij het centrum, heel goed verzorgd!
Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijke b&b

Sigrid Meijer, 17-4-2017

Prachtige kamer, heerlijke bedden, dicht bij t centrum van Apeldoorn. Zeer vriendelijke eigenaren die ons in de watten hebben gelegd!
Gereisd met partner in april 2017

Perfect

GS, 11-3-2017

Wat is dit een mooie bed & breakfast. Perfecte ligging. Erg gastvrij. Prachtige kamer. Heerlijk ontbijt. Aardige eigenaar. Erg genoten!!
    Gereisd met partner in maart 2017

Fantastisch!

G., 28-1-2017

We kwamen op een ander tijdstip dan gebruikelijk aan, maar een hartelijk ontvangst. Rondleiding gekregen. Zeer schoon en netjes, rook lekker fris. Mooie kamer, heerlijk bed, lekkere douche! Zo compleet als het maar kan zijn! Ligging perfect voor een dagje in de stad. Ontbijt geweldig in een prachtige kamer! We komen terug!!
    Gereisd met vrienden in januari 2017

Heerlijk relaxed allemaal. Hartelijke ontvangst!

Caroline Bijlard, 11-9-2016

Ik kwam op t nippertje op tijd aan. Werd erg hartelijk ontvangen. Ze namen tijd om uitleg te geven. Kamer (1 persoons) klein maar alles aanwezig, zelfs mogelijkheid om nog koffie of thee te maken. Mooie accessoires. Uurtje voor t ontbijt ging ik buiten even roken en er kwam meteen een kop koffie aan. Ontbijt! Whoww... alles erop en eraan. Fruit, yoghurt, broodjes met vleeswaren, kaas, eitje, zalm. Verse jus, koffie of thee zoveel je wilt. Kan binnen of buiten geserveerd worden. Open, informele sfeer en erg attent! Als ik weer in Apeldoorn onderdak nodig heb.... kom ik er graag weer terug!
    Gereisd alleenreizend in september 2016

Top locatie met hartelijk ontvangst.

Yolanda de Koning, 14-7-2016

Villa sonnevanck is een geweldige B&B. Afgelopen nacht doorgebracht op deze geweldige locatie. Twee dagen voor aankomst al een warm welkom mail van Joke en Reinier.

Bij aankomst zijn we hartelijk ontvangen goede parkeergelegenheid voor de auto en keurige info over het verblijf en de kamer.

De locatie is super je loopt in geen 5 minuten het centrum van Apeldoorn in.

Vanmorgen een ontbijt gekregen waar je vol van geniet met alles erop en eraan.

Heerlijk vers fruit, yoghurt, zalm etc en keuze in diverse broodjes.

Al met al zeker een plek waar we naar terug zullen gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

geweldig

Nellie Verwegen, 24-6-2016

echt genoten van ons verblijf. Vriendelijk ontvangst, mooie nette kamers,fijne bedden geweldig ontbijt. Eigenaren hebben hun hart en ziel gelegd in deze bed and breakfast en dat zie je. We komen hier beslist terug
    Gereisd met vrienden in juni 2016

Super B en B

Eva, 20-6-2016

Heerlijk B en B met hele vriendelijke gastvrouw en gastheer! Complimenten over de professionele aanpak. Overal is aan gedacht! Nog nooit zo'n super de luxe ontbijt in B en B meegemaakt. Ook zijn de kamers heel smaakvol ingericht! Ik ga er nu voor de tweede keer weer naar toe!
    Gereisd met vrienden in mei 2016

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar.

Martin, 10-5-2016

Zeer vriendelijke ontvangst door gastvrouw Joke en gastheer Reinder. Wij logeerden in de Suite en dat is een prachtige kamer op de begane grond met bad, douche, toilet, wastafels, tv, (gas)openhaard, zitje, heerlijk bed, voldoende kastruimte, eigen koffie- en theevoorziening, gratis wifi en toegang naar de tuin met een zitje.

De B&B is op loopafstand van het centrum en er is gratis parkeergelegenheid op eigen terrein.

Het ontbijt is uitstekend, zeer uitgebreid en luxe (zalm, parmaham, brie, boerenkaas, diverse verse soorten brood en nog heel veel meer) en wordt opgediend in een gezellige ontbijtkamer. Hondje mocht ook mee.

Voor eventuele vragen kun je altijd bij Joke en Reinder terecht. Pinbetaling mogelijk en bon kan per email worden opgestuurd.

Deze B&B is absoluut een aanrader!

Gereisd met partner in april 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Sonnevanck bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Sonnevanck in Apeldoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Sonnevanck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Villa Sonnevanck scoort een 9.59 uit 10 op basis van 18 reviews.