8,2

24 reviews over Hotel Aan de Wymerts in het Nederlands

Erg goed geregeld

Marc, 6-8-2017

Het is een gezellig, netjes en persoonlijk hotel, personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn groot, netjes en van alle gemakken voorzien.
Gereisd met partner in augustus 2017

Vriendelijk en Gastvrij!

Peter Jan, 3-5-2016

Een onverwacht bezoek aan Hotel Aan de Wymerts gebracht; we waren overboekt bij een andere accommodatie. Gastvrij ontvangen, prima kamer, perfect ontbijt. Dit adres onthouden we!
Gereisd met partner in april 2016

een fantastisch &zeer rustig. stel (30-)

Emre Nurtas , 4-1-2015

Wij hebben oudjaarsdag hier doorgebracht.

wijzelf komen uit alkmaar, en gingen vooral voor de rust heen.

Nou deze rust vonden wij, het was heerlijk. Super ruime kamer, met eigenlijk 4 ruimtes waarvan 2 afgesloten, 2 badkamers 1 met een luxe douchecabine en toilet. De ander met een luxe 2 pers. Jaquzzi.

Hou je van rust, dan raad ik deze van harte aan.

Gereisd met partner in december 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Aan de Wymerts*** bij :

rustige plek om even bij te tanken

Inge Rossel, 5-10-2014

wij zijn in dit hotel 2 dagen geweest en het waren 2 fijne dagen, werden erg vriendelijk ontvangen. Het pottenbakkersrestaurant is(vegetarisch en vis) 2 minuten lopen van het hotel, ook hier vriendelijk personeel
Gereisd met partner in oktober 2014

Verborgen pareltje

adrijerna, 10-8-2014

Fietsarrangement via dit hotel geboekt, (wij bleken de eersten die er gebruik van maakten) werden zeer hartelijk ontvangen. Kregen een luxe zit/slaapkamer met mooie bedden en jawel 2 badkamers, en dit alles was ZEER schoon. Personeel allemaal vrolijk, vriendelijk en behulpzaam. Wat wil een mens nog meer.

Ontbijt,diner en lunchpakket waren uitstekend verzorgd.

Kortom een aanrader

Gereisd met partner in augustus 2014

Oke Hotel

irenevanderlinde, 2-8-2014

Het is een mooi schoon hotel, hygienisch mooie kamers. alles werd netjes uitgelegd bij aankomst, je kon er ook ebikes huren en al onze vragen erover werden netjes beantwoord. Gastvrij helemaal top.

klein nadeel was naar ons idee dat de kamers vrij gehorig waren (hoorde mensen lopen, niet praten) overigens was ontbijt en diner op externe locatie, persoonlijk geen probleem was 2 min. lopen. Echter ontbijt aan beleg kan iets uitgebreider, diner was heerlijk.

Gereisd met partner in juli 2014

Gemengde gevoelens!!

Ton, 1-6-2014

Op zich een leuk hotel waar we gastvrij werden ontvangen en wegwijs gemaakt werden door een vriendelijke heer. De receptie werd 's avonds bezet door een ouder stel met een hautaine houding en gespeelde klantvriendelijkheid die ze niet waarmaakten. De kamers zijn comfortabel maar zeer gehorig. Als je dan de pech hebt dat er een internationaal zeilkamp van kinderen tot 11 jaar is neergestreken in het hotel ben je totaal overgeleverd en blijf je van rust verstoken omdat er geen enkel toezicht is vanuit het hotel na acht uur 's avonds. Het ontbijt wordt geserveerd op een externe lokatie wat niet handig is. Het ontbijt wordt aan tafel geserveerd en is karig, zeker als je het vergelijkt met ontbijtbuffetten in vergelijkbare hotels.

Hierin is zeker de prijs-kwaliteit verhouding zoek.

Gereisd met partner in januari 2014

Erg leuk weekend gehad

Rosalie Verweij, 10-10-2013

Het hotel ligt midden in het centrum van het kleine stadje. Met uitzicht op de weilanden en in de verte het IJsselmeer kom je helemaal tot rust! De kamers zijn erg netjes en verzorgd en de bediening is erg vriendelijk, zeker een aanrader en tot een volgende keer! Het strand is zeker een aanrader om even lekker uit te waaien!
Gereisd met partner in september 2013

4-pers.fam. kamer basis. snikheet

janny kist, 24-7-2013

Hotel aan de Wijmerts: verbleven van 23 tot 24 juli in een basis kamer. Deze kamer kan men op de site nergens vinden. Is zeer sober en met warm weer is het verblijf ZEER onaangenaam. Prijs/kwaliteit verhouding : klopt hier zeker niet. Te duur, te weinig comfort
Gereisd met partner in juli 2013

Warme ontvangst!

EvP, 20-8-2011

Tijdens het fietsen van de Zuiderzeeroute sliepen we in verschillende hotels. Hotel Aan de Wymerts was een warm bad na het hotel van de nacht daarvoor. Het gevoel dat je echt welkom bent, dat aan veel dingen (vanuit klantperspectief) gedacht is, alles is schoon en werkend, het vriendelijke personeel en het bijzondere ontbijt op een plek waar van alles te bekijken is. Wij vonden het helemaal TOP!
Gereisd met partner in augustus 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Aan de Wymerts*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aan de Wymerts in Workum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aan de Wymerts zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aan de Wymerts scoort een 8.17 uit 10 op basis van 24 reviews.