Hotel Bastion Hotel Apeldoorn Het Loo ****

Hotel Bastion Hotel Apeldoorn Het Loo
Bastion Hotel Apeldoorn Het Loo
6,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bastion Hotel Apeldoorn Het Loo bij:

45 reviews over Hotel Bastion Hotel Apeldoorn Het Loo in het Nederlands

Hotel op een mooie plek

veldlichtje, 9-10-2017

Het hotel ligt dichtbij het paleispark, heeft voldoende eigen parkeerplaatsen en royale kamers.

Heel fijn vond ik de aparte wc en de mooie inloopdouche en 2 wastafels op de badkamer.

Groot minpunt vond ik het matras, veel te zacht en spiraalveren die over de hele liglengte in mijn lichaam prikten.

Ook handig was de gratis wifi, mooie tv, koelkastje en koffieservice op de kamer.

Het ontbijt was uitstekend, genoeg keuze.

Buiten lagen kiezels wat ik niet echt handig vond om met koffers overheen te lopen.

Gereisd met partner in september 2017

Gastvrij en comfortabel hotel?

Erika van der Beek, 14-5-2017

Prima kamer aan de achterzijde zodat je niets van het verkeer hoort. Zeer ruime kamer met goede boxspringbedden. Prima tv, water koker met thee, koffie en mineraalwater wat iedere dag aangevuld wordt. Koelkastje. Heerlijke fauteuils om 's avonds lekker in te zitten. Zeer ruime badkamer met ligbad en 2 wastafels, toilet en bidet. Ondanks dat deze kamer nog niet gerenoveerd was zag alles er niet sleets en afgeleefd uit.

Heerlijk zwembad, enig minpuntje is dat het stoombad het niet deed. Meest lagen er handdoeken en anders werden die na een telefoontje direct aangevuld.

Gezellige lounge met zeer vriendelijke bediening.

Ontbijt was heerlijk, en omdat ik vanwege een maagverkleing niet veel kon eten mocht ik voor kindertarief aanschuiven. Allemaal heerlijk verse producten, eieren ter plekke naar believen klaargemaakt, heerlijke broodjes, gerookte zalm, verse fruitsalade etc. Voor deze prijs helemaal prima!

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!

Hier kom ik zeker nog een keer terug!

Gereisd alleenreizend in mei 2017

Goed hotel, beetje rumoer van de naastgelegen weg.

Mark Radsma, 11-3-2017

Goede ruime kamer met grote badkamer. We hebben alleen gebruik gemaakt van het ontbijt en het ontbijtbuffet was gevarieerd en er werd ter plekke verse eieren gebakken. Mijn vrouw kreeg vanwege haar maagverkleining het ontbijt voor een kinderprijs. De service van de gastheer/vrouw was goed en het inchecken verliep vlot.'s-Avonds kan je in de lobby of aan de bar voldoende drankjes krijgen. Bij ons waren ze het vergeten om op de rekening te zetten. Toen we dit aangaven bij het uitchecken, kregen we de drankjes van het hotel.

Het hotel ligt aan een grote kruising, waardoor er wat rumoer is van voorbijrijden verkeer.

Met een kwartiertje wandelen zit je in het centrum van Apeldoorn en paleis Het Loo ligt op 5 minuten wandelen.

Gereisd met partner in maart 2017

Fantastic hotel

Jurgen, 18-11-2016

Hele top super personnel en mooie kamer
Gereisd met vrienden in november 2016

Voor mij geen Bastion meer.

Snarf, 26-10-2016

Douche. Meer niet te bedenken.Matras slecht. Borden ontbijt smerig.
Gereisd alleenreizend in oktober 2016

Ruim voldoende

Paul, 29-8-2016

Nette kamer, redelijk gepoets alleen toilet mag wel eens ontkalkt worden en toiletpapier was op waar ik net te laat achter kwam....

Goede faciliteiten zoals zwembad en Turks bad.

Gereisd met partner in augustus 2016
Team E-Commerce, E-Commerce, 1-9-2016

Beste meneer/mevrouw,

Allereerst hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en voor het nemen van de moeite uw ervaring met ons te delen.

Inderdaad in dit hotel bieden we heerlijke faciliteiten, fijn dat u hier zo van genoten heeft.

Uw opmerkingen zullen wij meenemen, zodat dit verbeterd kan worden.

Graag tot ziens bij Bastion Hotels!

Met vriendelijke groet,

Verschrikkelijk onvriendelijk en vies

L, 7-5-2016

Kamers worden 'schoongemaakt' met kussenslopenz dit heb ik met eigen ogen geconstateerd.

Bediening is slecht dit kan soms een half uur duren eer dat ze bij de tafel zijn.

Kortom, geen woord over vuil maken, het is gewoon rechtuit verschrikkelijk

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

Belabberd hotel

K, 7-5-2016

De bediening is onwijs traag, onaardig, niet gast gericht. Het hotel is stoffig de wc's zijn smerig, plasvlekken zitten 3 dagen op dezelfde plek, wc-rollen zijn vaak op waar je te laat achter komt.

Het service is vies, vingervlekken, laagjes lippenstift en aangekoekte resten van de spoelbak.

Het is echt een ongekend slecht hotel. Ik kom hier Nooit meer.

Gereisd met partner in januari 2016

Budget hotel, maar geen budgetprijzen

jessica, 30-11-2015

Let op! Slechts een klein deel van het hotel heeft de nieuwe kamers. WIj kwamen in oude kamers terecht. Het hotel en de kamers zijn muf en vergane glorie. Het ontbijt is prima maar eenvoudig. Budget hotel. Helaas geen budgetprijzen.
Gereisd met partner in november 2015

Prima hotel maar het eten was niet best

Pauline, 4-9-2015

Prima hotel, prima ruime kamers op een mooie locatie in Apldoorn. Het eten daarentegen is niet om over naar huis te schrijven. Het diner is zelfs erg matig. Te zout, te veel fabriekseten, weinig verse producten. Erg jammer.
Gereisd alleenreizend in september 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bastion Hotel Apeldoorn Het Loo in Apeldoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bastion Hotel Apeldoorn Het Loo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bastion Hotel Apeldoorn Het Loo scoort een 6.55 uit 10 op basis van 45 reviews.