Matig

1 review over BedAndBreakfast T.Olthoff in het Nederlands

Niet goed genoeg.

Han Peet, 21-2-2009

Aan het begin van 2009 heb ik enkele dagen gelogeerd in B&B Olthoff (en in 3 andere B&B's) in Apeldoorn. Ik kreeg als persoon alleen de kleine ('kleinkinder')kamer toegewezen. Mij werd niet gevraagd of ik dit een goed idee vond. De inrichting van de kamer kwam over als sfeervol, maar minder toepasselijk.

1. Wat vond ik in de B&B? De basics, wel alles heel klein. Zitgelegenheid niet serieus te nemen.

2. Kwaliteit van de spullen? Wisselend. Bed voor iemand van 1.83 m te klein, zeker omdat ingeklemd tussen 3 wanden. Slecht geslapen.

3. Sfeer? Bijzonder. Kamer ingericht volgens 'kleinkind'-thema. Dompelt je - ongevraagd - onder in kindertijd. Wel schoon en op z'n eigen manier vrolijk.

4. Privacy? Onvoldoende voor mij. WC/douche op de gang. Verkeer op de gang is (te) merkbaar. Ontbijten in keuken, in gezelschap van gastvrouw.

5. Service? Moeilijk te beoordelen aspect in dit geval.

6. Prijs-kwaliteitsverhouding? Klopt wel: kleine kamer 25 euro. Liever meer betaald voor meer kwaliteit.

Gereisd alleenreizend in januari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast T.Olthoff in Apeldoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast T.Olthoff zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast T.Olthoff scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.