Beoordelingen Julianatoren

Julianatoren
142 beoordelingen
Beoordelingen Julianatoren
Amersfoortseweg 35, 7313 AC, Apeldoorn

Wil je weten wat anderen vonden van Julianatoren in Apeldoorn? Op deze pagina kun je beoordelingen raadplegen van Julianatoren.
Julianatoren scoort een 7,1 uit 10, op basis van 142 beoordelingen
Wil je weten wat anderen vonden van Julianatoren in Apeldoorn? Op deze pagina lees je beoordelingen van Julianatoren. Je kunt 112 vakantiefoto's van Julianatoren bekijken. Daarnaast kun je 16 video's van Julianatoren zien op Zoover. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Hier vind je alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Bekijk alle accommodaties in de buurt van Julianatoren in Apeldoorn.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

143 beoordelingen over Julianatoren

142 beoordelingen
7,1
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, jul 2014
"Leuk dagje uit."vertalen
Anne
8,0

29-07-2014 Dit is een leuk park voor wat kleinere kinderen. Het was er wel aardig druk toen we er waren en toen ik zag dat alle attracties zo dicht op elkaar stonden was ik wel bang voor erge drukte maar dat viel reuze mee. Af en toe heb je wat wachtrijen maar de attracties zijn dan ook niet zo groot als in grote pretparken.
Er is achter in het park een picnicplek voorzien en dat viel net samen met de show van Julia dus lekker brood eten en tegelijk kunnen de kinderen de show zien. Ook vond ik dat er veel toiletten waren .

"Twitter beoordelingen"
13-06-2014 @deTelgenkamp Groep 3 vermaakt zich geweldig! Schoolreisje in Apeldoorn bij Koningin Juliana Toren! http://t.co/N7JNc470X5 --- Bron: https://twitter.com/deTelgenkamp/status/477417015326818304
met jonge kinderen, Juli 2014
"Super leuke gezellige schone park!!"vertalen
Marcela
10,0

27-07-2014 Ik snap er niks van dat er mensen zijn, die over deze park iets te klagen hebben! Vandaag in deze park geweest met mijn dochter van bijna 5 en zoon van bijna 2 jaar en hun hadden de hele dag echt naar ze zin!! Aangezien de park niet te groot is, maar wel heel veel leuke attracties voor de kleintjes, is het erg prettig om niet veel afstanden te lopen. De park was schoon onderhouden incl. de toiletten! De personeel goed behulpzaam en vriendelijk. En de eten en drinken was niet overdreven prijzig, zoals voorbeeld in Efteling! Wij gaan zeker nog vaker deze pak bezoeken! Een echt aanrader!!! Trouwens de wachttijd voor de attracties was gemiddeld 5 minuten bij ons, alleen bij de achtbaan duurde het iets langer.

"Nooit meer!"vertalen
Marieke Wijers-Kers...
3,0

27-07-2014 Wat een aanfluiting is dit park zeg! Prijs en kwaliteit staan totaal niet in verhouding met elkaar. Veel te druk, medewerkers die meerdere attracties tegelijk moeten bedienen, bij een simpele attractie sta je 45 minuten te wachten omdat één persoon zowel de attractie moet bedienen als de mensen erin en eruit moet laten als de mensen helpen om uberhaupt in de kleine karretjes te komen. Het heeft ruim een uur geregend en dan ben je de klos in Julianatoren. Weinig tot geen plek om te schuilen. Je kinderen hoor je aan te lijnen want je bent ze zo kwijt in deze chaos! Simpele bootjes waar totaal geen controle over is en waar mensen gerust een uur in gaan zitten en de rij wordt maar langer. 'Julianatoren is té gek!' gebruiken ze als slogan, inderdaad té gek duur, té gek klein, té gek druk en té gek chaotisch. Je vermaakt je de hele dag gerust; wachten in de rij, zoeken naar wc's en zoeken naar de in en uitgangen van de attracties. Echt nooit meer!

met jonge kinderen, Juli 2014
"Dikke pluim voor het personeel !"vertalen
natasja
9,0

25-07-2014 Erg leuk park, alles dicht bij elkaar dus voor de kleintjes ook goed te lopen.
Vooral ook een groot pluspunt is het wat ouder personeel. Zij hebben echt oog het kind. Topreactie van de meneer bij de paardenbaan om even de baan stil te zetten om onze dochter te troosten die het toch wel een beetje eng vond ,ze ging daarna met een grote glimlach verder.
Vriendelijk personeel en een leuke sfeer in dit park. Wij hebben een topdag gehad en komen hier zeker vaker terug.

met jonge kinderen, 2014
"Leuk voor kleintjes tot 6 jaar"vertalen
sonjaboere
7,0

22-07-2014 Ik had via veiling voor 4 personen, waarvan 1 kleinkind van 1 jaar, kwam er achter op de terugreis dat de bon voor haar ook in ontvangst is genomen, jammer dat ze dat bij binnenkomst niet gezegd hebben dat het tot 2 jaar gratis is dan had ik nog een kaartje over voor een volgende keer.

"Leuk!"vertalen
Familie Raafs
8,0

18-07-2014 Kinderen vinden het erg leuk, een leuk, betaalbaar park. Vooral woezel en pip viel in de smaak!

"Hele leuke dag gehad!"vertalen
HenTjits
8,0

14-07-2014 Gisteren een dag naar Julianatoren geweest. Na het lezen van sommige recensies hier wel wat huiverig in eerste instantie. Maar dat bleek totaal overbodig!! Wij vonden het een erg leuk park. Het park zag er verzorgd en schoon uit. Gemoedelijke sfeer. Leuke attracties voor onze 3 jarige zoon.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Te druk, onveilig, te klein en vooral te duur"vertalen
Brechje
3,0

29-06-2014 Wij zijn er op en dag geweest dat er helaas veel schoolreisjes waren. Daar is Julianatoren echt niet op berekend. Bij de achtbaan ruim 45 minuten staan wachten. Terwijl dat totaal onnodig was naar mijn idee. Er staat veels te weinig (uitgeblust) personeel. 1 persoon die de mensen door moet laten, aanwijzingen geeft, de baan aan moet zetten en de rij in de gaten moet houden. Voordringen schijnt in dit park de normaalste zaak te zijn (dat heb ik zo nog in geen enkel park meegemaakt!!!)
En dat is bij eigenlijk alle attracties. Op een plateau staat een straaljager (attractie) die het niet deed en dus afgesloten behoort te zijn. De staart hangt over het plateau maar daar kunnen toch kinderen op komen (enorm valgevaar van een aantal meter). Geen toezicht te bekennen! Bij een attractie met helikopters staat 1 meisje te helpen. Ze heeft in de 30 minuten!!! die ik daar heb staan wachten 20 kinderen weg moeten sturen die daar via de uitgang binnen liepen, irritant, gevaarlijk en vooral onnodig.

met jonge kinderen, Mei 2014
"Leuk park!"vertalen
RD
8,0

16-07-2014 De dag na Hemelvaart zijn we er naar toe geweest. Het was best druk, maar we hebben toch een boel attracties kunnen doen. Onze kinderen van 4 en 6 vonden het geweldig! Eten was minder en duur. Maar wij hadden genoeg bij ons : ). Genoeg toiletten op het park. Personeel top!
Nu met veiling weer kaarten gewonnen en we gaan binnenkort, maar niet in de vakantie. Als het nog drukker is dan toen wij waren geweest is het denk ik niet leuk meer, zeker voor de kleintjes. Al met al een hele leuke dag gehad en zeker voor herhaling vatbaar. Al zouden wij er niet de volle prijs voor betalen. Pendelbus super geregeld overigens!

met jonge kinderen, 2014
"Geweldig park!!"vertalen
sweetcindy16
10,0

11-05-2014 Echt een heel leuk park voor de kinderen

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?