Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Apeldoorn ****

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Apeldoorn
Fletcher Hotel-Restaurant Apeldoorn
7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fletcher Hotel-Restaurant Apeldoorn bij:

356 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Apeldoorn in het Nederlands

Het is een heerlijk hotel op een mooie locatie

Yvonne, 8-10-2017

De kamer was wat klein maar het ontbijt was heerlijk
Gereisd met partner in april 2017

Prettig hotel

Ans, 5-10-2017

De kamer en de badkamer waren helemaal goed. In de lounge, eetzaal en het terras buiten was het heerlijk om te zitten. Het 3-gangen keuze diner was voortreffelijk. De bediening was erg vriendelijk en vakkundig. Vanuit het hotel fiets je zo de mooie bossen rond 't Loo in. We hadden prima huurfietsen van het hotel. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

De koffie was prima..!

Ruud cs, 17-9-2017

Vriendelijk en attent personeel. Kamer klein, oud en samengeraapt. Gaten en spijkers in de muren, smalle bedden, slechte kussens, losse douchestang enz. Ontbijt (€ 15,00 pp): afbakbroodjes te kort en roerei te lang gebakken. Koffie was echter prima! Geen aanrader, hoewel de locatie ok is. Apeldoorn zelf is een leuke stad, omgeving is uiteraard fantastisch!
Gereisd met partner in september 2017

Het was gewoon een prettig verblijf

Aize, 29-7-2017

Het restaurant en het ontbijt zijn zondermeer goed. Het hotel is wat gedateerd maar dat geeft het ook weer het karakter wat bij de prachtige omgeving past. Maar de facilitaire dienst mag wel zorgen dat de wastafelafvoer goed loopt en de door lompe gaten van de muur gerukte zeepdispenser weer vast zit.
Gereisd met partner in juli 2017

Met mijn moeder4 nachten in dit hotel gelogeerd.

M.Meijer, 19-7-2017

2x Arrangement 2x2 nachten,ontbijt en 2x diner van touroperator aan elkaar geplakt.De 1e nacht in een veel te kleine en benauwde kamer geslapen. Mijn moeder (81) en ik zijn Fletcher Hunzenbergen gewend dus dit was schrikken. Absoluut geen 4 sterren waard.Na overleg met de Manager zijn we verhuist naar het gerenoveerde gedeelte en deze kamer (met airco) was stukken beter. Ook het Nespresso-apparaat op de kamer is een welkome aanvulling.Wel een te kleine t.v. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt lekker en genoeg (croisantjes zijn erg mini) Diner in restaurant smakelijk maar geen sterrenniveau. Lamsbiefstukje bij trio was doorbakken maar werd ogenblikkelijk vervangen door een mals exemplaar. Dit hotel is door ons uitgezocht vanwege de beschikking over een welnesscenter Groot was de verbazing dat we hiervoor moesten bij betalen. Omdat ook de stoomcabine stuk was hebben wij er geen gebruik van gemaakt. Hetgeen een domper op de vakantievreugde betekende. Volgende keer daarom toch liever een Fletcher met een welnesscenter. Al met al heeft vooral de manager erg zijn best gedaan om ons een aangenaam verblijf te geven en dat is zeker gelukt.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Boven verwachting

tvdp, 5-4-2017

Het eten was prima, het personeel allervriendelijkst en behulpzaam.

We begrepen dat het hotel nog gerenoveerd wordt.

Kan hier en daar geen kwaad (bv vloerbedekking),maar het stoort niet echt.

Gereisd met partner in april 2017

Een mooi hotel in een prachtige omgeving

Fam Raven, 1-4-2017

Goed hotel ,aardige bediening , nette kamers eten was heerlijk en niet duur .

Min puntje een te kleine tv .

B. Urgert, 25-3-2017

Heel schoon en netjes, vriendelijk personeel en centraal gelegen.

goed hotel wel heel oud

ria, 12-3-2017

oude kamers wel schoon personeel kan wat beter rond kijken lang gezeten voordat iemand kwam vragen of we wat wilden drinken
Gereisd met partner in maart 2017

voor 1 nachtje prima te doen!

Chanel, 7-3-2017

Wij hebben 1 nachtje in een standaardkamer gelegen en hebben heerlijk genoten van deze locatie in het bos!

Echter zou ik niet meer dan 1 nachtje in deze kamer/ hotel (ik weet niet hoe andere kamers zijn) verblijven. De kamer is vrij klein en naar mijn idee en erg 'primitief'. Qua ontbijt net aan genoeg keuze. Avond eten was sowieso Heel Lekker!

Gereisd met partner in maart 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Apeldoorn in Apeldoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Apeldoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Apeldoorn scoort een 7.36 uit 10 op basis van 358 reviews.