Hotel Pegasus ***

WebsiteLink naar website

101 reviews over Hotel Pegasus in het Nederlands

Geweldige ervaring

peter schot, 12-8-2017

Het hotel kraakt..piept..en ademt een ver ver verleden.

Maar o o als je daar toch allemaal eens voor open staat.

Ga op avontuur en vergeet alle luxe hotels met alle gemakken.

Stap in het verleden en wordt super gastvrij ontvangen.

Is het een aflevering van agatha christie ...ben je terug in 1800...is het fawlty towers (maar dan zonder de gekkigheid, want hier gaat alles wel goed)?

Ja ..ok...ben je slecht ter been dan is de badkamer geen aanrader voor je.

Ben je met jonge kinderen? Het is geen hotel waar een hoop voor hun te doen is..en misschien ook wat te rumoerig voor hun spelen.

Maar ja...voor de rest...het interieur..geweldig..het hemelbed..heerlijk....het ontbijt..super lekker.

De omgeving prachtig en het centrum gezellig met heerlijke restaurants en leuke winkeltjes.

je kunt via hun een fiets huren, staat netjes voor je klaar en er zijn prachtige routes.

Heb je vragen dan worden ze gelijk en uitgebreid beantwoord....vraag bijvoorbeeld eens naar de geschiedenis van dit huis.

Na een mooie dag ga je zo weer naar je kamer..loop je over de krakende vloeren..en hup zo het schattige kleine badkuipje in....

Hadden we al verteld dat het een schitterend hotel is??? Nou bij deze...doe eens wat anders ,..GA!!..

Je krijgt absoluut een super ervaring!!!

Voor de rest willen we iedereen van het hotel nogmaals hartelijk bedanken!! (ook voor de rondleiding).

We komen zeker!!!! nog een keer terug!.

Gereisd met partner in augustus 2017

Authentiek

Monique, 17-6-2017

Heerlijk hotel voor een paar nachtjes. Je waant je echt terug in de tijd. En de service is prima. Ontbijt aan de tafel geserveerd en helemaal prima qua samenstelling. Meer dan de moeite waard
Gereisd anders in juni 2017

Prachtig hotel

R Oostrom, 23-5-2017

Prima service en overnachten in stijl!
Gereisd met partner in januari 2017

Leuk en apart hotel

Menno, 20-5-2017

Prima ontvangst en heerlijk ontbijt.
Gereisd met partner in mei 2017

Knus en heel gastvrij

Antoine, 26-2-2017

Wat een heerlijk knus hotelletje is dit. Heel romantisch en stijlvol ingericht. Je wordt ontvangen door een oudere dame, zeer gastvrij en heel vriendelijk. Echt een aanrader!
Gereisd met partner in februari 2017

Geweldig Victoriaans hotel

Leonie, 28-6-2016

Ontzettend leuk en gastvrij hotel in Victoriaanse stijl. Kamer was helemaal in Victoriaanse stijl, wij hadden zelfs een echt hemelbed.

Ontbijt was ook goed, met de keuze voor een gekookt of een gebakken eitje. Warm croissantje, broodjes etc.

Hotel ligt op 10 minuten lopen van het centrum. En achter het hotel kan je de auto gratis parkeren.

Komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juni 2016

Betoverende kamers

Tom, 4-6-2016

Een geweldig victoriaans hotel. Je krijgt het gevoel alsof je in een film terecht bent gekomen. En super aardig moeder en dochter die het hotel runnen om je alles naar de zin te maken. Echt een aanrader dus!
Gereisd met partner in juni 2016

Het was een top verblijf kom Graag nog een keer

Jamie, 3-4-2016

Ik heb niks te klagen. Services was top. bedden sliepen heerlijk. En ik heb een geweldige spannende avond gehad dankje wel
Gereisd met vrienden in april 2016

Romantische weekendje back in time

Fam. Zalm, 27-3-2016

De service is heel persoonlijk wat je gelijk een heel welkom gevoel geeft. Het hotel wordt door moeder en dochter met liefde en passie gerund. Het ontbijt was heel ruim en werd ter plekke klaar gemaakt. We sliepen in kamer 5, super knusse kamer met een trapje naar beneden waar t bed staat en oppenslaande deuren naar het balkon toe. Ook de badkamer was heel knus. De douche wel es waar in het bad maar dat vond ik prima in de stijl passen. Het feit dat de stijl en sfeeer overal in is doorgetrokken kan ik juist enorm waarderen. Bedden lagen voor ons super lekker. Echt een uitgeslapen gevoel de volgende dag. Het ligt dichtbij het centrum en je kan je auto kwijt bij het hotel.

Zeker een aanrader voor een weekendje Apeldoorn of een romantische overnachting met je lief.

Gereisd met partner in maart 2016

Echt een superleuk hotel!

Nadia Groenia, 15-2-2016

Dit hotel vlak bij het centrum van Apeldoorn is super om er een weekend tussenuit te gaan. Comfortabele bedden, sfeervolle kamer, goed ontbijt, alles wat je maar wilt.

Niet voor mensen die slecht ter been zijn, alles is met een trap te bereiken.

Gereisd met partner in februari 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pegasus bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pegasus in Apeldoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pegasus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pegasus scoort een 9.1 uit 10 op basis van 105 reviews.