Beoordelingen Julianatoren

Julianatoren
124 beoordelingen
Beoordelingen Julianatoren
Amersfoortseweg 35, 7313 AC, Apeldoorn

Wil je weten wat anderen vonden van Julianatoren in Apeldoorn? Op deze pagina kun je beoordelingen raadplegen van Julianatoren.
Julianatoren scoort een 6,9 uit 10, op basis van 124 beoordelingen
Wil je weten wat anderen vonden van Julianatoren in Apeldoorn? Op deze pagina lees je beoordelingen van Julianatoren. Je kunt 103 vakantiefoto's van Julianatoren bekijken. Daarnaast kun je 16 video's van Julianatoren zien op Zoover. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Hier vind je alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Bekijk alle accommodaties in de buurt van Julianatoren in Apeldoorn.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

124 beoordelingen over Julianatoren

124 beoordelingen
6,9
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, Apr. 2014
"De kinderen hebben genoten"vertalen
Aniane
7,0

22-4-2014 Het is een compact park, een volgende attractie is altijd binnen handbereik.
Park is heel schoon, zelfs de toiletten.
Attracties voor uiteenlopende leeftijden (ca. 2 tot ca. 10 jaar).
Vriendelijk personeel.
Toen wij er waren was het redelijke druk, bij sommige attracties zijn de wachtrijen dan (te) lang voor de doelgroep. Bij de achtbaan en het Dinopark duurde het wel 20 minuten voor we aan de beurt waren, maar de trampolines spanden de kroon (45 minuten!).
De kinderen hebben genoten. Als ouders gaan we volgende keer liever ergens anders heen.

met jonge kinderen, Okt. 2013
"Super leuk park ...!!!"vertalen
sandra
10,0

20-10-2013 Mooi schoon en gezellig park. Het personeel is erg vriendelijk, enthousiast en behulpzaam. Het park is compact zodat je niet lang hoeft te lopen voor de volgende attractie. Ik vind het zeker een aanrader voor kinderen van 2 tot een jaar of 12.

met jonge kinderen, Okt. 2013
"Aardig park"vertalen
Eecodb
7,0

7-11-2013 Veel attracties op een klein stukje grond. Das is wel erg druk.

met oudere kinderen, Sept. 2013
"Beknopt pretparkje"vertalen
Patrick
7,0

22-9-2013 Redelijk klein pretparkje, waarvan de leeftijd tot 12 jaar te hoog gegrepen is, m.i beter tot 8 jaar. Entree prijs normaal zonder korting erg duur. Attracties staat op elkaar waardoor het al snel druk lijkt in het park. Park ziet er netjes uit, veel oudere medewerkers deze zijn ook zeer vriendelijk. Attractie aanbod is veel hetzelfde, maar voor jonge kinderen een zeer geslaagd pretpark aangezien deze niet aan lengte gebonden zijn.
Pendelbus aanwezig alleen de chauffeur mag wel een cursus klantvrienlijkheid gaan volgen, deze ging niet wachten totdat je een plaats had waardoor je viel op mede passagiers.

met jonge kinderen, Sept. 2013
"Aanrader met jonge kinderen!"vertalen
john-chantal
10,0

21-9-2013 Ontzettend leuk park!
Door dat het klein is hoef je weinig te lopen!
Ons zoontje van 3 kon overal in, echt heel leuk.
Het park is verzorgd, het personeel uiterst vriendelijk. Een groot PLUS punt is dat hier met alle respect ouder personeel werkzaam is bij de atracties.
Zij werken met plezier! En hebben oog voor kind en veiligheid!
Het deed aan als een grote familie, ontzettend prettige sfeer in het park!
Zeker de moeite waard!

met jonge kinderen, Sept. 2013
"Ga liever naar Kinderparadijs Malkenschoten!"vertalen
Wendy van Krieken
4,0

17-9-2013 Wat het hoogtepunt van weekje weg had moeten worden werd het dieptepunt. Julianatoren vraagt wel veel geld voor toegang terwijl veel attracties afwisselend geopend waren. Of helemaal niet zelfs. En ze gaan om 10.30 uur open, maar alle attracties zijn tussen 12.00-12.30 uur gesloten. Ontzettend onvriendelijke medewerker bij de achtbaan trouwens. Heb ik net 20 minuten met mijn zoontje van drie in de rij gestaan (in de stromende regen), wordt doodleuk verteld door die man dat de rit voor ons de laatste rit was voor zijn lunchpauze. Op mijn vraag waarom ie de doorgang niet had afgesloten zodat dat duidelijk zou zijn, werd niet gereageerd. Hij liep gewoon weg. Ik mocht de rij kinderen achter mij uitleggen dat ze een half uur dicht gingen. Als die oude man gewoon een beetje vlotter te werk gegaan was, hadden we er wel al 10 x in kunnen zitten. Het park is trouwens ook vrij klein. En met regen is er vrijwel niets binnen te doen. Ga liever naar de Apenheul of Kinderparadijs Malkenschoten!

met vrienden, Sept. 2013
"" Wat een geweldige dag!""vertalen
Rowan
8,0

11-9-2013 Wat een leuke dag! Vriendelijk personeel en de kinderen konden overal in waar ze maar in wilden. De attracties waren af en toe wel gesloten, maar als je zei dat je ergens in wilde liepen ze naar de attractie toe. De kinderen en wij hebben ons goed vermaakt. Gelijk aan het einde van de dag een gezinsabonnement van 2014 afgesloten.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Voor jonge kinderen erg leuk."vertalen
bert vissers
8,0

31-8-2013 Begrijp al dat gemopper niet. In de Efteling moet je in het hoogseizoen ook vreselijk lang wachten. de entree is aan de hoge kant maar dan is binnen wel alles gratis. Wat meer ruimte zou niet slecht zijn en misschien bij de poort voor kinderwagens want daar breek je je nek over. Vriendelijk personeel, ook leuke mix van jong en oud. Prijzen voor consumpties vind ik redelijk. Mijn kids willen in ieder geval nog wel een keer!

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Prima dagattractie voor jongere kinderen"vertalen
gezustersheemskerk
8,0

5-9-2013 Hoewel alle attracties op een vrij kleine ruimte zijn geplaatst kunnen kindren tot een jaar of tien zich hier uitstekend vermaken. Ook de jongsten kunnen hier prima terecht. Voor ouderen is deze attractie minder geschikt en zijn er de nodige aanmerkingen te maken.

"Volgepropt!"vertalen
Elisa
4,0

24-8-2013 Wat een chaotisch, volgepropt, duur park is dit! Volgepropt met mensen en attracties. Lang wachten voor ritjes die erg kort zijn. De shows zijn een aanfluiting en de grote trampoline niet gratis. De kaartjes waren al op toen wij daar om 13:30 uur langs kwamen. Toch heeft onze dochter het naar haar zin gehad, daarom toch nog een vier.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Bezienswaardigheden in Apeldoorn

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?