Vakantiepark Waterpark Terkaple ***

8,7

WebsiteLink naar website

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Waterpark Terkaple bij:

26 reviews over Vakantiepark Waterpark Terkaple in het Nederlands

Fijn park, prachtige omgeving

Familie W, 26-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Centraal gelegen park, zowel voor liefhebbers van water als van andere activiteiten in Zuidwest Friesland. De waterhuizen zijn nieuw en goed uitgerust, gezellig ingericht met mooie loungeset. Sanitair en de bedden zijn krap, die laatste zijn slechts plm 70 cm breed (breder past niet in de kamers).
Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie rusrig plek aan het water

Paulantonissr@online.nl, 26-8-2017
  • Onderkomen10

Terkaple waterpark is een prima park als je houdt van water en varen op de Friese meren. Aanlag plek bij het huisje. Huisjes mooi en sweervol ingericht. WiFi gratis en super snel..Wij hier een top week gehad.Was het geld dubben en dwars waard.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Niet bijzonder

Een gezin met 2 tieners, 15-8-2017
  • Onderkomen4

Wij zaten in een Waterhuis. Je kunt geen voorkeursplaats opgeven en het huis dat je toebedeeld krijgt, kan op de dag zelf nog door de organisatie gewijzigd worden. Het waterhuis is een soort stacaravan met stalen dak, waar het in augustus erg warm kan worden. Het waterhuis is bedoeld voor 6 personen, maar is daarvoor veel te klein. De bedden zijn erg smal en kort en de slaapkamers klein en benauwd. Hoewel alles vrij nieuw is, is er geen rekening mee gehouden dat mensen steeds langer worden. Ook de deuren zijn korter en smaller dan normaal. Er zitten geen horren voor de ramen en er zijn veel muggen.

De Watervilla's zijn mooier en liggen ook ruimer. Het is wel rustig op Terkaple en met een bootje erbij kun je je best amuseren. Maar voor ons nooit meer een Waterhuis.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Super verblijf met alles erop en eraan!

Fam Roman, 27-11-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Ruim opgezet park waar het heerlijk vertoeven is. Fijn en mooi huis met leuke inrichting. Geweldige gastheren die borg staan zodat het je aan niets ontbreekt. Eten in het restaurant (De Heeren van Terkaple) is echt een aanrader waar wij fijne uurtjes hebben doorgebracht. Gevist bij het huis en veel gevangen (voorn, blei, brasem, baars en snoek). Nogmaals, wij hebben een super week gehad en komen op zeker snel terug. Ww hebben het ook aan onze hond Brendo gevraagd en die is dezelfde mening toegedaan. Slechts 1 klein minpuntje voor ons: we konden niet over de berging/schuur beschikken waardoor wij onze visspullen lastig kwijt konden. Raymond en Jan Willem, nogmaals super bedankt!
Gereisd met oudere kinderen in november 2016

Zeker voor herhaling vatbaar

Kelly, 30-5-2016
  • Onderkomen10

Mooie ligging en omgeving, huisjes netjes ingericht en van alle gemakken voorzien. Enige minpunt is de beperkte ruimte als je op het toilet zit. Verder super!
Gereisd met partner in mei 2016

Werkelijk fantastisch!!

Henk Meurs, 14-8-2015
  • Onderkomen10

Wij hebben één van de mooiste vakanties gehad! Prachtig, sfeervol ingericht vakantiehuisje, in ons geval 6 persoons, van alle gemakken voorzien (o.a. oven, vaatwasser, tv).

Wij hadden onze eigen rubberboot mee, deze lag vóór ons huisje op het water, waarin je ook goed kunt zwemmen. Wij hadden 2 weken zon, maar ook bij minder goed weer zouden wij ons hier goed vermaakt hebben. Je kunt met de auto maar ook met de fiets naar allerlei sfeervolle plaatsen toe. Dichtbij zijn: Sneek, IJlst,Terherne, Akmarijp, Goingarijp, Joure, Akkrum, Grou. Mooie vaarroutes tussen de weilanden en riet en langs prachtige boerderijen. Kortom, geen minuut verveeld!

Het park is heerlijk rustig, de huizen liggen op een ruim perceel met veel privacy, waarbij je toch, als je dat wilt, leuk contact met buren kunt hebben.

Op het park is een sfeervol restaurant waar je uitstekend kunt eten voor een schappelijke prijs!

De beide "Heeren" van Terkaple zijn goede gastheren, waarbij niets teveel is: toppie!

Gereisd met partner in augustus 2015

Eigen aanlegplaats

boarder, 8-3-2015
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Leuke en schone huisjes met de tuin direct aan het water, gelegen op een rustig parkje met goed restaurant / receptie. Speeltuintje voor de kinderen vlakbij en eigen aanlegsteiger bij je huisje. Bootje huren kan bij de buren, perfect geregeld allemaal! Vanaf het park zit je zo op het Sneekermeer, heerlijk voor een dagtocht met de boot. En dan 's avonds gewoon weer aanmeren bij je eigen huisje. 8 persoons huisje leuk met een soort dubbele bedstee voor 4 kinderen (of volwassenen die het goed met elkaar kunnen vinden) en twee normale slaapkamers. Vanuit de kamer leuk uitzicht over het water. In de omgeving genoeg te doen, maar op het park zelf toch lekker rustig. Aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in september 2014

Fantastische plek direct aan het water!

Peter, 15-12-2014
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Een fantastisch nieuw park met elk huisje aan het water. Vanaf je eigen huisje kun je zo met de boot het water op. Wij hadden een eigen boot bij ons, echter bleek je bij de receptie of de haven naast het park een boot te kunnen huren. De mensen bij de receptie waren heel aardig en hadden leuke tips voor ons. Het restaurant is lekker en heeft een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ons is het zeer goed bevallen en wij hebben voor de meivakantie alweer opnieuw geboekt.
Gereisd met jonge kinderen in september 2014

Heerlijke plek, heerlijk Friesland

Van Bremen, 15-12-2014

Het was genieten. Mooie plek, dicht bij Terherne maar gelukkig niet in de drukte van Terherne. Restaurant gezellig en de beheerders gastvrij. Wij komen terug!
        Gereisd met partner in januari 2014

mooi park

elma, 28-7-2014
        • Activiteiten8
        • Onderkomen9

wij zijn met 2 volwassenen en 4 kinderen in de leeftijd van 11 tm 17 jaar een lang weekend geweest , het huisje was ideaal gelegen direct aan het water ,kinderen konden zo uit het huisje het water in springen en zwemmen of met de boot weg varen ,het is geen doorgaande vaar route dus het is lekker rustig op het water ,en toch ben je in een paar minuten in de vrije natuur met je boot en kun je alle kanten opvaren bv naar Sneek of Joure, de service was prima en ook de gehuurde sloep zag er goed verzorgd uit , we zijn nog gaan eten bij het restaurant van de heren van Terkaple op het park en ook dat was heerlijk en goed verzorgd kortom zeker de moeite om nog een keer te doen
        Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Waterpark Terkaple in Terkaple, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Waterpark Terkaple zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Waterpark Terkaple scoort een 8.66 uit 10 op basis van 29 reviews.