Camping Het Koningsdiep ****

8,8

33 reviews over Camping Het Koningsdiep in het Nederlands

Toppie !

Bart de Laat, 22-8-2017

Als wandelaars op het Friese Woudenpad was deze camping perfect daar hij pal aan de route ligt. We werden zeer vriendelijk ontvangen door Mientje met een bakje koffie en een gezellig praatje. Daarna mochten we zelf een mooi plekje uitzoeken voor ons kleine tentje. Tevens mochten we om te koken gebruik maken van het ruime toiletgebouw waar ook nog eens een aantal fijne zitbanken stond, erg luxe voor wandelaars daar die geen eigen stoel bij hebben ! En als klap op de vuurpijl mocht Petra ook nog met Mientje meerijden naar het dorp om wat boodschappen te doen zodat we iets te eten hadden, wat een service !

Klein nadeel was het grote aantal vliegen daar je tenslotte wel op een camping annex paardenverblijf staat.

's Avonds nog heerlijk een pilsje gedronken en 's anderendaags na ons ontbijtje weer uitgerust op pad voor de volgende etappe.

Wat ons betreft een aanrader deze plek, volop ruimte, schoon en gezellige mensen in de persoon van Jan en Mientje als uitbaters.

Groet Bart en Petra

Gereisd met partner in juli 2017

Subliem

Barnhoorn, 12-12-2016

Hartelijke benadering.Zeer gunstige ligging.Prachtig onderhouden.
Gereisd met partner in september 2016

Heerlijk plekje

Ed, 28-9-2016

Mooie en vooral rustige camping. Er wordt niet gekeken wat er niet mag, maar vooral wat er wel mag. Lekker relaxed dus

Fijne camping!

Hans, 20-9-2016

Ruime plaatsen, perfect sanitair, alles wordt goed onderhouden. De omgeving is erg mooi en het nabijgelegen Beetsterzwaag is een leuk en levendig dorp. Je kunt in deze omgeving prachtig fietsen. Wij stonden er voor de tweede keer en we komen ongetwijfeld nog eens terug.

Enig minpuntje in onze ogen: de camping trekt nogal wat hondenliefhebbers.

Gereisd met partner in augustus 2016

Mooie,rustige plek, aardige eigenaars

Marja, 25-7-2016

Zeer ruime staanplaatsen. Voldoende schaduwplekken. Electra aanwezig. Sanitair superschoon. Vriendelijke, ontsoannen eigenaren. Rustige en kleine camping. Wij vonden het zeer ontspannen. Van de eetgelgenheid hebben wengeeb gebruik gemaakt. Wifi bij het sanitairgebouw.
Gereisd met partner in juli 2016

Een heerlijke camping, super vogelenzang.

Clara Diepenhorst, 11-7-2016

Mooie paarden in de buurt, douches heerlijk, toilet schoon, ontvangst vriendelijk.
Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijk rustig verblijf, schone camping

Brenda, 30-5-2016

Mooie omgeving. Goed sanitair. Fijne douches. Restaurants in Drachten, ca 7 km van de camping. Mooie fietsomgeving!
Gereisd met partner in mei 2016

Genoten van omgeving,de camping en Ruurd en Mien.

Rob en Betty van de Geer, 22-5-2016

De hele sfeer en het paardenpension waren voor ons een topper.
Gereisd met partner in mei 2016

Ook al is de camping veranderd in een moeras......

Loes en Jan Castelein, 23-4-2016

Het was nat in Ureterp. Niet alleen op camping het Koningsdiep, maar ook in het bos en in de omringende weilanden. Daarom waren de campingplaatsen onbegaanbaar. Om te voorkomen dat je op een ochtend wakker werd en je geen trapje meer nodig had om je caravan in en uit te gaan kregen we van Ruurd en Mien een plekje toegewezen op een van de bestrate paden. Daar stonden we hoog en bijna droog want we werden toch nog getrakteerd op wisselende weersomstandigheden en dus ook wat stevige regenbuien. Mocht de pret niet drukken, tenslotte hadden we een ruime plek: anderhalve hectare voor 1 caravan. Kom daar maar eens om! Voor de rest was het als de vórige keer: keurig schoon, goed verzorgd, hulpvaardig en ondanks het feit dat onze buurtjes voornamelijk paarden waren, geen paardenlucht! Een aanrader dus en lekker centraal gelegen in de drie noordelijke provincies. Aanrader dus, ook als het weer wat droger is een prima plek. Maar dan gewoon op het gras.
Gereisd met partner in april 2016

Zee van ruimte!

Loes en Jan Castelein, 24-10-2015

Rustige camping met prima sanitair en grote staplekken. Geen voorzieningen voor gezinnen met jonge kinderen. Keurig onderhouden en gastvrij. Ruurd en Mien zijn vriendelijke en behulpzame mensen Alhoewel het ook een paarden opfokbedrijf en pension is, geen indringende paardengeur op de camping. Centraal gelegen voor de noordelijke provincies. Veel bezienswaardigheden op korte afstand.
Gereisd met partner in oktober 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Koningsdiep in Ureterp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Koningsdiep zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Het Koningsdiep scoort een 8.76 uit 10 op basis van 33 reviews.