Beoordelingen Julianatoren

Julianatoren
167 beoordelingen
Beoordelingen Julianatoren
Amersfoortseweg 35, 7313 AC, Apeldoorn

Wil je weten wat anderen vonden van Julianatoren in Apeldoorn? Op deze pagina kun je beoordelingen raadplegen van Julianatoren.
Julianatoren scoort een 6,7 uit 10, op basis van 167 beoordelingen
Wil je weten wat anderen vonden van Julianatoren in Apeldoorn? Op deze pagina lees je beoordelingen van Julianatoren. Je kunt 132 vakantiefoto's van Julianatoren bekijken. Daarnaast kun je 16 video's van Julianatoren zien op Zoover. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Hier vind je alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Bekijk alle accommodaties in de buurt van Julianatoren in Apeldoorn.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

167 beoordelingen over Julianatoren

167 beoordelingen
6,7
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
"Geweldig."vertalen
Susanne
9,0

31-08-2014 Gisteren voor het eerst met kinderen van 2, 3 en 4 geweest. Het was een beetje een regenachtige dag maar daardoor was het waarschijnlijk niet druk. We hebben geen wachtrijen gehad, we hebben in 1 dag alle attracties kunnen doen. Geweldig, het was een groot feest voor de kinderen. Schoon park en vriendelijk personeel, dus wij komen zeker terug.

"Twitter beoordelingen"
13-06-2014 @deTelgenkamp Groep 3 vermaakt zich geweldig! Schoolreisje in Apeldoorn bij Koningin Juliana Toren! http://t.co/N7JNc470X5 --- Bron: https://twitter.com/deTelgenkamp/status/477417015326818304
met oudere kinderen, Aug. 2014
"Julianatoren: super op rustige dagen"vertalen
Anne
8,0

26-08-2014 Er zijn twee gouden regels voor een leuk bezoek aan de Julianatoren: niet gaan in de drukke vakantieperioden (en zeker niet als er shows zijn of als het mooi weer) en belangrijk is op tijd zijn (zodat je op het 1e terrein kunt parkeren). Nu in de laatste schoolvakantieweek op een wisselvallige maandag was het helemaal gaaf. De kinderen zijn overal meerdere malen in geweest. Fijn van Juliantoren voor ouders met wat oudere kinderen is dat je zelf heerlijk ergens kunt gaan zitten (lezen!) en de kinderen vermaken zichzelf.

Leuk is ook dat veel attracties wat vernieuwd en geverfd zijn. Het ziet er allemaal netjes en mooi uit en bijna alles werkt. Ook de samenwerking met van Hoorne Producties (kindermusicals) is goed geweest voor het park, je ziet het aan de kwaliteit van de shows en je hoort aan de liedjes die door het hele park aan staan.

De prijzen voor koffie, drankjes en eten vallen allemaal nog wel mee, het is een beetje wat je gewend bent.

"Een gezellig dagje uit!"vertalen
Janneke
8,0

25-08-2014 Het was gezellig druk (25- 08) en het weer werkte prima mee. De wachttijd bij de attracties was kort en over het algemeen was het personeel heel vriendelijk. Ook fijn dat er zoveel gelegenheid is om even te pauzeren om wat te eten (ook wanneer je het zelf meeneemt).
Een echte aanrader!

"Kei leuk"vertalen
Bertus_73
9,0

22-08-2014 Op een niet te drukke dag is dit echt een leuk park voor kinderen tot een jaar of 8. Erg vriendelijk personeel keurige toiletten en het hele terrein ziet er verzorgd

"Te druk"vertalen
Karin
4,0

21-08-2014 Wij zijn vandaag (21-8) in de Juliana Toren geweest. Volgens mij hebben wij in 7 of 8 attracties gezeten, de rest van de tijd bestond uit wachten. Ik kan me alleen maar aansluiten op degene voor mij die termen als sardientjes gebruikten.
WIj kregen duidelijk het gevoel dat het doel was om zo veel mogelijk mensen in het park te krijgen, om zo veel mogelijk entree te kunnen hebben. Terwijl veel mensen via acties en veilingen kaartjes hebben gekocht en dit is voor de Juliana Toren van te voren ruim inzichtelijk.
Zlefs voor de toiletten stonden lange rijen. Dit is natuurlijk niet handig voor een park wat zich richt op jonge kinderen.
Parkeergeld E7,50 is natuurlijk veel te veel.

Veel attracties zijn vernieuwd, lees zelfde attractie maar aankleding is vernieuwd. Dit komt zeker ten goede.

"Heel erg druk!!"vertalen
Marianne de boer
2,0

20-08-2014 Wij zijn laatst in de zomer schoolvakantie geweest.
Het was heel erg druk! op elke vierkante meter liepen 4 personen.
Om de paar minuten werd er omgeroepen, met een irritant muizenstemmetje welk kind nu weer zijn ouders kwijt was.
Er werd zelfs een attractie aangezet nog voor ik kon instappen, had ik bijna een luchtballon zweefmolen bakje tegen mijn hoofd, echt heel gevaarlijk!

"Superleuk!!!"vertalen
Danielle
10,0

25-08-2014 Erg leuk park. En vooral de oudere dames en heren die bij de attracties staan Vinck helemaal geweldig, en allemaal even vriendelijk!!! We komen daar zeker nog eens terug!

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Veel te duur, veel te druk"vertalen
Truus
3,0

17-08-2014 Gisteren in Julianatoren geweest. Wat een ellende!
Veel en veel te druk, daardoor ontzettend lange wachtrijen bij de attracties en shows. Park is simpelweg niet berekend op grote bezoekersaantallen. Oudere personeel over het algemeen erg vriendelijk. Helaas begrijpen enkele jongere personeelsleden niet wat klantvriendelijkheid betekent.
Door de drukte maar enkele attracties kunnen doen. 20 Euro p.p. is het park zeer zeker niet waard. Ook parkeerkosten (7,50 Euro) belachelijk hoog.
Kinderen van 3 en 5 vonden het wel leuk, kinderen van 9 en 10 vonden het vrij suf.
Conclusie: alleen naar Julianatoren gaan als je kinderen niet ouder zijn dan 8, je buiten de vakanties/weekenden kunt gaan en je kaarten voor maximaal de helft van de normale prijs op de kop kunt tikken!

"Wat een afknapper!"vertalen
Kristel
2,0

15-08-2014 We zijn hier gisteren geweest met twee kinderen (2,5 en 6). We hadden voor dit park gekozen omdat het gericht is op kleine kinderen en ze dus overal in zouden kunnen. Maar wat een tegenvaller! Ellenlange wachtrijen omdat er veel te weinig materiaal wordt ingezet. Zo moesten we 1 uur (!) wachten bij de helikoptertjes omdat er maar 6 meedraaiden en het vaak meer dan een minuut duurde voor er weer eentje kon vertrekken. Het park staat propvol, attracties staan bovenop elkaar waardoor deze indruk alleen maar sterker wordt, ondanks schoonmakers toch niet echt schone toiletten, heel veel rokende mensen (in een park vol kleine kinderen). We probeerden het voor de kids nog leuk te houden, maar toen we dochterlief vroegen wat ze het leukste had gevonden, kwam na de Woezel & Pipshow het wandelingetje naar de parkeerplaats toen ze in papa's nek mocht zitten. Dit is natuurlijk onze persoonlijke mening, maar in de wachtrijen heb ik volgend commentaar heel vaak gehoord: 'Eens maar nooit weer!'

"Matig dagje uit"vertalen
Lia
5,0

14-08-2014 In onderst. tekst v.Maarten kan ik me erg vinden. Op een klein opp. teveel gepropt en dan de wachtrij bij de attr. op een zelfs deels nog regenachtige dag! Absurd! Zeker vanmidd. bij de bootjes. Op bordje stond dat om 14.00 uur de motorbootjes vervangen zouden worden door de piratenbootjes. Bijna 14.40 uur stonden wij in de rij en waren nog altijd de motorbootjes in gebruik. Prima, dacht ik, dan houden ze deze zeker vandaag de hele dag in gebruik. Gaan ze om een uur of 15.00 alsnog bootjes vervangen, wat erg lang duurde. Om 15.30 uur eindelijk aan de beurt! Ook werd er niet goed opgelet wie er al lang in zat. Geen communicatie toen er een safariauto stuk ging. Personeel zou er op moeten letten dat bij een show geen volwass. middenin het kindergedeelte op een krukje gaan zitten, erg vervelend! Als ouder kan je ook in lang niet alle attracties mee. Park te duur voor wat je er daadwerkelijk voor hebt. Pers. niet allemaal vriendelijk te noemen. Bot meisje bij de Disneymolen. Jammer!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?