Bed and Breakfast

181 reviews over Bed and Breakfast Secret Garden in het Nederlands

Geweldige accommodatie

Marga,
14-4-2019

We zijn bijzonder gastvrij ontvangen in Gastenverblijf Secret Garden. Het huisje was schoon en helemaal compleet ingericht, overal is aan gedacht. We hebben een erg prettig verblijf gehad en het is zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Volledige privacy en prima faciliteiten op loopafstand van centrum Apeldoorn. De eigenaren gaven me echt het gevoel thuis te komen na mijn werkdagen. Altijd oprecht geïnteresseerd en zorgzaam. Het heeft me aan niets ontbroken!

Gereisd zakelijk in april 2019

Het is echt Fantastisch vriendelijk en lief

van Beusekom,
25-3-2019

Apeldoorn bezoeken heel gezellig lekker eten heel belangrijk!!!!

Gereisd met partner in maart 2019

Geweldig!

Petra & Ron,
5-1-2019

Gastvrij, verwennerij, lekkernij, rust.....als deze woorden je aanspreken, boeken!!

Gereisd met partner in december 2018

Geweldig verblijf!

Lianne,
3-1-2019

Een geweldig verblijf gehad! Dit kwam door het geweldige huisje,maar ook door de lieve eigenaren die je het gevoel geven welkom te zijn. Er stond een zelfgemaakte taart klaar, we kregen oliebollen met oud en nieuw, niks was te gek en als je wil heb je privacy,maar de eigenaren zijn ook zeer geïnteresseerd . Dan het huisje;fantastisch! Licht,schoon,mooie inrichting en een heerlijk bed! Helemaal geen last van mijn rug gehad in dit bed! Alles wat je nodig hebt is voorradig eneigenlijk zelfs meer. Eieren van de kippen, jam,taart, etc. Staat op je te wachten. In de buurt is ook genoeg te doen. Wij hebben het ontzettend naar onze zin gehad!

Gereisd met partner in december 2018

Super!!

Ciska,
13-11-2018

Als je een verblijf in Apeldoorn zoekt dan kunnen wij jullie deze ten zeerste aanraden. Geweldig. Alles was aanwezig en nog meer. Een heerlijk welkomst taartje, wijntje/biertje en fris. Een heel mooi huisje verborgen in de tuin. Volledige privacy en heerlijke bedden. Op loopafstand van het centrum. Helemaal top.

Gereisd met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super locatie

Ellie,
5-11-2018

Hartelijke ontvangst, met appelcake die heerlijk smaakte. De B&B biedt veel ruimte en een volledig ingerichte keuken! Ik vind het fijn dat ik hier kan koken en dat er een vaatwasser is. Het bed is zeer comfortabel. Ik kan hier relaxen en goed slapen. Voor mij is het TOP. Voor mij is het ook prettig dat het op loopafstand van het station is. Alleen jammer dat er geen prijsverschil is tussen 1 of 2 personen.

Gereisd alleenreizend in november 2018

Super

Jonckheere-Lully,
28-10-2018

Wat een super B&B met geweldige ontvangst en een mooie attentie voor mijn verjaardag! Wat een warme mensen!

Gereisd met partner in oktober 2018

Geweldig echt fantastisch

Henk van der linde,
2-10-2018

Fantastisch. Fijne gastvrouw en gastheer. Prima ontvangst mooie gelegenheid en wat een fijne traktatie in de koelkast

Gereisd met partner in september 2018

Fantastisch.

Hammie Nas,
5-9-2018

Alles was prima geregeld.Nieuwe keuken in het verblijf geplaats.Vorig jaar ook daar geweest het voelde gewoon alsof we thuis kwamen. Lieve mensen hebben veel interesse in mensen.Weten altijd wel iets om naartoe te gaan.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Secret Garden in Apeldoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Secret Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.