8,1

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Landgoed Ehzerwold*** bij :

331 reviews over Hotel Landgoed Ehzerwold in het Nederlands

Matig hotel

Jero, 24-7-2017

Ehzerhof heeft de potentie voor goed hotel, maar het is het net niet. Basic kamers, gevaarlijke badkamer door natte vloer. Het gedeelte van de kamers heeft veel weg van verzorgingstehuis. Ligging is mooi. Wij komen in ieder geval niet terug
Gereisd met partner in januari 2017

Prachtige omgeving voor fietsers/wandelaars

Ama, 21-7-2017

Zeer geschikt voor senioren die van rust en de natuur houden.

Eenvoudig, maar goed hotel in een voormalig sanatorium.

Mooie tuin met terras.

Gereisd met partner in juni 2017

Mooie locatie op een prachtig landgoed

R. Deckers, 7-7-2017

Kamers eenvoudig maar wel schoon. Ontbijt gewoon, soms slecht bij gevuld. Diner in buffetvorm voldoende ,maar vlees en vis niet warm , jammer.
Gereisd met partner in juli 2017

Een majestueus hotel, vezorgde kamers ,vriendelijk

Chris Lapeire, 4-7-2017

We hebben dit hotel ontdekt via veiling drie nachten verbleven. Een prachtig mooie verzorgde moderne kamer met ruime nieuwe badkamer met inloopdouche , vriendelijk personeel , al de tafels mooi verzorgd bij het ontbijt. Goed ontbijt enige nadeel dat je eitjes mag zelf bakken en daar zijn soms lange wachttijden. S' avonds een lekker buffet. Hondvriendelijk hotel bij aankomst op de kamer een matje en koekjes voorzien. Er is zelf een bepaald gedeelde in het restaurant voorzien waar honden mee kunnen naar de maaltijden. Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen en je hebt direct wandel en fietsroutes die vanuit hotel vertrekken en die je direct in de prachtige natuur brengen. Een mooi historisch pand waar je de sfeer van het ziekenhuis van vroeger nog echt kan zien. Goede gratis WiFi op de kamer
Gereisd met partner in juli 2017

grandioos

hans, 29-6-2017

hotel is gewoon goed ,goede bedden ,goed eten en ontzettend vriendelijk personeel.

fijne fiets en wandel omgeving.

enige minpunt in het hotel vind ik de badkamer maar dit is een persoonlijk punt

Gereisd met partner in juni 2017

We komen er telkens weer

Trixie, 29-6-2017

Onthaal, kamers ontbijt nergens opmerkingen over te maken.Alleen houden we er niet van om ons spek zelf te bakken. Maar ze zullen wel hun reden hebben om dit zo te regelen
Gereisd met partner in mei 2017

Kamer groot en prima bedden, was wel erg warm.

Nel H, 29-6-2017

Erg rumoerig, s morgens vroeg gestamp, om 5.30 uur auto alarm af voor ons open raam en luide stemmen en geklap met portieren om 6 uur.

Kamer (in dependance) is o.k. prima bedden (boxspring) en badkamer groot maar alles erg basic.

Hoofdgebouw is echt een oud ziekenhuis, donker en sfeerloos, behalve de serre daar is het wel licht maar ook niet echt sfeervol.. Ontbijtbuffet eenvoudig. Wij zoeken volgende keer een wat gezelliger hotel.Vorden is heel leuk plaatsje met heerlijke restaurantjes (bv "de Rotonde" is zeer aan te bevelen, hoge kwaliteit voor een goeie prijs en super vriendelijk personeel).

Gereisd met partner in juni 2017

Voor de prijs, het beste hotel waar we verbleven

Pols, 27-6-2017

Mooie omgeving. Ontbijten op het terras zeer goed bevallen. Lekker mijn ei tjes met spek zelf gebakken. Drie ochtenden een feest. Het mooie weer droeg ook daartoe bij.

Onthaasten voor 50+

Jacob, 26-6-2017

Eigenlijk was alles goed! Eenvoudige kamers, maar alles was aanwezig en netjes. Een kluisje zou wel prettig zijn, maar niet noodzakelijk. Prima bed en douche, ( dit vinden wij het belangrijkste).

Dinerbuffet was prima. Voldoende keuze en heeel belangrijk bij een buffet: het was warm/heet! Dit laat vaak te wensen over bij een buffet.

Het ontbijt was gevarieerd, vers brood, fruit, joghurt, vleeswaren, zoetigheid, wat wil je nog meer?

Personeel was vriendelijk en belangstellend.

Het hotel heeft een gezellige en gemoedelijke uitstraling, is iets gedateerd, maar dat heeft wel zijn charme.

Zeker voor de prijzen die hier gehanteerd worden een prima locatie voor een paar dagen er tussen uit.

Mooi maar nooit meer.

Wim, 15-6-2017

Aan alles is hier gedacht: hellingbanen, ruime inloopdouches met handgreep, leenparaplu's. De natuur is prachtig. Toch nooit meer omdat het zo massaal is. Hordes mensen die afkomen op het matige ontbijtbuffet, zoeken naar een vrij tafeltje dat evenals andere in de zaal (serre) niet afgeruimd is. Geen gezelligheid, bijvoorbeeld door afscheidingen te plaatsen. Daardoor geen animo om daar ook een dinerbuffet te nuttigen. Een onpersoonlijk contact met het personeel. Geen vraag hoe we het hadden ervaren, geen gelegenheid om toe te lichten waarom we helemaal nets hadden gebruikt (behalve de gratis koffie omdat we de kamer niet hadden laten schoonmaken).

Met een harde knal dichtvallende deuren, ook 's nachts, in de gang. Zeker nooit gehoord van eenvoudig aan te brengen knaldempers.

Wij geven de voorkeur aan een hotel dat kleinschaliger is, met meer persoonlijke aandacht door het personeel. En waar we kunnen eten met bediening aan tafel, waardoor we niet naar een restaurant in Laren hoeven te gaan.

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgoed Ehzerwold in Almen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgoed Ehzerwold zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landgoed Ehzerwold scoort een 8.1 uit 10 op basis van 333 reviews.