Camping 't Walfort **

Camping 't Walfort
't Walfort
8,6

12 reviews over Camping 't Walfort in het Nederlands

Mooie in natuur gelegen camping

Ariën Beersma, 6-9-2016

Camping is gelegen in een bosrijke omgeving en bestaat uit 2 delen. Vast en toergedeelte.

Ruime plaatsen met grasbodem. Water, afvoer en elektriciteit op de plaats.

Veel schaduw door hoge bomen.

Vriendelijke receptie. Broodjes service.Goed en voldoende sanitair.

Verhuur van stacaravan en leuke Finse Kota’s. Sauna aanwezig

Omgeving: Aalten-Bredervoort-Bocholt Dld-Winterswijk.

Wandelen-Fietsen-Vissen-(Zwemmen in binnenbad nabij camping)

Gereisd met partner in augustus 2016

gemoedelijke sfeer

Hans en Wilma Groen, 2-8-2016

Camping 't Walfort,

Wordt beheerd door 2 spontane dames die oog hebben voor de kampeerder. Afgelopen winter is het passanten veld gerenoveerd, hierdoor zijn er meer campingplaatsen bij gekomen.

Rustige camping met een gemoedelijke sfeer.

Vanuit de camping kun je mooie fietstochten maken.

Aalten en Bredevoort zijn plaatsen waar je makkelijk naar toe kunt lopen met leuke terrasjes en restaurants waar je lekker en goed kunt eten.

Supermarkten zijn er in Aalten genoeg.

Ook Bocholt is dicht bij voor een gezellig uitstapje.

Hans en Wilma Groen

Fijne camping

H. Vrolijk, 17-7-2016

Heel goed toeven op deze camping vanwege de ligging en heel vriendelijke eigenaren. Wij hebben het erg naar onze zin gehad, maar zouden volgende keer toch kiezen voor een plaats naast de receptie. Dit omdat er om ons heen veel vaste caravans/huisjes stonden die in het weekend almaar bezig waren met opknappen en gras maaien.
Gereisd met partner in juni 2016

de dames zijn geweldig de camping is heel mooi

D.Jongsma 46 @ Live.nl, 10-7-2016

dat het een fijne en gemoedelijke camping is waar goed vertoeven is wij komen er ongeveer al 14 jaar en dat zegt toch wel wat en hopen nog van vele jaren
Gereisd met partner in juni 2016

Geweldige camping en directie met een goede sfeer.

Wim Lenie Toby en Bully Westerik, 7-7-2016

We hebben jammer genoeg veel regen gehad in de maand juni, maar toch erg vermaakt met de leuke directie en personeel, alles word uit de kast gehaald om het naar je zin te maken. Op de camping heerst een goede sfeer omdat iedereen het naar de zin heeft op de camping. De winkels in Aalten zijn dichtbij en makkelijk te fietsen in nog geen 10 minuten. Aalten kent ook goede restaurants zoals Stegers en ,t Noorden waar je een heerlijke pannekoek kunt eten. Of iets verder, 15 minuten met de fiets naar steakhouse Vivaldi. Ook winterswijk licht dichtbij. Met de honden loopt je zo vanaf de camping een bosgebied in, of de omgeving met een prachtig coulissen landschap. Wij staan al 4 jaar op een heel leuk veld achter de receptie, waar je dan ook steenvast weer de zelfde mensen tegenkomt van de jaren ervoor, zecht genoeg volgens mij. Dit jaar geboekt voor 3 maanden, april/mei/juni. Helaas al weer voorbij. we hopen hier nog jaren te komen.

Lenie Willem Toby en Bully.

Gereisd met partner in april 2016

geweldig en zeer gastvij een aanrader

Frieda & Jaap, 21-5-2016

houd je van de natuur en gastvrijheid mag je camping 't walfort zeker niet overslaan

de 2 dames die deze camping runnen proberen het hun gasten zoveel mogelijk naar de zin te maken wat aan deze dames wel toe vertrouwd is

de kampeerplaatsen zijn ruim en netjes het sanitair is er super schoon

ik weet bijna zeker als je hier je vakantie of lang weekend hebt door gebracht je net zo als wij zullen zeggen

dames bedankt wij komen zeker terug

Leuke camping

Hunneman, 15-5-2016

Leuke camping en vriendelijke mensen allemaal .de eigenaren altijd in voor een praatje

Peter en Silvia Hunneman en Bobbie

Fantastische Camping

Rien en Janneke van Os, 11-5-2016

Hele fijne camping, rustig, midden in de natuur, uiterst vriendelijke en behulpzame gastvrouwen, een echte aanrader voor wie wil luieren, fietsen, wandelen, aan de rand van Aalten, winkels en duitse grens vlakbij.

Geen campingwinkel of restaurant aanwezig, wel de mogelijkheid om brood te bestellen. Camping heeft een geweldig peuter-zwembad, ideaal voor kinderen.

Kortom een echte aanrader.

heerlijk rustig genieten

Luci Brugman, 10-5-2016

camping 't Walfort is een mooie rustige camping gelegen op een schitterende locatie tussen Aalten en Bredevoort in.

Een prima uitvalsbasis voor wandelen, fietsen en of vissen.

We verder zeer vriendelijk welkom geheten. Er heerst een zeer relaxte sfeer.

Voor ons een plek om zeker terug te keren.

geweldig..

Annelies, 5-5-2011

Het is een heerlijke camping om heerlijk rustig te genieten...
Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Walfort in Aalten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Walfort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Walfort scoort een 8.62 uit 10 op basis van 16 reviews.