Vakantiepark De Rakken ***

super personeel erg vriendelijk
Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig

Heijning, 26-8-2017

Wij stonden op de camperplaats en hadden de boot in de haven liggen. Alles was zeeer verzorgd en was schoon. Personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam. Het enige is dat internet het niet goed deed das jammer. We komen zeker terug en bevelen deze camping graag aan
Gereisd met partner in augustus 2017

Anne Marie en Albert, 9-4-2017
  • Activiteiten8

Wij komen hier al enkele jaren met ons jacht en hebben altijd op een mooie passantenplaats gelegen. Het is onze lievelingsjachthaven. De ligging is geweldig met veel vertier op het water. Het dorp Woudsend biedt een supermarkt (Spar) die de gehele week, ook zondags, geopend is. Vele restaurantjes en leuke kleine straatjes met boetiekjes. Om te gaan varen moet je helaas je passantenplek verlaten, welke bij terugkomst weer bezet is. Dat is jammer, maar wel begrijpelijk. Gelukkig hadden wij in 2016 ons sloepje bij ons en hebben voornamelijk met ons sloepje leuke tochten gemaakt. Wij hebben in 2016 besloten om voor 2017 een ligplaats te huren, 1 voor onze boot en 1 voor onze sloep. De medewerkers en de directeur zijn hardwerkende vriendelijke mensen en je kunt altijd terecht met je vragen. Ik zou deze jachthaven aan ieder kunnen aanbevelen. Wij verheugen ons op ons verblijf op de eigen ligplaats in 2017. Otto en collega's, wij komen eraan!!!
Gereisd met partner in april 2017

Een vakantiepark met jachthaven op 80 meter

Peter Gerrits, 25-6-2016
  • Activiteiten8

Alle voorzieningen op loopafstand, de supermarkt, vele restaurants, een prachtige jachthaven, en ook nog trekkershutten voor zowel 4 als 6 personen. Echt de moeite waard. Vriendelijke mensen en redelijke prijzen. En richting Indyk ook nog een Glamptent te huur, echt bijzonder !
Gereisd met partner in mei 2016

Geweldig mooi hier

skatsyker, 8-3-2016
  • Activiteiten7

Wij liggen hier regelmatig met de boot, zijn leuke dingen voor de kinderen te doen door de aanwezigheid van de camping.

Prachtig uitzicht over het landschap, hele dag vertier en drukte op het water, erg leuk dorp met goede bakker en supermarkt, waar je ook op zondag je boodschappen kunt doen.

Sanitair is eenvoudig maar ruim en lekker warm binnen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Gezellige omgeving

marcel, 16-6-2015
  • Onderkomen8

Wij hebben hier al verschillende keren geweest en het is een verzorgde camping en jachthaven met een schitterende omgeving.
Gereisd met partner in januari 2014

Pracht camping en jachthaven, fijn personeel!

Rob & Mirjam Botman, 16-3-2015
  • Onderkomen9

Elke zomer genieten we op en top van deze aqua-camping, niet alleen van de camping, maar ook zeker van de harde werkers die het ons naar de zin willen maken. We zijn er vrij plots medio maart jl. geweest, er wordt groot onderhoud gepleegd, maar ook een fantastische metamorfose gerealiseerd van de receptie! Klasse De Rakken !!

Op naar een pracht 2015 !!

Gereisd met partner in januari 2015

Heerlijke plek

familie Wolthuis, 24-2-2015
  • Onderkomen7

Wij waren vorig jaar op de Rakken en hebben enorm genoten. Mooie omgeving, goede camping en het dorp met restaurantjes e.d. naast de deur. Een aanrader!
Gereisd met partner in juni 2014

Rustige camping

familie, 27-10-2014
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Mooie vakantie hier gehad met familie op veld W

Ook avonds is de camping na tienen zeer rustig geen lawaai

Mooi aan het open vaarwater, alleen jammer dat er op zo''n veld weer een caravan staat wat niet onderhouden word.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

perfecte uitvalbasis voor een familieweekend

ernamoet, 21-9-2014
  • Onderkomen8

Met 18 personen een weekend doorgebracht (huisje, trekkershut, tent en caravan). Veel informatie over de omgeving, prima huurfietsen en mooi gelegen (dichtbij het dorp en aan het water
Gereisd met vrienden in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Rakken in Woudsend, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Rakken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Rakken scoort een 8.55 uit 10 op basis van 28 reviews.