Vakantiepark TopParken - Recreatiepark het Esmeer *****

TopParken - Recreatiepark het Esmeer
7,9

• Activiteiten6,8
  • Onderkomen8,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark TopParken - Recreatiepark het Esmeer bij:

25 reviews over Vakantiepark TopParken - Recreatiepark het Esmeer in het Nederlands

Zeer rustig en mooi

Kristel, 13-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Zeer rustig park, mooie nette huisjes, toffe speeltuin en gezellig zwemmeer
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Een geweldige week gehad.

Tonnie van der Worp, 28-6-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Rust op het park. Een grote tuin om het chalet.
Gereisd met partner in juni 2017

Nooit meer naar dit Tobpark huisje nr. 19

Bob, 9-6-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen6

De ellende begon al bij de ontvangst. Wij waren een uurtje eerder en soms is je huisje dan al schoon. Geen probleem als dit niet zo is, maar wellicht een idee om de welkomstvoucher voor een drankje in dat geval alvast te geven. Bij binnenkomst in het huisje tassen uitgepakt en alles ingericht. Helaas constateerden wij dat er dramatisch was schoongemaakt. Er lag een vieze BH, gebruikte tandenstoker en de nodige haren op de grond van de kast. Verder ontbraken er drie tuinstoelen en er was geen wasrek aanwezig. Knop van de magnetron was kapot, drukknop van de wc, het rek van de vaatwasser, divers bestek, geen ovenschotel en de deur van de meterkast lag er uit. Er werd allemaal erg lauwtjes op gereageerd door de dame van de receptie. Ik had het idee dat zij zich niet kon voorstellen dat dit vervelend is voor een klant. Wij konden naar een ander huisje, maar alles oppakken met drie kleine kids was ook niet echt handig. Alle kleding en etenswaren hadden wij immers net uitgepakt. Kon de dame zich ook weinig bij indenken. NPS -1. Het gevoel van de klant is goud in de hand. Misschien toch maar eens een training klantgerichtheid gaan doen. De deur zou trouwens gemaakt worden en deze is het hele verblijf blijven staan. Ik vond dat gevaarlijk omdat deze zo om kon vallen en daarnaast de meterkast open was. Ook dit werd weer afgedaan als onzin door de receptie. Tja...............
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017
Receptie - Recreatiepark het Esmeer, Receptie, 13-6-2017

Beste heer Schunselaar,

Wij betreuren het zeer dat u uw verblijf bij ons als zodanig heeft ervaren. Ons doel is om onze gasten een optimale vakantie te laten beleven. Inmiddels hebben wij ook al mailcontact gehad en graag zoeken we telefonisch of per mail met u naar een passende oplossing.

Met vriendelijke groet,

Jolande

mooi net park

Philippens, 20-12-2016
  • Onderkomen7

Mooi niet al te groot park inrichting huisje was mooi maar er zou beter gepoetst kunnen worden zowel keuken(vuile pan en vaat wasser vol) als woonkamer veel spinnen webben boven aan platfond.Verder weinig op park te beleven ook voor kids beperkt op speeltuin na, gelegen aan haven die los van het park staat waar je ook niet met je hond mag wandelen kortom voor huisdieren niet veel te beleven verder centraal gelegen om mooie steden aan te doen(Den Bosch, Utrecht).
Gereisd met partner in oktober 2016

Tip top in orde

Patrick, Charlotte, Jonas & Mathis, 3-11-2016
  • Onderkomen10

Nieuw, mooi, verzorgd omgeving, rustig gelegen, grote buitenspeeltuin, 1/2 uurtje van de Efteling
Gereisd met jonge kinderen in november 2016

Veel ruimte in mooie omgeving...

Inge, 16-9-2016
  • Onderkomen10

Het Esmeer is een ruim opgezet 'bungalow' park. Sommige chalets zijn voor verhuur. Er is veel speelruimte en een superleuke grote speeltuin , waar hè ook kan zwemmen. Jachthaven maakt deel uit van het complex. Ons huisje was heel compleet ingericht met een grote tuin en terras, weids uitzicht over de rivier en 'platteland'. Als t slecht weer is is er voor kinderen niet zoveel te doen, dan moet je elders vertier zoeken.

Jammer dat t leuke restaurant beperkt open was. In het dorp, op loopafstand, zitten een supermarkt en snackbar.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Geweldig chalet en park. Voor herhaling vatbaar

G.A.Baas, 4-11-2015
  • Onderkomen10

Goede en schone accommodatie. Is zeker voor herhaling vatbaar
Gereisd met partner in oktober 2015

Genieten!

M. de Groot, 16-10-2015
  • Onderkomen10

Wij hebben met ons gezin een heerlijk weekend gehad, in de omgeving is genoeg te beleven. Het huisje was mooi en schoon en we hebben goed geslapen. Ik zou dit dit park zeker aanraden voor een vakantie in eigen land.
Gereisd met jonge kinderen in september 2015

prima schoon

Jan verspaget, 13-10-2015
  • Onderkomen8

Vakantiepark uitermate geschikt voor verblijf met gezin of ouderen, schoon opgeruimd, zeer fraai ingerichte accommodaties, prettig personeel, biedt mogelijkheden aan de recreant als aan de zoeker naar rust
Gereisd met partner in september 2015

Prachtig park op een rustige waterrijke locatie!

S. van Veen, 12-10-2015
  • Onderkomen8

We hebben een 2-weekse top vakantie gehad op recreatiepark het Esmeer! Het park ligt op een super locatie tussen de Maas en het Esmeer. Op het park hebben we ons prima vermaakt luierend op het strand, bij restaurant 't Getij met uitzicht op de jachthaven of gewoon in alle rust op het terras bij ons huisje met een wijntje en een boek. We hadden een mooi en erg nieuw chalet dat van alle gemakken was voorzien (lekkere bedden!). De behulpzame en vriendelijke receptie heeft ons leuke tips gegevens zoals het bezoeken van mooie plaatsjes in de buurt, maar ook geholpen met onze andere vragen (openingstijden supermarkt, broodjesservice, praktische vragen chalet). Ik zou het park zeker aanbevelen! Ik heb mijn vader al getipt vanwege de vele vismogelijkheden in de omgeving. Voor herhaling vatbaar!
Gereisd met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark TopParken - Recreatiepark het Esmeer in Aalst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark TopParken - Recreatiepark het Esmeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark TopParken - Recreatiepark het Esmeer scoort een 7.9 uit 10 op basis van 25 reviews.