Camping De Parelhoeve **

Camping De Parelhoeve
De Parelhoeve

14 reviews over Camping De Parelhoeve in het Nederlands

Ideale camping om Apeldoorn e.o. te verkennen.

Camping dichtbij Apeldoorn, 1-6-2017

De camping ligt dichtbij Apeldoorn. Dus vanaf daar mooi de gelegenheid om Apeldoorn en omgeving te verkennen. Een klein speeltuintje voor kleine kinderen. Ruime plekken op gras. Sanitair ziet er netjes uit. Het is een uitdaging voor de jonge eigenaren om er een florisante camping van te maken.
Gereisd met partner in mei 2017

Receptie schiet te kort.

Jos, 10-8-2015

Je zoekt met je kleinkinderen een camping dicht bij het attractiepark de Juliana Toren en al gauw kom je terecht bij camping de Parelhoeve. Vraag bij de receptie hoe je met het openbaar vervoer naar de Juliana Toren kunt komen, krijg je als antwoord dat men dat niet weet en dat je dat je zelf maar op internet moet opzoeken. Jammer, je mag er toch van uit gaan dat een camping in de buurt van dat attractiepark je goed kan informeren.

Voor de rest geen ok.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

parels voor de zwijnen

Alexander Swen, 23-7-2015

Op t oog nette camping. Je kunt er best een nachtje staan. Maar de sfeer Is ongezellig en de ontvangst ongastvrij. De mevrouw die ons ontving wilde bijvoorbeeld niet nog even naar de bakker bellen om broodjes te bestellen. Dat kan tot 16.15 en wij kwamen om ongeveer 16.40 aan. Zelf nog even bakker gebeld om te vragen of wij een bestelling voor morgenochtend mochten doorgeven. Dat kon mits de camping baas dat ok vond. Laat maar zitten.

Oja. Douche muntjes kosten hier maar liefst € 0,70! Zoveel hebben wij er nog nooit voor betaald.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Goede prijs/kwaliteit verhouding, leuke camping

Kelly_capiteyns, 8-8-2014

Goede camping met een mooie ligging. Wij zijn er 2 keer geweest dit jaar. Met pinksteren en een weekje in juli .Groter dan je op eerste gezicht denkt door de verscholen veldjes. Volgens mij, gemiddeld gezien, wel een camping met relatief veel ouderen. Ook een camping die door de fietsvakantie gangers wordt gebruikt. Voor ons wat het heerlijk. Schoon sanitair.(wel eigen wc papier mee) Mooie en gezellige plaatsen. Leuk speelveldje voor de kinderen met nieuwe speeltoestellen.
Gereisd met partner in juli 2014

Mooie plek met prachtige omgeving

Janneke, 14-10-2013

We hebben een weekend met de tent gekampeerd op deze camping. Wat meteen opvalt: de vriendelijkheid en zichtbaarheid van de eigenaar. Hij is behulpzaam en voorziet je van leuke tips voor tripjes in de omgeving. De camping zelf is niet heel groot(zo lijkt het, toch nog 100 plaatsen). Heel net sanitair. Voor de kinderen is er een kleine speeltuin. Maar je hoeft ook niet op de camping te blijven, er valt genoeg te doen: Julianatoren is voor de kleintjes echt een aanrader, verder is de omgeving prachtig voor een fietstochtje. Het weer zat mee deze zomer, waarom ver gaan?
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

SUPER in vele opzichten

edwinrijnhart, 5-8-2012

Mooie lekkere camping! zo'n 100 plaatsen, redelijk bezet, maar nooit in de gaten gehad dat het druk of vol was. Dit komt mede doordat de camping is verdeeld en verschillende veldjes en straatjes.

Sanitair was zeer schoon! Eigenaren hadden duidelijk plezier in hun werk, dat straalde overal vanaf.

Apeldoorn is een gezellige complete plaats en op 5,1 km van de camping (paleis het Loo 4,1) en Vaassen 3,4. er is een warme bakker zo'n 400 km van de camping, dus alles dicht in de buurt.

De camping ligt midden in de bossen en vlakbij het kroondomijn, wij hebben daar dan ook voor het eerst (veel) wilde zwijnen, herten enz. gezien (van heel dichtbij)

De reden voor ons om naar deze camping te gaan was de mogelijkheid om te dialyseren op de camping, dat is echt SUPER niet alleen om dat het scheelt in de reistijden, maar zeker ook door de zorg en flexibiliteit van Gerrie (verpleegkundige). Jammer, dat zo weinig mensen dit weten of er gebruik van maken.

Gereisd met partner in juli 2012

Mooie camping voor rustzoekers

Fam. Mondria, 29-4-2012

Prachtige camping voor rustzoekers. Ondanks de volle bezetting waren de toiletten en sanitair keurig netjes. Vriendelijke en behulpzame eigenaar. Ruime plaatsen voorzien van watertappunt en afvoer. Prachtige omgeving met veel fietsmogelijkheden en ruim aanbod van bezienswaardigheden.

De hond kan er goed worden uitgelaten. Zeker een camping om nog eens naar toe terug te keren!!!

Gereisd met partner in april 2012

mooie plek

daan, 13-3-2011

het is een mooie camping in een mooie omgeving. als je van bos houd in indergeval.
Gereisd alleenreizend in januari 2010

was super

ria tempelman, 8-2-2011

Een supervakantie gehad in juli 2010. Het was erg gezeliig. de kinderen hebben zich uitstekind vermaakt en het personeel is vriendelijk en behulpzaam
Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Lekker dicht bij Apeldoorn

George, 17-9-2010

Lekker dicht bij Apeldoorn dat is een plus, maar de camping is geen hoogvlieger.

De ontvangst was goed, maar ons plekje had alleen 's avonds na 20.00 uur een beetje zon. De plaats was mossig en modderig. En ja daar is hij weer 4,5 minuut douchen met een muntje. Wifi werd verzorgd door een campinggast en deze man krijgt van mij een dikke 8. Zijn uitleg en prijs scoren een dikke voldoende.

Gereisd met partner in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Parelhoeve in Apeldoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Parelhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Parelhoeve scoort een 7 uit 10 op basis van 14 reviews.