9,7

Uitstekend

• Activiteiten9,4
  • Onderkomen9,9

175 reviews over Vakantiepark Landal Waterpark Terherne in het Nederlands

Top locatie met z'n allen enorm genoten!!

SOM, 19-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Het park is klein en gezellig. Prachtige huisjes aan het water. De huisjes zijn ruim en alles is aanwezig. We hebben een paar dagen een sloep op het park gehuurd en veel gevaren. Ook een bezoek aan Sneek en Leeuwarden is een echte aanrader. We hebben dit nu al een paar jaar in de herfstvakantie met ons gezin gedaan. En hebben altijd een hele gezellige mooie vakantie gehad.
Gereisd familie in augustus 2017

fantastische vakantie !

carla huybrechts, 19-8-2017
  • Onderkomen10

mooi park, mooi vakantiehuis, alles netjes,rustig, zeer vriendelijk ontvangen,super vakantie gehad !
Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastisch en zeer klantvriendelijk park

Ronald Meijer, 19-8-2017
  • Onderkomen10

Zeer goede service en enorm klantvriendelijk. Fantastisch vakantiehuis met een zeer mooie ligging op een hoek langs het grote water. Prima aanlegplaats voor een bootje, met een zeer mooie omgeving om rond te varen en leuke plaatsen te bezoeken, zoals Sneek, Akrum en Grou.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Ruimte, rust en vrijheid in pittoresk Terherne

Baarsjes, 18-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Heerlijke week gehad met typisch Hollands weer. Locatie is helemaal top. Het onthaal en de gastvrijheid maken het verschil ten opzichte van de grotere parken. Water speelt de hoofdrol op dit parkje. Bootje varen is een must met het Sneekermeer om de hoek en aanlegstijger in je grote tuin. De villa's bieden veel ruimte, modern ingericht en zijn superschoon. Nu 2 x een week geweest en plannen binnenkort een 3e keer. Ik denk dat dit parkje het mooiste is in de wijde omgeving.
Gereisd familie in juli 2016

Voor even schipper van de Kameleon...

Anne, 18-8-2017
  • Onderkomen10

Mooi opgezet park. Prachtig huis, wat er uitzag alsof we de eerste bezoekers waren. Inrichting heel sfeervol, we voelden ons er meteen thuis. Het park ligt in een waterrijk gebied, waardoor je gelijk een gevoel van rust en onthaasting over je krijgt. Op het park was geen restaurant of iets dergelijks en helaas waren veel eetgelegenheden in de directe omgeving net gesloten en moesten we uitwijken naar andere dorpen. Maar dat heeft de pret niet gedrukt.
Gereisd met vrienden in september 2015

het huis was geweldig, ruim en schoon.

fam.Boers, 18-8-2017
  • Onderkomen10

Eind september is ook einde seizoen. Wij kwamen voor familiefeest en dat was prima, veel ruimte. Er waren leuke restaurants in het dorp.

Beheerders erg behulpzaam en vriendelijk

Gereisd met vrienden in september 2015

Een heerlijke week in het park en op het water

Theo louwen, 18-8-2017
  • Onderkomen10

Mooie huizen, vriendelijke eigenaar, mooie omgeving.

Ik denk voor oudere mensen wat ver van het dorp/ eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2015

Heerlijk met ouders genoten van een prachtig huis

Elly, 18-8-2017
  • Onderkomen10

Gerief en gezelligheid van het huis. Prachtige omgeving. Genieten van alle boten die voorbij komen. De rust. De fijne mensen die het parkrunnen. Ook het plekje ter herne is gezellig en heeft leuke restaurantjes. Echt vakantie gevoel heb je daar.
Gereisd met vrienden in september 2015

Heerlijke vakantie, prachtig huis.

Karin, 18-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen10

Super huis, alles aanwezig enbruim van opzet!

Geen winkels in de buurt .

De kaasboerderij was super leuk!

Gereisd familie in oktober 2016

Fantastisch, zeker voor herhaling vatbaar!

Familie Meijvogel, 18-8-2017
  • Onderkomen10

Mooie en schone bungalows, goed onderhouden park. Heerlijk direct aan het water. Fijne en gastvrije beheerders. Dus echt een park om je thuis te voelen. Wat ons betreft niets negatiefs te verzinnen.
Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Waterpark Terherne in Terherne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Waterpark Terherne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Waterpark Terherne scoort een 9.73 uit 10 op basis van 188 reviews.