Camping De Rietschoof ***

Camping De Rietschoof
De Rietschoof
7,1

34 reviews over Camping De Rietschoof in het Nederlands

Asociaal, luidruchtig en onveilig gevoel

Verbakel, 5-8-2017

Onze kortste vakantie ooit. Wij hadden een trekkershut gereserveerd voor één nacht, samen met onze hond. Bij inchecken werd heel kortaf gedaan. Raar gesprekje en het welkomsgevoel was ver te zoeken.

De trekkershut had een verbogen deur die niet goed sloot, waardoor we er niets van waarde zouden kunnen achterlaten. Stond direct naast een grote speeltuin, waar de kinderen schreeuwden en scholden. Ik houd heel erg van kinderen, maar wat er uit deze kleine mondjes kwam was een weerspiegeling van de campinggasten op deze camping. Het is duidelijk een camping waar vaste families al jaar en dag komen, en nieuwkomers niet gewenst zijn. Hier wordt vanuit de organisatie dan ook geen aandacht aan besteed.

Wij hebben een wandeling gemaakt, en na een uur de spullen alweer ingepakt. Hier werden we zo ongelukkig van dat we het geen nacht zouden volhouden en beter naar huis konden gaan.

Bij het inleveren van de sleutel was er ook geen beleefd woord voor me over. Zo kortaf en ongemakkelijk heb ik het nooit meegemaakt! Had ik dit maar eerder geweten, zonde van het geld.

Wel gelegen in een mooie omgeving. Een andere camping in de omgeving zoeken raad ik zeer aan!

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastische camping

Annoniem, 20-7-2017

Leuke camping. waar je veel plezier kan beleven. Goede toilet voorzieningen, Gezellige kantine ,goede snackbar. Mooie speeltuinen en een zwembad. En in hemelvaart weekend animatie team voor de kinderen Top. Het personeel is altijd vriendelijk. en bij de afval word gewerkt met gescheiden afval. Een prima camping voor jong en oud.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Om steeds even op te laden, bij de afgedamde Maas

Marja W, 13-2-2017

Heerlijk fietsen, zwembad, leuke plaatsjes in de buurt. Even niets doen. Goede winkel op fiets afstand. Niet te ver van huis. Midden in het land.

Jammer,geen gescheiden afval

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

prima camping

eric roef, 14-9-2015

nou heb heel de maand op de camping gezeten waaronder ook een artiesten avond het was een groot feest heb me goed vermaakt en het vrouwtje ook en hebben besloten om een stacaravan te kopen het is er zeer netjes en prima animatie voor kinderen super toffe camping zeker aan te raden
Gereisd met partner in augustus 2015

Jammer dat de jongeren zo grof taal gebruiken

Piet, 16-8-2015

Jongeren zijn zeer onbeschoft helaas ,,, maar de camping op zich is prima
Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

Leuk en boordevol activiteiten

De Haag, 31-7-2015

De Rietschoof is een leuke camping gelegen aan de Maas. Het volk wat er staat is misschien wel direct maar zijn zeer open. De kantine en cafetaria zijn twee gezellige plekken waar je lekker kunt eten en drinken. Ook hier en daar een zeer leuke muziekavond met Nederlandse artiesten en daarnaast activiteiten voor jong en oud. Er is ook een animatieteam aanwezig die het de kleintjes naar de zin maakt. Enige wat tegenstaat zijn de diverse tieners die toch aardig respectloos zijn tegen ouderen en andere kinderen. Het zal wel aan de jeugd van tegenwoordig liggen. Al met al een leuke stek voor de actieve vakantievierder!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

Camping goed, cultuur...ehm

Silvia Jellese, 17-7-2015

Leuke camping met veel speel en vermaak gelegenheden voor de kinderen. Echter, De cultuur paste niet helemaal bij ons. In het zwembad hing de jeugd lekker bij elkaar en onze kinderen leerden en passant een heel nieuwe woordenschat (waar onze oren van klapperden). Toen mijn jongste (7) bij het passeren van een groepje stevig werd gepakt om in het water gegooid te worden, aangemoedigd door een groepje tienermeisjes kwam ik tot de conclusie dat ik ze niet 'onbeheerd' achter kon laten in het zwembad. Op naar de snackbar. Daar maakte een groepje van 3 meiden ruzie. Deze ruzie werd gesust door een medewerkster door de meiden met een oorverdovend geluid te manen te kappen met hun ruzie. Mijn kinderen kropen weg achter mijn rug. Naar de kAntine om geld te wisselen. Bij de entree hangt een krijtbord met de tekst: café voor autohandelaren, slopers en andere leugenaars...ik werd er erg vriendelijk geholpen. De muziek staat her en der hard. Maar om 24.00 uur wordt het stil.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Horror camping

m_a_sipkes, 13-7-2015

Bij aankomst op de fiets met klein tentje werden we door de vrouw van de receptie naar het trekkersveld gestuurd. Klinkt logisch. Op het trekkersveld stonden allemaal enorme caravans met partytenten, lounge-sets, stapels haardhout en golfkarretjes om mee over de camping te rijden. Duidelijk geïnstalleerd voor een lange tijd. In caravan tegenover ons werd om 17.00 uur een geluidsinstallatie aangezet. De (bagger)muziek schalde over het veld en dat bleef zo to 02.45 uur non stop. Vriendelijk verzoek of het wat zachter kon hielp een beetje. Maar toen ik om 23.00 vroeg of de muziek uit kon werd ik vierkant uitgelachen. Nou slaap lekker hoor en natuurlijk gaat de muziek niet uit! Inmiddels zat er zo'n 25 man rond de vuurkorf bier te zuipen. Pas na het opruimen van de laatste stoel en bierkrat ging de muziek uit. Geen oog dichtgedaan. Camping heeft als slogan 'de gezelligste camping van Nederland'. Ik weet een betere: de afschuwelijkste camping met meest asociale kampeerders van Nederland
Gereisd met partner in juli 2015

geweldige camping,

wskclaassen, 18-3-2013

We staat al bijna 24 jaar met een stacaravan op camping de Rierschoof in Aalst en hebben het hier nog steeds geweldig naar ons zin. Gezellig laantje en mooie omgeving
Gereisd met partner in september 1989

voor herhaling vatbaar

annet vd akker, 10-4-2012

prima camping met vriendelijke mensen die ook nog helpen

met de boot in het water laten supersuper

Ook de paashaas voor de kinderen kwam nog langs

komen in mei weer een weekendje

Gereisd met partner in april 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Rietschoof in Aalst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Rietschoof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Rietschoof scoort een 7.06 uit 10 op basis van 34 reviews.