Camping 't Hop ****

68 reviews over Camping 't Hop in het Nederlands

Mooie nette camping

Dennis, 8-8-2017

Mooie kleine camping

Gezin met 3 kinderen 10 12 14 jaar.

Mooi zwembad dicht bij een groot meer.

Aardige eigenaars

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Kukelekuuu dat was genieten!

John en Zita, 23-7-2017

Camping t Hop is is top! Dat maken ze zeker waar. Wat een gastvrije en vriendelijke beheerders en personeel. #medewerkster Elvira; wat kan jij mooi zingen! kippevel!!!! #Harm & Martine jullie zijn geweldige mensen! Bedankt voor de gastvrijheid!!! Wij komen zeker een keer terug. John en Zita.
Gereisd met partner in juli 2017

Redelijk nette camping op

J&J, 8-7-2017

Redelijk nette camping.

Mooie ligging in het dorp achteraf, echter als je ergens naartoe wil gaan heb je de auto nodig, ook voor boodschappen, gezien er geen supermarkt bij de camping zelf is.

Zwembad is netjes, maar verwacht niet meer dan een gewoon zwembad, geen speelactiviteiten voor kinderen.

Douche mag is verbeterd worden.

Haren kan je niet wassen bij t zwembad, maar vanuit het zwembad naar de damesdouche lopen. De heren via de damesdouches, door gang, naar de herendouche. 3 bij de dames van in werking , bij de heren stonk de douche en ging met het licht uit tijdens het douchen.

De douchemuntjes werken niet altijd en bij retour,bleven haken in de muur(sleuf) waardoor je deze met veel moeite eruit moest halen en ook weleens ​niet lukte.

Je kan niet kan zien hoelang je kan douchen, dus maar meteen shampoo in de haren doen en meteen de douche in.

De speeltuin buiten is wat verouderd maar wel prima.

Gereisd met partner in juni 2017

super fijne camping

corrie, 27-8-2016

Camping ligt prima voor uitstapjes, heeft een fijn zwembad, vriendelijke beheerders en personeel. Sanitair is super schoon. Je voelt je echt te gast.

Dus een aanrader!

Gereisd anders in augustus 2016

Super camping en zeer schooner.

Harrie, 13-8-2016

Alles was goed, gastvrij, super toiletgebouw en zeer schooner. Krijgt van mij het cijfer 10.
Gereisd met partner in juli 2016

Echt super

Johan van Doornik, 6-8-2016

Een echte aanrader, zeer gastvrij
Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Super nette camping

Marco, 5-8-2016

Super nette schone camping met ruime plekken. Erg vriendelijke mensen in het restaurant en vooral bij de receptie. Verse broodjes halen was elke ochtend weer een feest. Wij zaten in de safaritent, heerlijk ruim, goede bedden. Er ontbraken alleen wat dingen van de inventarislijst. Zeker een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Ik ben verkocht!

Lars de Groot, 12-5-2016

Het was gewoon te gek, het weer zat ook nog eens mee! Maar de camping is echt te gek, zo opgeruimd en schoon. Alles is echt perfect geregeld, met zorg wordt alles gedaan, van schoonmaak tot recreatieprogramma, van sanitairgebouw tot zwembad en van de receptie tot het eetcafé, ruime kampeerplaatsen op mooie onderhouden velden... wij gaan zelden tot nooit naar de dezelfde camping terug, maar deze eigenaren gaan ons nog heel vaak terug zien! Ik kan niet wachten...
Gereisd met vrienden in mei 2016

Subliem plekje in Friesland

Pascal, 11-5-2016

Super camping. Mooi gelegen aan de rand van het Slotermeer.

Zijn hier met zijn 5en geweest (kinderen van 4-13). Die hebben zich uitstekend vermaakt. Evenals wij (ouders)

Camping goed verzorgd.

Sanitair is echt super...en wordt uitstekend schoon gemaakt.

Speeltuin dik in orde voor de kleintjes

Voetbalveld naast de camping is top.

Zwembad is voor kampeerders gratis en bieden in de vakanties een mega opblaasbare glijbaan. Geweldig voor de zwemmende kids. (6-15).

Kortom camping om weer terug te komen. Wel in de meivakantie. Zomervakantie gaan we voor zuid Europa :-)

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Fantstisch! Gezellig, schoon, lief en knus!

Sandra, 10-5-2016

Alles was goed, perfect voor mekaar ondanks de drukte van een oldtimerevenement, erg leuk evenement trouwens! Recreatieprogramma was leuk, niet veel, ochtends en avonds een activiteit, voor ons meer dan genoeg, zwembad was heerlijk, restaurantje was super, lekker eten, leuk terras met uitzicht op de speeltuin, ideaal, kortom een dikke 10 waard! Tot de zomervakantie, dan komen we weer, hebben net geboekt!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Hop in Wijckel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Hop zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Hop scoort een 9.07 uit 10 op basis van 68 reviews.