Beoordelingen Julianatoren

Julianatoren
138 beoordelingen
Beoordelingen Julianatoren
Amersfoortseweg 35, 7313 AC, Apeldoorn

Wil je weten wat anderen vonden van Julianatoren in Apeldoorn? Op deze pagina kun je beoordelingen raadplegen van Julianatoren.
Julianatoren scoort een 7,1 uit 10, op basis van 138 beoordelingen
Wil je weten wat anderen vonden van Julianatoren in Apeldoorn? Op deze pagina lees je beoordelingen van Julianatoren. Je kunt 112 vakantiefoto's van Julianatoren bekijken. Daarnaast kun je 16 video's van Julianatoren zien op Zoover. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Hier vind je alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Bekijk alle accommodaties in de buurt van Julianatoren in Apeldoorn.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

138 beoordelingen over Julianatoren

138 beoordelingen
7,1
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Leuk!"vertalen
Familie Raafs
8,0

18-07-2014 Kinderen vinden het erg leuk, een leuk, betaalbaar park. Vooral woezel en pip viel in de smaak!

"Twitter beoordelingen"
13-06-2014 @deTelgenkamp Groep 3 vermaakt zich geweldig! Schoolreisje in Apeldoorn bij Koningin Juliana Toren! http://t.co/N7JNc470X5 --- Bron: https://twitter.com/deTelgenkamp/status/477417015326818304
met jonge kinderen, Juli 2014
"Hele leuke dag gehad!"vertalen
HenTjits
8,0

14-07-2014 Gisteren een dag naar Julianatoren geweest. Na het lezen van sommige recensies hier wel wat huiverig in eerste instantie. Maar dat bleek totaal overbodig!! Wij vonden het een erg leuk park. Het park zag er verzorgd en schoon uit. Gemoedelijke sfeer. Leuke attracties voor onze 3 jarige zoon.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Te druk, onveilig, te klein en vooral te duur"vertalen
Brechje
3,0

29-06-2014 Wij zijn er op en dag geweest dat er helaas veel schoolreisjes waren. Daar is Julianatoren echt niet op berekend. Bij de achtbaan ruim 45 minuten staan wachten. Terwijl dat totaal onnodig was naar mijn idee. Er staat veels te weinig (uitgeblust) personeel. 1 persoon die de mensen door moet laten, aanwijzingen geeft, de baan aan moet zetten en de rij in de gaten moet houden. Voordringen schijnt in dit park de normaalste zaak te zijn (dat heb ik zo nog in geen enkel park meegemaakt!!!)
En dat is bij eigenlijk alle attracties. Op een plateau staat een straaljager (attractie) die het niet deed en dus afgesloten behoort te zijn. De staart hangt over het plateau maar daar kunnen toch kinderen op komen (enorm valgevaar van een aantal meter). Geen toezicht te bekennen! Bij een attractie met helikopters staat 1 meisje te helpen. Ze heeft in de 30 minuten!!! die ik daar heb staan wachten 20 kinderen weg moeten sturen die daar via de uitgang binnen liepen, irritant, gevaarlijk en vooral onnodig.

"Leuk park!"vertalen
RD
8,0

16-07-2014 De dag na Hemelvaart zijn we er naar toe geweest. Het was best druk, maar we hebben toch een boel attracties kunnen doen. Onze kinderen van 4 en 6 vonden het geweldig! Eten was minder en duur. Maar wij hadden genoeg bij ons : ). Genoeg toiletten op het park. Personeel top!
Nu met veiling weer kaarten gewonnen en we gaan binnenkort, maar niet in de vakantie. Als het nog drukker is dan toen wij waren geweest is het denk ik niet leuk meer, zeker voor de kleintjes. Al met al een hele leuke dag gehad en zeker voor herhaling vatbaar. Al zouden wij er niet de volle prijs voor betalen. Pendelbus super geregeld overigens!

met jonge kinderen, 2014
"Geweldig park!!"vertalen
sweetcindy16

11-05-2014 Echt een heel leuk park voor de kinderen

Dianne

21-05-2014 mooi overzichtelijk park
veel attracties, voor het hele gezin
aardig, behulpzaam personeel

met jonge kinderen, 2014
Dionne

09-05-2014 super gezellig en leuk personeel

"Oost Duitsland 1963"vertalen
J van de Steenq
1,0

09-05-2014 Ik snap werkelijk niet dat er ouders dit park als voldoende beoordelen.
Het is 2 voetbalvelden groot, attracties zijn oud en aftands. Horeca is erg duur, soms worden er 2 tot 3 attracties door 1 personeelslid gedaan, derhalve lange wachttijden. Met een entreeprijs van 20 € pp vanaf 2 jaar en een parkeerkaart van 7.50 € vraagt dit park meer dan het dubbele van dat het waard is. Echt een vreselijk park, de magic show met een paar oude versleten poppen werkt helemaal op je lachspieren, echt ik kan er niets fatsoenlijks van maken.

"Superpark voor jonge kids"vertalen
Marco de Vries
9,0

09-05-2014 Vorig jaar ook geweest maar toen was ik minder enthousiast (de kinderen niet hoor) maar er is veel vernieuwd en verbeterd dit jaar, het park heeft een veel frissere en modernere uitstraling gekregen. Ook de circustent met de shows die dit jaar is geplaatst is een heel goede zet geweest. We hebben onze dagkaarten dan ook direct omgezet naar een gezinsabonnement!

met vrienden, Mei 2014
Marloes Boerman
10,0

10-05-2014 Julianatoren is een overzichtelijk park waar je niet ver hoeft te lopen naar attracties, de attracties zijn erg leuk voor de jongere kinderen. Het personeel is erg vriendelijk en er hangt een fijne sfeer. Het park is constant bezig met vernieuwing en ziet er mooi uit, ook is het een schoon park.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?