Beoordelingen Julianatoren

Julianatoren
160 beoordelingen
Beoordelingen Julianatoren
Amersfoortseweg 35, 7313 AC, Apeldoorn

Wil je weten wat anderen vonden van Julianatoren in Apeldoorn? Op deze pagina kun je beoordelingen raadplegen van Julianatoren.
Julianatoren scoort een 6,7 uit 10, op basis van 160 beoordelingen
Wil je weten wat anderen vonden van Julianatoren in Apeldoorn? Op deze pagina lees je beoordelingen van Julianatoren. Je kunt 131 vakantiefoto's van Julianatoren bekijken. Daarnaast kun je 16 video's van Julianatoren zien op Zoover. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Hier vind je alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Bekijk alle accommodaties in de buurt van Julianatoren in Apeldoorn.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

160 beoordelingen over Julianatoren

160 beoordelingen
6,7
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
"Heel erg druk!!"vertalen
Marianne de boer
2,0

20-08-2014 Wij zijn laatst in de zomer schoolvakantie geweest.
Het was heel erg druk! op elke vierkante meter liepen 4 personen.
Om de paar minuten werd er omgeroepen, met een irritant muizenstemmetje welk kind nu weer zijn ouders kwijt was.
Er werd zelfs een attractie aangezet nog voor ik kon instappen, had ik bijna een luchtballon zweefmolen bakje tegen mijn hoofd, echt heel gevaarlijk!

"Twitter beoordelingen"
13-06-2014 @deTelgenkamp Groep 3 vermaakt zich geweldig! Schoolreisje in Apeldoorn bij Koningin Juliana Toren! http://t.co/N7JNc470X5 --- Bron: https://twitter.com/deTelgenkamp/status/477417015326818304
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Veel te duur, veel te druk"vertalen
Truus
3,0

17-08-2014 Gisteren in Julianatoren geweest. Wat een ellende!
Veel en veel te druk, daardoor ontzettend lange wachtrijen bij de attracties en shows. Park is simpelweg niet berekend op grote bezoekersaantallen. Oudere personeel over het algemeen erg vriendelijk. Helaas begrijpen enkele jongere personeelsleden niet wat klantvriendelijkheid betekent.
Door de drukte maar enkele attracties kunnen doen. 20 Euro p.p. is het park zeer zeker niet waard. Ook parkeerkosten (7,50 Euro) belachelijk hoog.
Kinderen van 3 en 5 vonden het wel leuk, kinderen van 9 en 10 vonden het vrij suf.
Conclusie: alleen naar Julianatoren gaan als je kinderen niet ouder zijn dan 8, je buiten de vakanties/weekenden kunt gaan en je kaarten voor maximaal de helft van de normale prijs op de kop kunt tikken!

"Wat een afknapper!"vertalen
Kristel
2,0

15-08-2014 We zijn hier gisteren geweest met twee kinderen (2,5 en 6). We hadden voor dit park gekozen omdat het gericht is op kleine kinderen en ze dus overal in zouden kunnen. Maar wat een tegenvaller! Ellenlange wachtrijen omdat er veel te weinig materiaal wordt ingezet. Zo moesten we 1 uur (!) wachten bij de helikoptertjes omdat er maar 6 meedraaiden en het vaak meer dan een minuut duurde voor er weer eentje kon vertrekken. Het park staat propvol, attracties staan bovenop elkaar waardoor deze indruk alleen maar sterker wordt, ondanks schoonmakers toch niet echt schone toiletten, heel veel rokende mensen (in een park vol kleine kinderen). We probeerden het voor de kids nog leuk te houden, maar toen we dochterlief vroegen wat ze het leukste had gevonden, kwam na de Woezel & Pipshow het wandelingetje naar de parkeerplaats toen ze in papa's nek mocht zitten. Dit is natuurlijk onze persoonlijke mening, maar in de wachtrijen heb ik volgend commentaar heel vaak gehoord: 'Eens maar nooit weer!'

"Matig dagje uit"vertalen
Lia
5,0

14-08-2014 In onderst. tekst v.Maarten kan ik me erg vinden. Op een klein opp. teveel gepropt en dan de wachtrij bij de attr. op een zelfs deels nog regenachtige dag! Absurd! Zeker vanmidd. bij de bootjes. Op bordje stond dat om 14.00 uur de motorbootjes vervangen zouden worden door de piratenbootjes. Bijna 14.40 uur stonden wij in de rij en waren nog altijd de motorbootjes in gebruik. Prima, dacht ik, dan houden ze deze zeker vandaag de hele dag in gebruik. Gaan ze om een uur of 15.00 alsnog bootjes vervangen, wat erg lang duurde. Om 15.30 uur eindelijk aan de beurt! Ook werd er niet goed opgelet wie er al lang in zat. Geen communicatie toen er een safariauto stuk ging. Personeel zou er op moeten letten dat bij een show geen volwass. middenin het kindergedeelte op een krukje gaan zitten, erg vervelend! Als ouder kan je ook in lang niet alle attracties mee. Park te duur voor wat je er daadwerkelijk voor hebt. Pers. niet allemaal vriendelijk te noemen. Bot meisje bij de Disneymolen. Jammer!

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Leuk maar veel te druk."vertalen
Daisy
7,0

14-08-2014 Eerst ruim een half uur in de file voor de parkeerplaats gestaan! Pendelbussen waren goed geregeld. We vonden het een leuk park en onze kinderen van 3 en 5 hebben een fantastische dag gehad. Maar: veel en veel te druk. Het wachten voor de attracties viel nog wel mee, maar je voelt je als haringen in een ton. We kwamen o.a. Voor de Woezel en Pip show maar na een half uur in de rij gestaan te hebben werd ons gemeld dat het vol zat. Een deel van ons gezelschap mocht nog naar binnen maar de rest niet. We komen zeker nog eens terug maar niet meer in vakantietijd!

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Leuk park maar erg vol gebouwd"vertalen
Jen
8,0

13-08-2014 Een leuk park, maar veelte te klein gezien de hoeveelheid mensen dat er rondloopt. Je voelt je als een haring in een ton. Personeel is vriendelijk maar niet echt vlot waardoor het wachten onnodig nog langer duurt. In het hoogseizoen gaan wij niet meer en raad ik je het zeker af!.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Zeer geschikt voor kleine kinderen"vertalen
Mariella Ittmann
7,0

16-08-2014 Voor jonge kinderen een prima pretpark, niet heel groot. Attracties staan wel dicht op elkaar. Vriendelijk personeel.

"Julianatoren heeft ons verbaasd?!"vertalen
Peter en Bianca
8,0

10-08-2014 Op stap in het hoogseizoen met 3 kinderen in de leeftijd van 2 tot 7 naar Julianatoren. Voorbereid op de drukte die je kan verwachten.
Bij aankomst werden we keurig begeleid naar P2 waarvan je nonstop per pendelbus naar de ingang wordt gebracht. Verrassend wel, geen lange rijen bij de ingang (TOP)
Wennen aan alle buggy's die op zulke parken aanwezig zijn, maar gelukkig hebben we daar ons niet aan gestoord.
Er is, zo blijkt, heel veel te doen op het Julianatoren. Alleen de shows zijn al dag vullend. Super leuke shows voor de kids overigens.
Het was druk, heel druk maar met het uitkiezen van de juiste attracties waren de wachttijden goed te doen. Tuurlijk wil je in de aller populairste attracties dan zal je te maken krijgen met lange wachttijden.
En de toiletten waren redelijk schoon maar er was wel continu een schoonmaker aanwezig.
Het park heeft ons positief verbaasd in het aanbod. Wij hebben hierdoor maar een deel van de shows en attracties kunnen doen dus wij komen terug.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Nooit meer! Wat een klein en vies park."vertalen
Jorgen Verhoeff
1,0

08-08-2014 Gister voor de eerste keer naar toe geweest. Wij zijn met ons gezin geweest, 3 kinderen (4,5,7 jaar). Het was er verschrikkelijk druk, geen doorkomen aan. Kids zijn in 3 attracties geweest terwijl we er toch een hele dag waren. Park is heel erg klein en ze hebben er geprobeerd zo veel mogelijk attracties in te proppen. Wij waren verschrikkelijk bang onze kids kwijt te raken in de mensenmassa. WC zijn er verschrikkelijk vies. Overal lag er plas op de grond, onze dochter gleed er zelfs over uit. Rok nat, alles nat! Wij gaan nooit meer naar dit park toe. Geen waar voor je geld! Er zijn vele malen leukere parken voorkinderen.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Nooit meer naar dit park"vertalen
Evan
1,0

09-08-2014 Wat een drama. Konden wel op p1 parkeren ondanks vrij laat aankomen maar 7,50 aftikken voor een plekkie is echt te duur. Bij de kassa aangekomen veel te dure kaarten a 20 euro moeten kopen voor de entree om vervolgens in een grote rokende mensenmassa je weg te moeten vinden met de wandelwagen met dochter van 16 maanden en kleuter van 5. Overal dikke rijen met mensen en alle attracties veel te dicht op elkaar. Pas achterin in het bos kwam je pas enigszins tot rust met speeltoestellen die je op elke hoek van een kindvriendelijke wijk ook zou kunnen vinden. Al met al slechts een aantal attracties kunnen doen, door de drukte echt geen doorkomen aan. Waarom ouder het volle pond laten betalen wanneer attracties hoofdzakelijk voor de kinderen zijn? Ik weet het antwoird al: zakken vullen. En dan al die rokende mensen, en dat in een park voor kinderen.Voor ons nooit meer!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?