Appartement Logement Doosje *****

Appartement Logement Doosje
Logement Doosje

Zoover award

141 reviews over Appartement Logement Doosje in het Nederlands

Eigenaar vind het nodig om klanten te beledigen

Gunter Van Assche, 22-8-2017

Zal de feiten toelichten, aan de lezer om zijn mening te vormen. Schrijf normaal geen recensies maar ben op dit adres namelijk beledigd geweest dus maak hier wel een uitzondering voor. Hebben de circuswagen gereserveerd voor 3 nachten. Ontbijt was zeer goed, slaapplaats was stoffig maar wel propere lakens, douche en toilet (mannen) vol spinnen en spinnenwebben. Na 2 nachten zijn we ziek geworden waardoor we aan de eigenaar lieten weten dat we vroeger zouden vertrekken. De eigenaar stelt voor om de wagen in 'last minute' te zetten en indien hij toch nog verhuurd zou worden zouden we onze 3e nacht terugbetaald krijgen. Waarop ik vermeld dat we slechts gereserveerd hebben en geen boeking hebben gedaan dus dat ik de 3e nacht niet hoef te betalen. De eigenaar begint 'intimiderend' in zijn keuken met potten te rammelen en besluit om me uit te maken voor 'zielig mannetje'. Zelfs na dat ik al gezegd had dat ik geen discussie meer wou en de 3e nacht wel zou betalen. Absoluut laatste keer voor ons dus. Vanuit commercieel oogpunt had dit totaal anders door de eigenaars kunnen aangepakt worden.
Gereisd met partner in augustus 2017
Dina de Ruiter, eigenaar, 28-8-2017

Al hoewel wij ons zelf niet herkennen in het beeld dat u beschrijft vinden wij het jammer dat uw vakantie met een griep en onmin is geëindigd.

Wij proberen voor iedereen een plek te creëren waarbij je je welkom voelt en jezelf kunt zijn. We nemen ons gastheer/vrouw schap erg serieus. En proberen vragen en wensen voor dat ze zijn geuit al uit te voeren en natuurlijk te zorgen voor alle "gewone" taken zoals dagelijkse schoonmaak van de toiletten, verzorgen van goede ontbijtjes, heerlijke diners en het zorgen voor een heerlijke ambiance

Echter is het bij ons wel zo dat als je hebt gereserveerd of geboekt (welke term u hiervoor ook wilt gebruiken) dit niet vrijblijvend is en u aan het eind van uw verblijf de rekening moet betalen.

Hopelijk bent u ondertussen weer in goede gezondheid en heeft het positieve gedeelte van uw in uw herinnering weer de overhand.

Een van de fijnste plekjes van Nederland.

Karin van Wee, 12-8-2017

Een heerlijk plekje om te onthaasten. Verwennerij ten top. Eten is geweldig en de gastvrijheid kan niet beter. Een plek waar wij ieder jaar minimaal 1 keer naar toe gaan.
Gereisd met partner in januari 2017

Heerlijk weekend, alles fantastisch verzorgd.

José van Kemenade, 5-8-2017

Dina en Bennie zijn erg gastvrij. Zij maken heerlijke maaltijden klaar en houden rekening met individuele wensen. Ik was er tijdens het jaarlijkse Keltische weekend. Er is dan live muziek en er wordt een wandeling in de prachtige omgeving verzorgd. Voor de liefhebbers zijn er heel veel soorten whiskey beschikbaar. Het was erg gezellig met de andere gasten. Je vindt gemakkelijk aansluiting, maar je kunt ook je eigen gang gaan. Kortom een fijn weekend, alleen maar genieten.
Gereisd alleenreizend in december 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Logement Doosje bij:

Als vanouds, gezellig en gastvrij genieten

Wilma Koolstra, 2-1-2017

Net terug van een paar heerlijke ontspannen dagen in Doosje. Zoals altijd, genieten van de ongedwongen en gezellige omgeving, het geweldige eten en de algehele knusse ambiance. Dina en Bennie, bedank en tot de volgende keer. We komen zeker weer terug.
    Gereisd met partner in december 2016

Heerlijk genieten van eten, rust en natuur.

benjamin strick, 4-9-2016

In de middle of nowhere een boerderij omringd met groen. Heerlijk om tot rust te komen, buiten in de zon en wind, binnen met heerlijk eten en een glaasje whisky bij de openhaard en in de gezellige kamers.
    Gereisd met partner in juni 2016

Geweldig

estrid de Wit, 3-9-2016

Alles goed, bijzonder attent en goed verzorgd
    Gereisd met partner in augustus 2016

geweldig verblijf

van der sanden, 3-9-2016

een geweldig verblijf, erg sfeervol, fantastisch eten, een super gastheer en gastvrouw
    Gereisd met partner in juli 2014

Gastvrij en bijzonder genieten

Rinske Piek, 3-9-2016

Ik overnachtte met mijn zoon van 7 in de pipowagen. Wat een bijzondere plek! Dina deed bovendien enorm haar best om ook mijn nogal moeilijk etende zoon ook etweemaal een lekker diner aan te bieden. We komen heel graag nogeens terug.
    Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Knus! Gezellig! Gastvrij! Relaxed! Heerlijk eten!

Karin, 3-9-2016

Gezellige gastvrije mensen.

Het is heerlijk hier om te relaxen onder het genot van de lekkerste high tea die ik tot nu toe gehad heb!

Buiten of bij de openhaard het is en blijft een aanrader!

Meerdere malen van genoten en is zeker niet de laatste keer!

Gereisd met vrienden in december 2015

Goed verzorgde kamers en heerlijk eten en gastvrij

Geja, 2-9-2016

Het eten is heerlijk en de kamers prachtig ingericht
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Logement Doosje bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Logement Doosje in Warfstermolen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Logement Doosje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Logement Doosje scoort een 9.01 uit 10 op basis van 150 reviews.