8,6

Uitstekend

4 reviews over BedAndBreakfast Pension De Hofstede in het Nederlands

Prachtige locatie

Emmy, 26-8-2014

Pension de Hofstede is n mooie karakteristieke boerderij met nette en sfeervolle kamers waar je je op je gemak voelt. De ligging is erg mooi en rustig. Wij hebben hier vandaan heerlijke fietstochtjes gemaakt door het mooie Friesland. De pensionhouders zijn erg gastvrij en vriendelijk, na een fietsdagje voelde het als "thuis komen"!
Gereisd met partner in augustus 2014

Fantastische plek om tot rust te komen

Lotte, 15-7-2014

Erg fijn pension gelegen in een prachtige omgeving. Alles is schoon en netjes. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Prima verblijf om heerlijk tot rust te komen.
Gereisd met partner in juni 2014

Prima plekje

J. Kok, 7-7-2014

Is een leuk pension ook als tussenstation voor naar bv de eilanden
Gereisd met partner in juli 2014

Een heerlijke plek voor als je even rust zoekt

Charliefox, 10-10-2013

Rond 6 oktober 2013 was ik 2 nachten vanuit A'dam even in Zürich Friesland. Door omstandigheden had ik even behoefte aan wat rust en ruimte. Nou, dat is daar volop! Ik heb 3 dagen intens genoten. Heerlijke omgeving met zeelucht, vergezichten (het wad), dijk, gras en schapen. Het pension de Hofstede was een prima plek om te verblijven. Hoewel eenvoudig (maar ja, wat wil je voor € 22,50 p/n incl ontbijt!) was het er vooral heel goed verzorgd en schoon. Meer had ik niet nodig. En de pensioneigenaren, een gepensioneerd stel maar desondanks nog volop aan het werk en in het leven, zijn erg aardig. Ik raad deze plek ten zeerste aan.
Gereisd alleenreizend in oktober 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Pension De Hofstede in Zürich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Pension De Hofstede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Pension De Hofstede scoort een 8.63 uit 10 op basis van 5 reviews.