Bed and Breakfast Kunsthuis Kort *

Bed and Breakfast Kunsthuis Kort
Kunsthuis Kort
7,7

3 reviews over Bed and Breakfast Kunsthuis Kort in het Nederlands

Eenvoudig, nostalgisch ... echt tof !

Pure nostalgie !, 19-8-2017

Een specialleke ... een superlieve mevrouw onthaalt je heel hartelijk ! Via een lange brandladder kom je in de oude schoolgang terecht ... met de keurige, gezellig-ouderwetse kamers ... absolute aanrader voor iedereen die oog en oor heeft voor 'de oude school / het schoolgerei / ... en ook voor kunst van de eigenares-kunstenaar ! Goed ontbijt ! Wij hebben genoten met volle teugen !!!
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Een mooi gebouw maar daar blijft het bij.

fam Verswijveren, 3-8-2011

Ontvangst was vriendelijk, via brandtrap naar de kamer met daarin een oud tweepersoonsbed en een stapelbed.

wasbak ( wc fonteintje) geeft na lang lopen warm water.

Toilet op de gang voor meerdere gasten. Allemaal goed bedoeld maar het voldoet werkelijk niet aan wat men er voor moet betalen. Ontbijt afgepast en smaakloos.

Op de site wordt het veel te mooi omschreven, jammer, daar gaan we nooit meer naar toe

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

nooit meer

jverhage, 1-7-2011

Ziet er leuk uit, oud schoolgebouw en ouderwets ingericht.

toegang tot de kamers is via een brandtrap.

Toen we aankwamen hadden we de keuze tussen 2 kamers; 1 op zolder waar het erg warm zou worden, je sliep daar onder het dakbeschot of een kamertje 1 verdieping lager.

Dit was een L-vormige kamer met een 1-persoonsbed in de ene hoek en de andere in de andere hoek.

Slapen naast elkaar was dus niet mogelijk.

De bedden(smal) waren kleiner dan de matrassen.

Verder waren de wanden van gipsplaat, zodat je de gesprekken van de buren letterlijk kon verstaan.

WC is een verdieping lager wat niet echt handig is.(jongens en meisjes aparte WC)voor meerdere gasten!!!

Ook de vluchtweg voor kalamiteiten was erg zorgwekkend; 1 klein raampje wat 20 cm open kon en 1 trap naar beneden voor 2 kamers.

Ben benieuwd wat de brandweer hier van vindt!!

Jammer dat we niet gelijk hebben geweigerd; we hebben hier 1 korte, slapeloze nacht doorgebracht.

Leuk om te zien, maar niet om in te overnachten!

Gereisd met partner in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Kunsthuis Kort in Workum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Kunsthuis Kort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Kunsthuis Kort scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.