Landhuis De Oerterper Gastenkeamers

8,8

5 reviews over Landhuis De Oerterper Gastenkeamers in het Nederlands

Helemaal ok!

J. Boersma, 16-6-2011

Fijne plek, lekker in alle rust geslapen in de bedstee en o zo lekker zitten ontbijten!! Alles in een warme en smaakvolle inrichting en Frans is een voortreffelijk gastheer!!
Gereisd alleenreizend in september 2008

Fantastische plek!

De Roeck Luc, 19-9-2009

Samen met onze vrienden hebben we zalig genoten van ons weekend. Het zijn zeer prachtige kamers en de gastvrijheid van Frans en Henk zijn zeker de vermelding waard! s'Morgens konden we genieten van een heerlijk en uitgebreid ontbijt met friese specialiteiten en ook de lekkere omeletten door Frans klaargemaakt. Met de hulp en nodige uitleg van de gastheer, hebben we een mooie fietstocht gedaan alsook een mooie uitstap naar de mooie en gezellige friese steden. Dit is zeker de moeite waard en voor herhaling vatbaar.
Gereisd met vrienden in september 2009

een omweg meer dan waard

Kees en Maaike, 15-8-2009

Voor ons waren de Oereterpster gastenkamers geen onbekend adres want we hadden er een kleine drie jaar geleden ook al eens een keer gelogeerd en genoten van de gastvrijheid van Frans en Henk. ´s Ochtends een voortreffelijk ontbijt met een duidelijk Friese stempel, súkerbolle en Fries roggebrood. Meerdere fietstochten gemaakt in de omgeving op fietsen, die ons door de Gastenkamers ter beschikking waren gesteld. Goede restaurants in de omgeving, we kozen voor de Herberg van Smallingerland in Rottevalle en Lyf´s in Beetsterzwaag, beide prima!

We hebben ook deze keer weer genoten van ons verblijf in de Oerterpster Gastenkamers. Het ontbrak ons aan niets en als wij iets te wensen hadden, konden we steeds met succes een beroep doen op Frans, die ons directe aanspreek punt vormde. Opvallend vonden we de zorg voor detail, die de hele Gastenkamers uitstraalt. Met deze goede ervaringen zullen wij zeker weer terugkomen en we gaan er van uit dat daar niet weer drie jaar voor nodig zal zijn.

Gereisd met partner in augustus 2009

Wat een charmante, heerlijk rustige plek!

Anne-Marie & Edwin, 10-8-2009

Het is maandagochtend en zit al weer 2 uur op mijn werk, maar toch is vandaag anders. Afgelopen weekend was ik namelijk samen met mijn man een weekendje weg naar Friesland, in de Oerterper Gastenkamers. Verleid door de leuke beschrijving in het Bonne Maman B&B boekje en door de bedstee met roodwit-geruite lakens, boekten we de Toarteldo kamer met eigen terras. We werden vrijdagavond bijzonder warm welkom geheten door Frans (wel even een afspraak maken als je pas om 19.00 uur binnen wil komen). Je hoeft je echt niet voor te breiden op dit weekendje weg, want Frans heeft genoeg tips voor leuke en lekkere uitstapjes. De door Frans samengestelde fietstocht op geleende fietsen is een echte aanrader! Zondagnacht zo lekker geslapen, dat we gewekt moesten worden voor een overheerlijk ontbijt. Mag ik misschien niet verklappen, maar op zondag maakt Frans italiaanse omelets! En waar wordt je nog uitgezwaaid tot je het laantje helemaal bent uitgereden?! Ik heb nu al heimwee. Het was top!!
Gereisd met partner in augustus 2009

uitmuntend

Riem Vis/ Cobben-Helsloot, 1-7-2008

Uitstekend B&B zeer gastvrij, aan alle details is gedacht, schoon en heel rustig gelegen, prima restaurants in de buurt. Een aanrader!
Gereisd met vrienden in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis De Oerterper Gastenkeamers in Ureterp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis De Oerterper Gastenkeamers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Landhuis De Oerterper Gastenkeamers scoort een 8.8 uit 10 op basis van 5 reviews.