9,7

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BedAndBreakfast Villa Envie bij :

73 reviews over BedAndBreakfast Villa Envie in het Nederlands

Jeroen en Marije, 4-7-2017

Kamer was mooi, eten was uitmuntend:-)

Verrassend top kwaliteit.

Jan en Ger van Oldeniel, 18-6-2017

We hebben fantastische dagen bij en met Brigitte en Hans gehad. De inzet is indrukwekkend en de kwaliteit van het heerlijke 3-gangen ontbijt op het terras aan het water was steeds verrassend top! Het kan bijna niet beter!

De lokatie aan een privé baai van Terherne, met eigen aanlegsteiger, helling en terras aan het water, is iets om jaloers op te zijn.

Wat een prachtige ambiance!!!

Super

Doms Edwin, 17-6-2017

Super B&B , fantastische en lieve uitbaters. Het ontbijt is enorm lekker. Niet het traditionele buffet maar echt speciallekes

toppunt van gastvrijheid

Rob & Nicole, 27-7-2016

Wat kan je hier genieten van deze luxe B&B. Hans en Birgit weten de gasten tot in het kleinste detail te verzorgen. 'Het is niet mogelijk' komt niet in hun woordenboek voor. De luxe kamers, het verzorgde ontbijt (met iedere morgen een andere verrassing uit eigen keuken), de ligging aan het water enz. enz. alles was tip top in orde.

Het enige minpunt is dat je er ook weer weg moet aan het einde van je verblijf.

Tip:

bezoek tijdens je verblijf het restaurant 'Picknickers' in Terherne ... echt doen!

Gereisd familie in juli 2016

Een dikke 10+ voor gastvrijheid, locatie en kamers

S. Andriessen, 25-6-2016

Wat hebben we het heerlijk gehad in dit prachtige bed and breakfast aan het water in Terherne! We hebben iedere ochtend genoten van een subliem ontbijt, geserveerd door de zeer vriendelijke eigenaren Hans en Brigit. De kamers zijn prachtig ingericht en de bedden liggen heerlijk!

Als echte Fries heeft Hans ons kennis laten maken met het varen over de Friese meren in zijn luxe sloep: wat een passie en kennis van de omgeving! Wij gaan hier zeker nog een keertje terugkomen!

Gereisd met partner in juni 2016

De overtreffende trap van verwennen is Villa Envie

Anita Ruder, 6-6-2016

Comfortabele kamers, ontbijten met homemade lekkernijen op de steiger, een prachtige boottocht... allemaal ingrediënten voor een geweldig verblijf. Hans en Brigit zijn erg gastvrij en weten een weekendje weg tot iets bijzonders te maken. Dit B&B is een echte aanrader!
      Gereisd met vrienden in juni 2016

Relaxed en Gastvrijheid zoals je verwacht

Arjen, 30-5-2016

3 dagen met mijn zoon gezellig in de BB. Lekker relaxed, vissen in het zonnetje vanaf de steiger met een koffie verkeerd en verse kokoskoek. Over het ontbijt is al veel geschreven en is geen woord over gelogen. Hans en Brigit, dank voor jullie gastvrijheid en tot in september maar dan met vrouwlief in de bruidssuite 😀
      Gereisd familie in mei 2016

Heerlijke plek

Carina, 11-5-2016

Goed bed, mooie kamer en badkamer; schoon en mooi afgewerkt. Ontbijt buiten is echt verwennerij!
      Gereisd met partner in mei 2016

de beste plek om te verblijven in Friesland !

Luuk, 10-5-2016

Wat een geweldige beleving bij deze gastvrije B&B je moet het zelf meemaken! Bij binnenkomst voel je je meteen thuis, stijlvolle kamers met alle denkbare voorzieningen helemaal passend bij de prachtige omgeving! De vriendelijke eigenaren hebben voor ons heerlijk gekookt ! Dit is zoveel leuker als helaas vele hotels... Leuke tips over de prachtige omgeving, en een mogelijkheid om met de 'huissloep' te varen! Eigenlijk zijn er voor ons persoonlijk geen negatieve punten te bespeuren. Wij komen hier zeker terug ! Een dikke 10
      Gereisd met partner in mei 2016

Niet voor herhaling vatbaar

blommaert jurgen, 9-5-2016

Mooie B&B rustig gelegen en moderne kamers, maar voor die prijs hadden we meer verwacht. De ontvangst was wat gereserveerd en de vriendelijkheid kunstmatig. Het ontbijt was zeer verzorgd en speciaal, maar zeer afgemeten wat betreft de basis zaken : brood, koffie enz. Niet echt iets voor iemand die van een stevig ontbijt houd. De service was ok, spijtig dat de eigenaar zo kribbig deed over het feit dat we hem er op wezen dat we een 10-tal frisdrankjes in beide frigo vonden die maanden en tot bijna één jaar over datum waren. Dit kan gebeuren "no problem" maar dit blijven ontkennen vond ik zielig. Dergelijke spijtige voorvallen verzieken de sfeer en zijn niet bevorderlijk voor het vertrouwen. Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat hier niet het B&B gebeuren, maar geldgewin de belangrijkste drijfveer is.
      Gereisd met vrienden in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Villa Envie in Terherne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Villa Envie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Villa Envie scoort een 9.69 uit 10 op basis van 77 reviews.